Jaaaa, die staat op het verlanglijstje.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
@:annex ook een handig ding voor in de lade https://www.soclever.nl/u(...)er-van-yamazaki.html
Wat een werk allemaal.quote:Op woensdag 2 april 2025 17:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jaaaa, die staat op het verlanglijstje.
Alleen wil ik géén zwart en wit is er even (?) niet.
Afgedraaid van weer een dagje sjouwen en verscheuren en ruimen.
MnX had het ook wel moeilijk vandaag.
De lundia kast van 50 diep en 2 meter breed is leeg. Een stuk of 8 dozen zijn (al) naar de Amnesty opslag om te sorteren voor de boekenmarkt.
Man man man.
Leuk resultaat @:Tele6
Dees was zo'n succes dat de zieligerd nu hoopt snel ook aan het andere oog zielig te wordenquote:
Volgende vraag 😳quote:Op woensdag 2 april 2025 18:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een werk allemaal.
Hoeveel moet je nu nog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2025 09:17 schreef Tele6 het volgende:
Wat fijn dat je zo lekker geslapen hebt @:vlindertje89
En leuk dat je een huis gaat bekijken
Ik heb een situatie op werk waar je misschien advies over hebtSorry maar kon lurken én reageren (is het dan nog lurken??) niet nalatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je eenmaal het werk gedaan hebt he, bedenk even welke bevindingen je verwacht te krijgen rondom kwaliteit van je data en de issues die daaraan ten grondslag liggen. Waar denk je dat die vandaan komen? En bij wie? En wie gaat dat fixen?
Als je bereid bent dat ook nog erbij te gaan doen is dat mogelijk maar zou me wel even een paar keer afvragen of je je daarin wilt storten. Dat is iig een totaal andere focus en baan dan waar je voor aangenomen bent en in potentie (ok, realistisch gewoon 100%) ernstig frustrerend en politiek geneuzel
Moet je trek in hebben
Het is niet voor niets dat dit probleem er is, en dat niemand dit nu zelf al oppakt
Maak gewoon voordelen en nadelen lijstje en kijk dus zeker naar wat je gaat en kunt doen met bevindingen. Zelf oplossen of mogelijkheden om elders te beleggen bij mensen met mandaat en stevigheid om het te fixen voor jouOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Bedankt voor de tipquote:Op donderdag 3 april 2025 06:28 schreef Candaasje het volgende:
Fijn @:Sarabi . Kamillethee () schijnt kalmerend te werken voor de maag. Maar daar moet je ook maar net zin in hebben
![]()
Fijn dat er nog een optie is!quote:Op donderdag 3 april 2025 15:37 schreef Blues het volgende:
Uitgebreid gesproken met huisarts en wil toch, voor ik met onderzoek via neuroloog en zwaardere meds/injecties begin, metropolol proberen.
Hij zegt dat ik met mijn erfelijke auramigraine er nooit vanaf zal komen.
Toch kan een bloeddrukverlager de episodes wel verminderen omdat er aanvallen bij zitten die spanningsgerelateerd lijken te zijn.
Dan stijgt je bloeddruk en pats! een aanval getriggerd door dat vrijkomende stofje.
Door deze bètablokker (de metropolol)te proberen ( dat is candesartan ook die ik een jaar gebruikt heb) kan het zomaar, eenmaal door je lijf goed opgenomen, duurt paar weken, toch iets doen.
Ik ga t proberen👍🏻
Was heel fijn gesprek, nieuwe arts.
In verleden in ander onderzoek geen cafeïne en alcohol al eens gedaan ja, deed niks.quote:Op donderdag 3 april 2025 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Fijn dat er nog een optie is!
Nou ben ik geen arts, maar ik vind de toegenomen migraine op het moment dat je het zo zwaar hebt wel erg toevallig. Heb je het vermijden van alcohol of cafeïne voor langere periode al geprobeerd? Af en toe helpt dat migrainepatiënten. Of ga eens voor ontspanningsoefeningen naar de cesartherapeut bijvoorbeeld.
Net bijna een minuut gefilmd hoe buurman Ekster een noot stuk tikt.quote:Op donderdag 3 april 2025 16:39 schreef Blues het volgende:
Ik kijk de docu terug over de Lepelaars.
Die kleine bekkies/lepeltjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk werkt hetquote:Op donderdag 3 april 2025 16:01 schreef Blues het volgende:
[..]
In verleden in ander onderzoek geen cafeïne en alcohol al eens gedaan ja, deed niks.
Nou zo zwaar... spanning kan ook leuks spannends in de vorm van een uitje of bijv ooit met optredens met mn popkoor of andere spannende dingen krijg ik t ook, hoeft niet eens zware spanning te zijn.
Maar ook in rustig vaarwater kan t voorkomen. Totaal out of the blue.
Blijft grillig.
We zagen wel toename in mijn bijgehouden schemaatje ten tijde van het ( te snel) afbouwen vd candesartan.
Gaan t zien met de metro.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |