Ik wou zeggen, ik trekvogel wel vaker, maar ik kom dat echt niet hier melden. Niet elke keerquote:
Met een komma was het duidelijker geweest ja.quote:Op zondag 30 maart 2025 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik stap ook pas in Düsseldorf in hoor
De diva kan dat niet, die kwam om 8 uur en taalt nu nog niet echt naar eten.quote:Op zondag 30 maart 2025 18:23 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Iedere ochtend om zes uur staan de honden in de slaapkamer en doen de woefwekker, iedere dag, vanmorgen, klokslag 6 uur.
Om 17;00 willen ze avondeten, iedere dag, krijgen ze om 17:00. Vandaag, 17:00 wij willen eten
Beagles kunnen klokkijken, ik zweer het
Hier verderop staat een vergelijkbaar bord, iets andere hoogtequote:Op zondag 30 maart 2025 14:54 schreef Blues het volgende:
Wij zaten zo fijn te brunchen op het kopjeHeerlijk gegeten
[ afbeelding ]
Je bent welkom hoor, vier uurtjes deur tot deurquote:Op zondag 30 maart 2025 19:17 schreef Kaatje1 het volgende:
Ohhh @:leeharveyoswald wat gemeen om dit te showen, op zoveel kilometers afstand
welke deuren? 1,5 uur naar Schiphol, daar een onmeunige tijd wachten, dan vliegen dan jullie lief aankijken voor een lift.quote:Op zondag 30 maart 2025 19:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor, vier uurtjes deur tot deur
Ik zie wel net dat je je lintje niet krijgt: https://www.nu.nl/politie(...)kers-te-tekenen.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al ben ik wel tevreden dat ik wél naar huis ben gereden, wél ben gaan hockeyen en wél weer het veld in ben gegaan na de pijn bij borst (ik heb wel vaker pijn daar, van stress komt er dan teveel spanning op de spieren/pezen/kraakbeen oid tussen borstbeen en ribben en dat geeft dan pijn). Het is alleen jammer dat het in mn hoofd wel nog best wel onrustig is.
[ Bericht 3% gewijzigd door vlindertje89 op 30-03-2025 20:41:10 ]
Deze zijn wel ook om te eten, volgend jaar. Éen voor ons. Ze hebben met zijn zevenen zo'n 2000 vierkante meter bos naast ons huis. Onze vriend J slacht zelf, en ook dat op verantwoorde wijze.quote:Op zondag 30 maart 2025 21:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Het eten ziet er lekker uit @:LeeHarveyOswald!
En de biggetjes zijn erg schattigals ik dit soort plaatjes zie kan ik altijd even een paar dagen geen vlees eten. Nou moet ik zeggen dat ik dat sowieso nog maar vrij weinig doe, niet eens bewust eigenlijk. Vraagje aan de vegetarisch/veganistisch etenden hier: hoe zorgen jullie voor genoeg ijzer? Ik heb laatst paar dagen de eetmeter ingevuld en vrijwel alles kreeg ik genoeg binnen, maar ijzer niet (en calcium ook pas bij er bewust op letten). Kiezen jullie voedingsmiddelen met toegevoegd ijzer, of veel groene bladgroenten, of wat anders?
Dat begreep ik al wel hoor, en heb ik ook niet per se iets op tegen verder. Ik vind het zelf gewoon altijd lastig als heel lekkere serranoham er ineens uit ziet als een lief biggetje. Heel hypocriet natuurlijk, want het komt natuurlijk ķķk van een dier als ik daar niet net een plaatje van gezien heb. Lekker veel ruimte hebben ze bij jullie zo!!quote:Op zondag 30 maart 2025 21:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze zijn wel ook om te eten, volgend jaar. Éen voor ons. Ze hebben met zijn zevenen zo'n 2000 vierkante meter bos naast ons huis. Onze vriend J slacht zelf, en ook dat op verantwoorde wijze.
Ik doe eigenlijk niks bijzondersquote:Op zondag 30 maart 2025 21:23 schreef vlindertje89 het volgende:
Het eten ziet er lekker uit @:LeeHarveyOswald!
En de biggetjes zijn erg schattigals ik dit soort plaatjes zie kan ik altijd even een paar dagen geen vlees eten. Nou moet ik zeggen dat ik dat sowieso nog maar vrij weinig doe, niet eens bewust eigenlijk. Vraagje aan de vegetarisch/veganistisch etenden hier: hoe zorgen jullie voor genoeg ijzer? Ik heb laatst paar dagen de eetmeter ingevuld en vrijwel alles kreeg ik genoeg binnen, maar ijzer niet (en calcium ook pas bij er bewust op letten). Kiezen jullie voedingsmiddelen met toegevoegd ijzer, of veel groene bladgroenten, of wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |