Oh ja, dan heb je geen last van constant gepiep.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker rustig als de vrouwen eerst moeten reageren.
das wel makkelijk, misschien zou ik het dan zelfs installeren..quote:Op zondag 30 maart 2025 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je geen last van constant gepiep.
Eet smakelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:26 schreef mschol het volgende:
[..]
das wel makkelijk, misschien zou ik het dan zelfs installeren..
ow nee wacht, ik kan letterlijk geen apps meer installeren want kutbug op telefoon (pun intended)
voer maar even opwarmen, is het wel weer tijd voor
Wat heb je zoal gepresteerd?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Productiefste weekend ever, het moet niet gekker worden.
Dronken wordenquote:
Wil je wel beter leren kennenquote:Op zondag 30 maart 2025 19:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk nog niet zo goed.
Dronken worden helpt bij mij vaak niet bij de productiviteitquote:Op zondag 30 maart 2025 19:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dronken worden
Schilderrijtjes ophangen
Boodschappen gedaan
Gaten geboord in de keuken en dingen opgehangen
Afwas gedaan
Snel laat de politiek kamervragen stellen!quote:
gefeliciteerd. volgende TT is voor jouquote:
Het voelt nu al als bedtijdquote:Op zondag 30 maart 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Best leuk die zomertijd maar als het eindelijk donker is, is het ook wel meteen bedtijd
Paiqquote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, welke dating app laat je nou niet de profielen zien voor je een keus maakt?
Maar waar moet je dan een keus op baseren?quote:Op zondag 30 maart 2025 19:35 schreef Nattekat het volgende:
Maar echt hoor, welke dating app laat je nou niet de profielen zien voor je een keus maakt?
1 foto, voornaam en leeftijdquote:Op zondag 30 maart 2025 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar waar moet je dan een keus op baseren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |