abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217258957
:* op een vlinderhoofdje.

Mensen aaien :W
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 08:07:07 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217259173
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 07:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zeker werkt het, mits je het combineert met gezond verstand en goed testen. Als je echt nul verstand hebt van wat je aan het doen bent, is het lastig om het goed in te zetten. En hoe zeldzamere dingen je doet, hoe groter de kans op fouten. Bv kan chatgpt goed Python, maar voor het gebruik van een specifieke Python module kun je beter in de documentatie van die module zijn. Dus ik hoop dat hij genoeg iLogic heeft geleerd, anders krijg je zo nu en dan wat onzin erdoorheen.
Ik heb een andere iLogic regel die controleert of het bestand een categorie heeft (lasersnijden, watersnijden, lassen, samenstelling etc) en die heb ik proberen aan te passen, zonder succes :+

ChatGPT geeft in elk geval aan in de uitleg dat ik het stukje code bij "event triggers" als "before save" moet instellen. Dat klopt in elk geval :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_217259570
Mogge!

Au @vlindertje89 hopelijk slaap je nu nog even.

Mooi dat eland @sigme
We have far more in common than that which devides us..
pi_217259835
Morgen terugvliegen. Brrrrr.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_217259940
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Au @:vlindertje89 hopelijk slaap je nu nog even.

Mooi dat eland @:sigme
Helaas, ben kwart voor 8 eruit gegaan. Katten eten gegeven, ouders gebeld over een huis waar ik zaterdag wil gaan kijken bij de open huizen dag met vraag of ze mee willen, de eerdere 3000 stappen van de dag in het zonnetje gewandeld (incl klein stukje gejogd om te kijken wat hoofd dan zou doen maar ging goed) en een ruim halfuurtje aan het werk nu.

Was eigenlijk van plan vanochtend even ha ass te bellen/langs ass te lopen, maar ik heb geen van de symptomen die wijzen op verergering of toch zo'n langzame bloeding, en daarbij zijn met name de eerste 24u van belang en die zijn vanavond voor het slapen al voorbij, dus ik heb dat vanochtend iig nog niet gedaan en ga proberen het helemaal niet te doen. Maar ligt natuurlijk ook beetje aan hoe de dag loopt. Ik hoop dat het niet nodig is - enerzijds dat ik niet alsnog veel last krijg natuurlijk, maar die kans is sowieso niet zo groot, dus met name dat mijn gemoedsrust okay genoeg is zonder die geruststelling van buitenaf :Y
  woensdag 2 april 2025 @ 10:03:28 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217260130
quote:
7s.gif Op woensdag 2 april 2025 09:30 schreef sigme het volgende:
;(
Spoilers!
pi_217260173
quote:
;(
  woensdag 2 april 2025 @ 10:08:14 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217260220
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 09:43 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Helaas, ben kwart voor 8 eruit gegaan. Katten eten gegeven, ouders gebeld over een huis waar ik zaterdag wil gaan kijken bij de open huizen dag met vraag of ze mee willen, de eerdere 3000 stappen van de dag in het zonnetje gewandeld (incl klein stukje gejogd om te kijken wat hoofd dan zou doen maar ging goed) en een ruim halfuurtje aan het werk nu.

Was eigenlijk van plan vanochtend even ha ass te bellen/langs ass te lopen, maar ik heb geen van de symptomen die wijzen op verergering of toch zo'n langzame bloeding, en daarbij zijn met name de eerste 24u van belang en die zijn vanavond voor het slapen al voorbij, dus ik heb dat vanochtend iig nog niet gedaan en ga proberen het helemaal niet te doen. Maar ligt natuurlijk ook beetje aan hoe de dag loopt. Ik hoop dat het niet nodig is - enerzijds dat ik niet alsnog veel last krijg natuurlijk, maar die kans is sowieso niet zo groot, dus met name dat mijn gemoedsrust okay genoeg is zonder die geruststelling van buitenaf :Y
Dat vind ik oprecht knap van je :Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilers!
pi_217260375
Ja, dat in je spoiler reken ik al wel op ja. Ik had dat nu al wel erger verwacht eigenlijk, vooral door spierspanning. Ik had dit weekend daar best wel nare hoofd/oog/oorpijn van, maar vandaag voelt het vooralsnog eigenlijk wel okay. Dus hopelijk blijft dat op wonderbaarlijke wijze zo. Had ook wel ibuprofen gel op mn nekspieren gesmeerd gisteravond, mss heeft dat goed geholpen :)

Inmiddels op 5500 stappen, denk rond 6000 als ik thuis ben, wat een heerlijk weer is het zeg O+ nog wel beetje fris maar dat is bij wandelen eigenlijk wel lekker. En dan zo weer achter de laptop, wat artikelen doorpluizen en daarna een kennismakingsgesprek met bachelorthese student. Denk dat ik ga proberen elk uur tot twee uur even een (klein) blokje om te doen buiten O+
  woensdag 2 april 2025 @ 10:20:29 #130
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_217260412
quote:
Enige nadeel van de prachtige lang bezoeken. ;(

Wel blij, wij hebben besloten Amerika reis te annuleren. Niet vliegen *O*
  woensdag 2 april 2025 @ 10:26:27 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217260485
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef gcjoel het volgende:

[..]

_O_

Dat die hufters nog maar zo min mogelijk geld van ons Europeanen krijgen w/
Spoilers!
pi_217260566
Misschien even relaxen in bad @vlindertje89 (je hebt toch een bad?) om de spanning er nu vast eruit te halen?

Ik ben vandaag maar aan een cadeautje voor m’n lijf begonnen. Anderhalve week ibuprofen bijslikken, te veel plekken met pijn om het nog leuk te hebben.

Wilde net m’n bed opmaken, maar Elin ligt zo lekker te slapen in het rommelige dekbed. Dat doe ik dan straks maar.
pi_217260728
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef gcjoel het volgende:

quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

_O_

^O^
pi_217260763
Haha het werkoverleg van gister waar ik niet bij was _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt echt tijd voor pensioen :O :D
pi_217260791
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik ben vandaag maar aan een cadeautje voor m’n lijf begonnen. Anderhalve week ibuprofen bijslikken, te veel plekken met pijn om het nog leuk te hebben.

Wij hebben afgelopen tijd geleerd dat ibuprofen enorm slecht is voor je nieren. Maar echt! :o ik wist dit niet, ik wil het toch ff melden aan je. Mss kan je met je h.a. naar iets anders kijken :*
  woensdag 2 april 2025 @ 11:01:01 #136
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_217260800
quote:

[..]
_O_

Nou precies. En die hele onrust eromheen wilde ik gewoon niet en die natuurparken is nu ook een zooitje met alle ontslagen.
We gaan lekker met de camper geld strooien in Europa *O*
pi_217260823
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 10:59 schreef Blues het volgende:

[..]
Wij hebben afgelopen tijd geleerd dat ibuprofen enorm slecht is voor je nieren. Maar echt! :o ik wist dit niet, ik wil het toch ff melden aan je. Mss kan je met je h.a. naar iets anders kijken :*
Ik weet het. Dit is in overleg met de huisarts. Hooguit een weekje dit en maximaal 2x per jaar. 2dagen 3, 2 dagen 2 en 2 dagen 1. Het is pijnstillend maar ook ontstekingsremmend en dat laatste werkt een paar weken door.
pi_217260832
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Nou precies. En die hele onrust eromheen wilde ik gewoon niet en die natuurparken is nu ook een zooitje met alle ontslagen.
Ik heb ooit foto’s gezien van een camperrondreis door Canada, dat was ook schitterend
  woensdag 2 april 2025 @ 11:05:42 #139
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217260835
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:01 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Je hebt echt groot gelijk. Het is zo onzeker of alles wel normaal zal lopen op zo'n moment. En de kans wordt elke dag groter dat het niet normaal loopt.
Spoilers!
pi_217260840
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ik weet het. Dit is in overleg met de huisarts. Hooguit een weekje dit en maximaal 2x per jaar. 2dagen 3, 2 dagen 2 en 2 dagen 1. Het is pijnstillend maar ook ontstekingsremmend en dat laatste werkt een paar weken door.
Kon niet laten om het te melden :) :*
pi_217260847
:o
Van ons intranet:

SPOILER
AOA = acute opname afdeling
pi_217260858
Oké, werken maar weer :W
pi_217260892
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 11:06 schreef Blues het volgende:

[..]
Kon niet laten om het te melden :) :*
Ben ik blij om, vond het zelf ook spannend. Maar anders kom je uit op prednison zei hij en daar heb ik echt geen zin in
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 12:01:49 #144
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217261470
quote:

[..]
_O_

We hebben op dit moment een Amerikaanse klant over de vloer. Echt een heel groot bedrijf, maar blijkbaar kan een bedrijf uit Emmen met 15 man personeel dingen beter/goedkoper (maar nog steeds met een veel hogere marge dan in Europa) dan Amerikaanse bedrijven. Want ze willen blijven kopen.
  woensdag 2 april 2025 @ 12:10:28 #145
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_217261594
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:

[..]
We hebben op dit moment een Amerikaanse klant over de vloer. Echt een heel groot bedrijf, maar blijkbaar kan een bedrijf uit Emmen met 15 man personeel dingen beter/goedkoper (maar nog steeds met een veel hogere marge dan in Europa) dan Amerikaanse bedrijven. Want ze willen blijven kopen.
Krijgen jullie ook extra orders, in aanloop op toekomstige prijsverhogingen/handelsbarrieres?

Ik ben hier in huis druk bezig om alles dat ik nu nog koop te checken op land van herkomst. De lijst van Amerikaanse producten die we gebruiken is niet heel groot, maar je kunt er toch niet helemaal omheen. Helaas is dat het enige dat ik kan doen, maar het voelt wel goed om in elk geval iets te doen.
Spoilers!
pi_217262325
Een van de groepjes studenten heeft 4 uur voor de deadline alvast hun verslagje ingestuurd en het is heel netjes *G*

Toch heel leuk om zoiets te doen als ze er een beetje moeite in steken O+
  Moderator woensdag 2 april 2025 @ 14:02:00 #147
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_217262859
quote:
0s.gif Op woensdag 2 april 2025 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Krijgen jullie ook extra orders, in aanloop op toekomstige prijsverhogingen/handelsbarrieres?

Ik ben hier in huis druk bezig om alles dat ik nu nog koop te checken op land van herkomst. De lijst van Amerikaanse producten die we gebruiken is niet heel groot, maar je kunt er toch niet helemaal omheen. Helaas is dat het enige dat ik kan doen, maar het voelt wel goed om in elk geval iets te doen.
Er is in elk geval niets concreets, heb van best wat andere grote projecten gehoord maar die zijn allemaal in Europa.

Zijn nu bezig met een lijn die complete pallets maakt, die hebben we echt al jaren niet verkocht. Dus het nodige updaten en aanpassen om de 28 typen pallets die deze klant wil maken te kunnen produceren :)
pi_217264142
Pieter Derks over dit kabinet “one team wan beleid” _O-
pi_217264849
quote:
1s.gif Op woensdag 2 april 2025 13:13 schreef Tele6 het volgende:
Een van de groepjes studenten heeft 4 uur voor de deadline alvast hun verslagje ingestuurd en het is heel netjes *G*

Toch heel leuk om zoiets te doen als ze er een beetje moeite in steken O+
Hahaha. Groepje 3 levert 2 A4 woordenbrij in waar de opdracht was om een samenvatting van 1 A4 in te sturen. :X
pi_217265308
@AnneX ook een handig ding voor in de lade https://www.soclever.nl/u(...)er-van-yamazaki.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')