Ik heb een andere iLogic regel die controleert of het bestand een categorie heeft (lasersnijden, watersnijden, lassen, samenstelling etc) en die heb ik proberen aan te passen, zonder succesquote:Op woensdag 2 april 2025 07:22 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Zeker werkt het, mits je het combineert met gezond verstand en goed testen. Als je echt nul verstand hebt van wat je aan het doen bent, is het lastig om het goed in te zetten. En hoe zeldzamere dingen je doet, hoe groter de kans op fouten. Bv kan chatgpt goed Python, maar voor het gebruik van een specifieke Python module kun je beter in de documentatie van die module zijn. Dus ik hoop dat hij genoeg iLogic heeft geleerd, anders krijg je zo nu en dan wat onzin erdoorheen.
Helaas, ben kwart voor 8 eruit gegaan. Katten eten gegeven, ouders gebeld over een huis waar ik zaterdag wil gaan kijken bij de open huizen dag met vraag of ze mee willen, de eerdere 3000 stappen van de dag in het zonnetje gewandeld (incl klein stukje gejogd om te kijken wat hoofd dan zou doen maar ging goed) en een ruim halfuurtje aan het werk nu.quote:Op woensdag 2 april 2025 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Au @:vlindertje89 hopelijk slaap je nu nog even.
Mooi dat eland @:sigme
Dat vind ik oprecht knap van jequote:Op woensdag 2 april 2025 09:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Helaas, ben kwart voor 8 eruit gegaan. Katten eten gegeven, ouders gebeld over een huis waar ik zaterdag wil gaan kijken bij de open huizen dag met vraag of ze mee willen, de eerdere 3000 stappen van de dag in het zonnetje gewandeld (incl klein stukje gejogd om te kijken wat hoofd dan zou doen maar ging goed) en een ruim halfuurtje aan het werk nu.
Was eigenlijk van plan vanochtend even ha ass te bellen/langs ass te lopen, maar ik heb geen van de symptomen die wijzen op verergering of toch zo'n langzame bloeding, en daarbij zijn met name de eerste 24u van belang en die zijn vanavond voor het slapen al voorbij, dus ik heb dat vanochtend iig nog niet gedaan en ga proberen het helemaal niet te doen. Maar ligt natuurlijk ook beetje aan hoe de dag loopt. Ik hoop dat het niet nodig is - enerzijds dat ik niet alsnog veel last krijg natuurlijk, maar die kans is sowieso niet zo groot, dus met name dat mijn gemoedsrust okay genoeg is zonder die geruststelling van buitenaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Enige nadeel van de prachtige lang bezoeken.quote:
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel blij, wij hebben besloten Amerika reis te annuleren. Niet vliegen
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:20 schreef gcjoel het volgende:
Wel blij, wij hebben besloten Amerika reis te annuleren. Niet vliegen
quote:Op woensdag 2 april 2025 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Dat die hufters nog maar zo min mogelijk geld van ons Europeanen krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het wordt echt tijd voor pensioen![]()
![]()
Wij hebben afgelopen tijd geleerd dat ibuprofen enorm slecht is voor je nieren. Maar echt!quote:Op woensdag 2 april 2025 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik ben vandaag maar aan een cadeautje voor m’n lijf begonnen. Anderhalve week ibuprofen bijslikken, te veel plekken met pijn om het nog leuk te hebben.
Nou precies. En die hele onrust eromheen wilde ik gewoon niet en die natuurparken is nu ook een zooitje met alle ontslagen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik weet het. Dit is in overleg met de huisarts. Hooguit een weekje dit en maximaal 2x per jaar. 2dagen 3, 2 dagen 2 en 2 dagen 1. Het is pijnstillend maar ook ontstekingsremmend en dat laatste werkt een paar weken door.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:59 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij hebben afgelopen tijd geleerd dat ibuprofen enorm slecht is voor je nieren. Maar echt!ik wist dit niet, ik wil het toch ff melden aan je. Mss kan je met je h.a. naar iets anders kijken
Ik heb ooit foto’s gezien van een camperrondreis door Canada, dat was ook schitterendquote:Op woensdag 2 april 2025 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou precies. En die hele onrust eromheen wilde ik gewoon niet en die natuurparken is nu ook een zooitje met alle ontslagen.
We gaan lekker met de camper geld strooien in Europa
Je hebt echt groot gelijk. Het is zo onzeker of alles wel normaal zal lopen op zo'n moment. En de kans wordt elke dag groter dat het niet normaal loopt.quote:Op woensdag 2 april 2025 11:01 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou precies. En die hele onrust eromheen wilde ik gewoon niet en die natuurparken is nu ook een zooitje met alle ontslagen.
We gaan lekker met de camper geld strooien in Europa
Kon niet laten om het te meldenquote:Op woensdag 2 april 2025 11:04 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik weet het. Dit is in overleg met de huisarts. Hooguit een weekje dit en maximaal 2x per jaar. 2dagen 3, 2 dagen 2 en 2 dagen 1. Het is pijnstillend maar ook ontstekingsremmend en dat laatste werkt een paar weken door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AOA = acute opname afdeling
Ben ik blij om, vond het zelf ook spannend. Maar anders kom je uit op prednison zei hij en daar heb ik echt geen zin inquote:
We hebben op dit moment een Amerikaanse klant over de vloer. Echt een heel groot bedrijf, maar blijkbaar kan een bedrijf uit Emmen met 15 man personeel dingen beter/goedkoper (maar nog steeds met een veel hogere marge dan in Europa) dan Amerikaanse bedrijven. Want ze willen blijven kopen.quote:Op woensdag 2 april 2025 10:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Krijgen jullie ook extra orders, in aanloop op toekomstige prijsverhogingen/handelsbarrieres?quote:Op woensdag 2 april 2025 12:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
We hebben op dit moment een Amerikaanse klant over de vloer. Echt een heel groot bedrijf, maar blijkbaar kan een bedrijf uit Emmen met 15 man personeel dingen beter/goedkoper (maar nog steeds met een veel hogere marge dan in Europa) dan Amerikaanse bedrijven. Want ze willen blijven kopen.
Er is in elk geval niets concreets, heb van best wat andere grote projecten gehoord maar die zijn allemaal in Europa.quote:Op woensdag 2 april 2025 12:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Krijgen jullie ook extra orders, in aanloop op toekomstige prijsverhogingen/handelsbarrieres?
Ik ben hier in huis druk bezig om alles dat ik nu nog koop te checken op land van herkomst. De lijst van Amerikaanse producten die we gebruiken is niet heel groot, maar je kunt er toch niet helemaal omheen. Helaas is dat het enige dat ik kan doen, maar het voelt wel goed om in elk geval iets te doen.
Hahaha. Groepje 3 levert 2 A4 woordenbrij in waar de opdracht was om een samenvatting van 1 A4 in te sturen.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:13 schreef Tele6 het volgende:
Een van de groepjes studenten heeft 4 uur voor de deadline alvast hun verslagje ingestuurd en het is heel netjes
Toch heel leuk om zoiets te doen als ze er een beetje moeite in steken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |