SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
prima tt
zo voel ik me ookOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Doenquote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
kan je eerlijk zelden. eigenlijk nooit. ja mss als ik uit Brakel moet terug rijden en de N11 nog stuk en als het laat is daar heb ik wel eens ff Mac gehaald. verder niet?
Wij werken in installaties he. niet vrij door hele land, hiervoor gedaan trouwens wel.
maar anyway ik zou je moeten rapporteren om prive gegevens en data trackers in te zien? want no way dat dat mag op dit soort dingen he?![]()
![]()
Ik ga de PMS periode in en dan is de hormoonspiegel het meest gelijkende op de man en tja dan krijg ik zin in mannelijke dingen zoals gaatjes borenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
mss jij wel onze blauwe in deze niet iig via regelgeving. beetje lopen spioneren op personeel enzo. .... wtf. en of ze bij Mac zitten of wat?quote:
niet oke he is dat. ik zou snel weg zijn bij zo'n werkgever.Do what you love, love what you do!![]()
Heb ik nooit zin inquote:Op zondag 30 maart 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga de PMS periode in en dan is de hormoonspiegel het meest gelijkende op de man en tja dan krijg ik zin in mannelijke dingen zoals gaatjes boren![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb zelfs de accu van 2 boormachines leeggeboord, want zo rol ikTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik zou de blauwen bellen!!!quote:Op zondag 30 maart 2025 16:21 schreef kree het volgende:
[..]
kan je eerlijk zelden. eigenlijk nooit. ja mss als ik uit Brakel moet terug rijden en de N11 nog stuk en als het laat is daar heb ik wel eens ff Mac gehaald. verder niet?
Wij werken in installaties he. niet vrij door hele land, hiervoor gedaan trouwens wel.
maar anyway ik zou je moeten rapporteren om prive gegevens en data trackers in te zien? want no way dat dat mag op dit soort dingen he?Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: