Natuurlijk is de Ronde wanneer de Ronde is, maar om nu al iemand te vragen die nog niet zolang geleden met 10 Kwaremont achter de kiezen om een boom gevouwen lag vind ik aan de vroege kant. Geeft niet het allerbeste signaal af.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef Felagund het volgende:
Morgenavond dus de eerste aflevering van Vive le Velo o.a. met gelegenheidsdrinker Tom Waes.
Je verzint het niet, maar dit is het plaatje waar mee ze het aankondigen:quote:Op zondag 30 maart 2025 16:50 schreef VoMy het volgende:
[..]
Natuurlijk is de Ronde wanneer de Ronde is, maar om nu al iemand te vragen die nog niet zolang geleden met 10 Kwaremont achter de kiezen om een boom gevouwen lag vind ik aan de vroege kant. Geeft niet het allerbeste signaal af.
Tegelijkertijd hebben we het natuurlijk over het land waar Bart de Pauw een uitverkochte theatertour heeft, dus elke verwachting was al teveel.
Ik hoop dat hij zeer diep door het stof gaat en daarna geen woord meer mag zeggenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je verzint het niet, maar dit is het plaatje waar mee ze het aankondigen:
[ afbeelding ]
Vlaanderenquote:Op zondag 30 maart 2025 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Sammy Neyrinck maakt reportages met enkele hoofdrolspelers uit de Ronde.
Dit klinkt alsof we morgen onvoorstelbaar gaan pieken. Ik zit klaar met de geslepen messen.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Tom moet één verplichte Mea Culpa doen van de VRT en mag daarna zich presenteren als de ontdekker van Lotte Claes in Kamp Waes.
Daarna krijgt hij de complimenten van Karrel dat hij aan durft te schuiven in deze roerige periode en de beste wensen voor de toekomst.
Geen zin in.
Ga wel kijken.
Overigens krijgen we deze week ook de rentree van Astrid Stockman.
Verdiend dit hoogtepunt van Vlaamse zelfbevlekking geen apart topic ?quote:Op zondag 30 maart 2025 21:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof we morgen onvoorstelbaar gaan pieken. Ik zit klaar met de geslepen messen.
Daarnaast nog de woordvoerder van Wout die ons gaat overtuigen dat de tijd van Wout op de Kwaremont een goed teken is, en dat hij in topvorm aan de start van de Ronde zal staan!quote:Op zondag 30 maart 2025 20:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Tom moet één verplichte Mea Culpa doen van de VRT en mag daarna zich presenteren als de ontdekker van Lotte Claes in Kamp Waes.
Daarna krijgt hij de complimenten van Karrel dat hij aan durft te schuiven in deze roerige periode en de beste wensen voor de toekomst.
Geen zin in.
Ga wel kijken.
Overigens krijgen we deze week ook de rentree van Astrid Stockman.
Komt ie met de auto ?quote:Op zondag 30 maart 2025 16:24 schreef Felagund het volgende:
Morgenavond dus de eerste aflevering van Vive le Velo o.a. met gelegenheidsdrinker Tom Waes.
Dat lijkt mij niet, tenminste niet achter het stuur, want ik neem aan dat zijn rijbewijs is afgepakt.quote:
quote:“Twee sterren voor ‘De Ronde’, drie voor Parijs-Roubaix de week nadien. Daar plaats ik hem wel naast Van der Poel, Pogacar en... Wout van Aert.”
“Jawel, u leest het goed. Ik weiger Wout op dit moment af te schrijven. Ik zag hem zaterdag heel kort. Het hoofdstuk-koers werd maar beperkt aangesneden. Maar wat me opviel en plezierig en hoopvol stemde is de zeer ontspannen indruk die hij naliet. Dat terwijl de druk toch van alle kanten toeneemt en de kritiek opsteekt dat zijn voorbereiding misschien toch wel anders had gemoeten. Wel, hij blijft er rustig onder. En twijfelt niet.”
“Het blijft een gegeven dat je, twee dagen nadat je een hoogtestage op Tenerife beëindigde en van je berg afdaalde, onmogelijk over topbenen kan beschikken in een zware koers als de ‘E3'. Maar tegen ‘De Ronde’ zou dat wel moeten veranderen.”
“Mogelijk krijgen we woensdag in Dwars door Vlaanderen al een positief signaaltje van hem, maar zelfs dat zou ik niet meenemen. Hij heeft gekozen voor een bepaalde weg en daar vertrouwt hij op, zonder dat hij die bijkomende opsteker nodig heeft.”
“Collectief vond ik Visma-Lease a Bike in Gent-Wevelgem niet slecht, maar zeker ook niet acterend op het hoge niveau zoals dat de voorbije jaren het geval was in het klassieke voorjaar. Matteo Jorgenson was iets minder, maar dit is dan ook niet de wedstrijd die hem het best ligt.”
“Victor Campenaerts reed dan weer wél goed. Klaar kijkend. Sinds het Vlaamse openingsweekend, waarin hij onder de verwachtingen bleef, heeft hij duidelijk zijn draai gevonden en is hij gegroeid. Woensdag, in Waregem, verwacht ik wel eens een echt dominante race van het team. Dat heb ik tot dusver gemist.”
“In die optiek ook kan je je afvragen: wat doet Visma-Lease a Bike ermee? Daar weten ze ook wel dat anticiperen in die omstandigheden weinig zin heeft. Ga je dan mee dominant koersen, met het volle geloof in kopman Van Aert? Of zoals vrijdag in de E3 Saxo Classic: mossel noch vis. Na alle opofferingen die Wout heeft gedaan, hoop ik toch dat ze volop zijn kaart trekken.”
“Op naar op z’n minst een mooi duel, met andere woorden. Tussen twee tenoren in topvorm. En voorts hopen op de allerbeste benen van Pedersen en een perfecte timing van Van Aert. Dat kan het uitermate boeiend maken. Verrassingen zie ik niet meteen komen. Pogacar en Van der Poel laten namelijk geen spelletjes toe.”
Eens.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:05 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Verdiend dit hoogtepunt van Vlaamse zelfbevlekking geen apart topic ?
Als je door je oogharen kijkt lijkt het alsof Waes gele hoorntjes heeft.quote:Op zondag 30 maart 2025 20:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je er een beetje in een Waes naar kijkt bedoel je?quote:Op maandag 31 maart 2025 13:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je door je oogharen kijkt lijkt het alsof Waes gele hoorntjes heeft.
Ik ga alleen al in m'n eentje een heel topic volposten. Karl gaat Tom behandelen alsof hij eigenlijk een slachtoffer is, ik voel het aan mijn water.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:33 schreef Felagund het volgende:
Er is al een apart topic voor Vive le Velo, maar daar gaat het vooral over de Tour versie. Vorige jaren is het ook vooral in de Ronde topic besproken, ook omdat de animo wat minder lijkt te zijn dan tijdens de Tour.
We gaan er niet teveel woorden aan vuil maken, maar het is heel moedig dat je hier komt zitten in deze moeilijke periode voor jou Tom. Je moet weten dat er nog steeds mensen zijn die je waarderen, je bent een prachtig mens en dat moet je onthouden.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ga alleen al in m'n eentje een heel topic volposten. Karl gaat Tom behandelen alsof hij eigenlijk een slachtoffer is, ik voel het aan mijn water.
Maar wat mij betreft kan het prima hier. Alleen staat het iedereen altijd vrij om een topic te openen.
Ik ben Vlaming en kijk hier met open mond naar. Wat een parodie op een volk zijn wij toch soms :quote:
Boksje, checkquote:Op maandag 31 maart 2025 17:33 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ik ben Vlaming en kijk hier met open mond naar. Wat een parodie op een volk zijn wij toch soms :
https://x.com/SammyNeyrinck/status/1906711268985024883
Ik denk dit ookquote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens denk ik, waarschijnlijk tegen ieders verwachting, dat Van der Poel dit gaat winnen.
Vanwaar deze ommezwaai?quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Overigens denk ik, waarschijnlijk tegen ieders verwachting, dat Van der Poel dit gaat winnen.
Ja, ik durf die gok ook wel aan.quote:
Mijn gevoel zegt dat Van der Poel beter is dan ooit, en ik vond het gemak waarmee hij wegreed van een loeisterke Pedersen op de Oude Kwaremont angstaanjagend.quote:
Wat vindt Mou er vanquote:Op maandag 31 maart 2025 18:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat Van der Poel beter is dan ooit, en ik vond het gemak waarmee hij wegreed van een loeisterke Pedersen op de Oude Kwaremont angstaanjagend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dit kan niet. Alsof de pothelm nog niet genoeg was.Put these foolish ambitions to rest.
quote:Op maandag 31 maart 2025 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Invloed van Jacco Verhaeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dit kan niet. Alsof de pothelm nog niet genoeg was.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Afgrijselijk. Welke gedachte zit hier nu weer achter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dit kan niet. Alsof de pothelm nog niet genoeg was.
Dat denk ik ook. En ik sluit niet zo uit dat Mads tweede wordt.quote:Op maandag 31 maart 2025 17:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Marketing (van Oakley in dit geval) uiteraard.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Afgrijselijk. Welke gedachte zit hier nu weer achter?
Dat zal wel alles oplossen als je achteruit fietst als ploegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, dit kan niet. Alsof de pothelm nog niet genoeg was.![]()
Het oog wil ook wat.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Marketing (van Oakley in dit geval) uiteraard.
Verder lekker boeiend wat de renners allemaal op hun hoofd zetten, waarom maken mensen zich daar toch altijd druk om.
Hopelijk komen daar snel tariffs op.quote:Op maandag 31 maart 2025 18:58 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Marketing (van Oakley in dit geval) uiteraard.
Verder lekker boeiend wat de renners allemaal op hun hoofd zetten, waarom maken mensen zich daar toch altijd druk om.
Bankje, check.quote:
Vanavond kunnen we de slow-motion beelden afvinken.quote:Op maandag 31 maart 2025 19:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bankje, check.
Ongemakkelijk zitten met 1 been onder het andere gevouwen, check.
Aankondiging met halve zinnen, check.
Ook nog de Piano.wav op de achtergrond!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vanavond kunnen we de slow-motion beelden afvinken.
Grote kampioenen spreken niet alleen met hun benen, maar ook met hun uitstraling. Met een duikbril als deze ontbreekt alleen nog een snorkel.quote:
Biertented.quote:Oude Kwaremont week voorbehouden voor zij die er wonen en werken
Kluisbergen - De Oude Kwaremont in Kluisbergen is de komende week afgesloten voor het autoverkeer. Enkel de bewoners en de personen die werken op de evenementen mogen er op. Zowel de Oude Kwaremont als de Paterberg mogen deze week enkel naar boven bereden worden.
De Oude Kwaremont is deze week enkel toegankelijk met de fiets of te voet. Enkel mensen die er wonen of er moeten werken op de vele evenementen, mogen er op met een voertuig. “De weg is smal en er staat al regelmatig eens een vrachtwagen stil om te lossen aan de vele tenten”, zegt burgemeester Philippe Willequet (Gemeentebelangen). “Omkeren gaat dan niet, dan komen er ook fietsers voorbij en dat zorgt voor gevaarlijke toestanden. Daarom hebben we beslist om deze week de toegang te beperken tot bewoners en voor de opbouw.”
Er wordt ook een eenrichtingsverkeer ingevoerd op de Oude Kwaremont en Paterberg. “Dat is het beste. De weg is te smal, kruisen gaat niet en er zijn ook veel fietsers die nu al hun Ronde rijden. Deze maatregel is ingevoerd om de nodige veiligheid te voorzien. Zowel de Oude Kwaremont als de Paterberg mogen enkel naar boven bereden worden”, besluit Willequet.
Hoeveel Kwaremonts leveren 2,44 opquote:Op maandag 31 maart 2025 20:31 schreef TommyL0204 het volgende:
Kwaremont bier is trouwens niet bijzonder lekker. Dit in tegenstelling tot de beklimming zelf
Val-Dieu Grand Cruquote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
Nog een uur om de messen te slijpen voor de 2,44 promillage man.
Zoveel zuipen is natuurlijk alleen een probleem als je iemand flink raakt. Anders is het prima.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Nu moet Tom Waes in nederland door het stof, door de deugbrigade.
Hij was bijna dood zonder anderen te kwetsen, ik denk dat die zelf ook wel door had dat het niet handig was.
Vlg mij ben je in België veel sneller weer gewoon geaccepteerd.
Eens. Je denkt als wielerfan even, wat leuk, een speciaalbiertje in thema. En dan smaakt het naar niks.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een bijzonder matig biertje.
Zie hierbovenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:22 schreef Felagund het volgende:
Wat is wel jullie favoriete Vlaamse bier om al dan niet tot een promillage van 2.44 te komen?
Goede keus, ik ben zelf dus een fan van een quadrupel, het liefst een Rochefort 10 al is dat vrij duur. St. Bernardus abt 12 is een goede tweede.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zie hierboven
[ afbeelding ]
Zijn jeugdtrauma?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef Szura het volgende:
Karrel begint alweer over de oorlog en het leger
Daar gaan we, Karl gaat volledig in de slachtoffer Tom rol.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel begint meteen over Tom en Lotte die elkaar kennen, we gaan dus volledig negeren dat Tom een incidentje heeft gehad.
Het valt mij alleszins nog mee dat ze hem nog een beetje kritisch ondervragen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karrel voelt veel schuldgevoel.
Maar je hebt het wel zelf veroorzaakt!
Kwam dat ook uit die VO2-testjes bij Kamp Waes?quote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef Szura het volgende:
Tom heeft de mensen laten inzien hoe snel je aan 2.44 zit, wat een topper!
Klok een fles whisky weg en je zit er zo aanquote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom zegt nu dus op nationale tv dat je een promillage van 2,44 snel bereikt.
Bier is sowieso niet te zuipen.quote:Op maandag 31 maart 2025 20:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een bijzonder matig biertje. Net zo'n gimmick als een Kwak
Wat natuurlijk ook zo was.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef VoMy het volgende:
Dit suggereert dat Tom dit regelmatig deed.
Jan beweegt totaal niet.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:42 schreef Pistolero het volgende:
Lotte en Jan zitten er echt extreem ongemakkelijk bij.
1000%.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:41 schreef VoMy het volgende:
Dit suggereert dat Tom dit regelmatig deed.
Ik zie een nieuwe Bob-campagne aankomenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen denken aan Tom Waes als ze op cafe zitten en een pint drinken.
Eigenlijk is Tom een held!
De Zonde van Vlaanderenquote:
Ze hadden hem wel een biertje voor kunnen zettenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mensen denken aan Tom Waes als ze op cafe zitten en een pint drinken.
Eigenlijk is Tom een held!
Ik dacht dat José al 100 was, blijkt het z’n vader te zijnquote:Op maandag 31 maart 2025 21:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Volgens de vader van Jose De Cauwer is de weg vooruit. Afgehandeld.
Wat? Hij zuipt.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar nu suggereer je weer dat die man een alcoholist is.
Je komt niet zomaar tot een promillage van 2,44quote:Op maandag 31 maart 2025 21:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar nu suggereer je weer dat die man een alcoholist is.
En dat ie gepakt is.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Tom vindt het vooral jammer dat hij gecrasht is.
Dit was de VI klassieker met Jan Reker.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar tot een promillage van 2,44
Volgens Tom wel. Gaat snel na een avond stappen met vrienden!quote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je komt niet zomaar tot een promillage van 2,44
Betreurt de ophef.quote:
Lotte Claes zat in dat kutprogramma van hemquote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef Zorro het volgende:
Kan iemand me verder aangeven wat los van dit gezever de toegevoegde waarde van Tom zou moeten zijn?
Die Belgen verzinnen ook de meest creatieve redenen om iemand uit te nodigen hequote:Op maandag 31 maart 2025 21:47 schreef Kloit het volgende:
[..]
Lotte Claes zat in dat kutprogramma van hem
Ah een kennerquote:Op maandag 31 maart 2025 21:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Goede keus, ik ben zelf dus een fan van een quadrupel, het liefst een Rochefort 10 al is dat vrij duur. St. Bernardus abt 12 is een goede tweede.
Zuurquote:Op maandag 31 maart 2025 21:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik vind een Geuze Boon ook best lekker
In België krijg je een bekeuring als je nuchter in de auto zit.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef maxi-mus het volgende:
België lijkt mij sowieso echt een land met van die ouderwetse zatlappen.
quote:Op maandag 31 maart 2025 21:49 schreef Faraday01 het volgende:
Lotte met plamuur ziet er totaal anders uit dan normaal
Ja, maar niet algemeen verkrijgbaar. Moet toch eens een bestelling online doen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zuur
Ideaal bier voor dit programma. Al is er op dat gebied veel beter te vinden dan Boon.
De Visagie staat op puntquote:Op maandag 31 maart 2025 21:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goede visagie hebben ze bij Sporza, dit ziet eruit als een compleet andere vrouw.
Pohjalaquote:Op maandag 31 maart 2025 21:52 schreef DecoAoreste het volgende:
Belgisch bier is oké maar het beste bier ter wereld komt uit de Baltische staten.
Die iemand is meestal de partnerquote:Op maandag 31 maart 2025 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lotte Claes is wel weer een typische onderdanige Belgische vrouw. Alle Belgische rensters in dit programma spreken altijd alsof er achter de camera iemand met een jachtgeweer staat die ze doodschiet bij de eerste de beste mening.
Deze man weet.quote:
Krijg je in Vlaanderen een subsidie voor gekke kindernamen?quote:
Dit kan niet, maar ik moest toch lachen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef wimderon het volgende:
Jambaljamts zit links achter Lotte geposteerd.
Dat is waarschijnlijk ook zo. Ik verdenk zelfs crosskabouter Eli er van dat hij zijn vrouw bedreigt als ze niet netjes zijn kleding strijkt en zijn dagelijkse prakje voor hem maakt.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lotte Claes is wel weer een typische onderdanige Belgische vrouw. Alle Belgische rensters in dit programma spreken altijd alsof er achter de camera iemand met een jachtgeweer staat die ze doodschiet bij de eerste de beste mening.
Wel worldtour, kan Wielco een puntje aan zuigenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:55 schreef Szura het volgende:
Die vrouw heeft 1 zege geboekt, dat is alsof Wielco wordt uitgenodigd
Wellicht vernoemd naar Rocco Granata!quote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Krijg je in Vlaanderen een subsidie voor gekke kindernamen?
Ik heb nog wat van die cellar series, maar wanneer is het een goed moment om 12% weg te hakkenquote:Op maandag 31 maart 2025 21:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Deze man weet.
Afgelopen weekend mezelf nog getrakteerd op een Põhjala Salted Caramel Strong Ale.
Volgens Tom is het normaal om tijdens het stappen 6 van zulke biertjes weg te hakken!quote:Op maandag 31 maart 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van die cellar series, maar wanneer is het een goed moment om 12% weg te hakken
Check m’n post in het judotopicquote:Op maandag 31 maart 2025 21:59 schreef DiegoFuser het volgende:
Ik vind mensen die zich vrijwillig opgeven voor programma’s als Kamp Waes geen mensen.
En normaal om daarna in de auto te stappen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
Volgens Tom is het normaal om tijdens het stappen 6 van zulke biertjes weg te hakken!
Als je Tom Waes heet en moet rijden, kennelijk!quote:Op maandag 31 maart 2025 21:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van die cellar series, maar wanneer is het een goed moment om 12% weg te hakken
Niet een bijnaam voor de jeugd die met busjes wordt opgehaald?quote:Op maandag 31 maart 2025 22:01 schreef Kloit het volgende:
De Belgische special forces, zou dat iets voorstellen?
Moet Remco ook niet mee doen met de Ronde? Als een Pedersen het kan!quote:
Voor mijn gevoel staat Mads ook nog vrij zwaar. Stel je voor dat hij volgend jaar een rondje Ozempic pakt. Dan wordt Pogi keihard gelost op de Kwaremont.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mads Pedersen, die afgrijselijk op zijn fiets zit, straalt rust uit volgens Tom.
Voor dit programma is belangrijker of hij woensdag de Wout gaat inmakenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel staat Mads ook nog vrij zwaar. Stel je voor dat hij volgend jaar een rondje Ozempic pakt. Dan wordt Pogi keihard gelost op de Kwaremont.
Wielrennen is geen sport voor mooie mensen.quote:Op maandag 31 maart 2025 21:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet altijd de mooiste vrouwen die Belgische rensters hè?
Best wel een paar (matige) knappe Nederlandse renstersquote:Op maandag 31 maart 2025 22:04 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wielrennen is geen sport voor mooie mensen.
Jan kent Amy.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ganna had Amy De Gendt mee moeten nemen.
Is Jan een graveller tegenwoordig? Daar kan hij wel een keer iets over vertellen.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het laat Jan koud.
Waarschijnlijk omdat Jan tegenwoordig een graveller is.
Karma.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:07 schreef Faraday01 het volgende:
Gaan we het nog hebben over de vele lekke banden bij Alpecin afgelopen weken
Schijnt intern veel over geklaagd te worden door renners van Alpecinquote:Op maandag 31 maart 2025 22:07 schreef Faraday01 het volgende:
Christoph Roodhooft is wel echt een materiaal freak. Dus het zal geen rommel zijn.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Overgestapt naar Pirelli dit seizoen
WOUT is vader, Tadej en Matje nog niet, daarom kan WOUT minder risico nemen!quote:Op maandag 31 maart 2025 22:09 schreef Szura het volgende:
Gaan we het nog hebben over de kansen van WOUT?
Zelfs Tom Waes weigert die bochtquote:Op maandag 31 maart 2025 20:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoeveel Kwaremonts leveren 2,44 op
Er gaat een wereld voor me open.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:10 schreef Kloit het volgende:
Op de spoedafdeling zie je allerlei ongevallen
Het is dus de schuld van Sarah de Bie!quote:Op maandag 31 maart 2025 22:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
WOUT is vader, Tadej en Matje nog niet, daarom kan WOUT minder risico nemen!
Werd wel besproken door Thijs en Hidde in de podcast.quote:Op maandag 31 maart 2025 22:07 schreef Faraday01 het volgende:
Causaliteit wordt in België niet onderwezenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Pogacar en Van der Poel zijn goed want ze zijn geen vader.
Voor deze analyses kijk ik naar dit programma.
Sep Vanmarcke was vaste klantquote:Op maandag 31 maart 2025 22:10 schreef Kloit het volgende:
Op de spoedafdeling zie je allerlei ongevallen
Georges mag het later gaan uitleggenquote:Op maandag 31 maart 2025 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is dus de schuld van Sarah de Bie!
Jij onderschat Vlamingen en de koersquote:Op maandag 31 maart 2025 22:12 schreef Kloit het volgende:
Een helmenmuseum, wie zit daar nou op te wachten
Farioliquote:Op maandag 31 maart 2025 22:12 schreef Kloit het volgende:
Een helmenmuseum, wie zit daar nou op te wachten
Sammy probeert iets nieuws voor het nieuwe seizoen?quote:
Nog meer slomo's!quote:
Die dingen worden in het buitenland daadwerkelijk kermesse genoemd.quote:
Ze leveren!quote:Op maandag 31 maart 2025 22:17 schreef DeeBee het volgende:
Ik ga dit morgenochtend eens terugkijken, TOPSHOW zo te lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |