SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik ga nog maar even eredivisie studio sport terugkijken en ik weet zeker dat ik na 1,5 samenvatting in slaap kukel
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
het is zo een film weer, maar krijg er grijns van op me wel als ik het weer kijk n. klassieker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Als ik deze eerste paar sec zie dan denk ik:
Dude where is my carDo what you love, love what you do!![]()
Sinds begin deze maand is hij weg ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jawel hoorquote:
Toffe vakantie gehad, alweer 2 werkdagen verder
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds begin deze maand is hij weg ja.![]()
Wie?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
Sinds begin deze maand is hij weg ja.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Oh lekker van de vakantie, probeer het nog even vast te houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jawel hoor
Toffe vakantie gehad, alweer 2 werkdagen verder![]()
![]()
ik denk altijd maar mooi topic om ff je hart te luchten en wat te kletsen, denk er ook niet heel veel meer over.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Lekker alvast in bed liggen![]()
Morgen weer werken.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oeeeeeeeeee lekkerrrrrquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
op de kostelijke nog wel????quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:43 schreef Moeraskat het volgende:
Lekker alvast in bed liggen![]()
Morgen weer werken.Do what you love, love what you do!![]()
haha voor ik er drama mee krijg, ik ben wel christelijk. maar snap ook wel. moet ook werken op zondagen soms, zie het maar als satire.
Do what you love, love what you do!![]()
Gaat het toch over piemels nu?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
gehehe heb jij dat ook als je eenmaal open hebt opeten ook?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja kloptquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:52 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe heb jij dat ook als je eenmaal open hebt opeten ook?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik snap het, ben ik nog niet helemaal snoepers wat dat aan gaat. maargoed zak chips gaat bij mij ook vaak gewoon op.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Goedemiddag
Ik ben Micky. Ik heb een bachelor graad, en ik noemde een conductor in het Nederlands een zwaaimeneerOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:58 schreef Mickytjuh het volgende:
Goedemiddag
Ik ben Micky. Ik heb een bachelor graad, en ik noemde een conductor in het Nederlands een zwaaimeneer
Er bestaan ook conductrices; zijn dat zwaaimevrouwen?
NS-conductrice paaldanst in trein vanwege tiktoktrend; Marijn Kuipers kunnen we dit normaliseren?![]()
Daredevil rebornThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Niet fokken tijdens serie kijken dan krijg je de helft niet mee.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:53 schreef kree het volgende:
[..]
had nog niet helemaal een harde, maar vertel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ken hetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is een sketch van sluipschutters, zoek maar op
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Das waarquote:Op zondag 30 maart 2025 00:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet fokken tijdens serie kijken dan krijg je de helft niet mee.Trust nobody![]()
Ik ga ook verder daredevil kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gehehe was maar grapje hoor. moet je ook maar niet zo suggestieve berichten neerzetten (hoewel mss onbedoeld)quote:
Anyway ik heb ff probleem.Do what you love, love what you do!![]()
Film afgelopen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja deze was wel erg fijn.quote:
Gaat ooit nog een keer gezien worden
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik hou van waar gebeurde verhalen films en goeie afloop films. ?quote:Op zondag 30 maart 2025 00:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja deze was wel erg fijn.
Gaat ooit nog een keer gezien wordenDo what you love, love what you do!![]()
Als een open einde past bij het verhaal vind ik dat ook goedquote:Op zondag 30 maart 2025 00:40 schreef kree het volgende:
[..]
ik hou van waar gebeurde verhalen films en goeie afloop films. ?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
bv dus maar kan er aantal over opnoemen, ben helemaal niet zo van die verzonnen verhalen.
laatste tijd niet echt veel van dit soort die mij aanspreekt? of hebben jullie tips?
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
NeeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ja kan ik mee leven. in films dan enzo.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Als een open einde past bij het verhaal vind ik dat ook goed
maargoed mss heb ik rare smaak? weet niet. hou meer van wat soort van echt gebeurt is ofzo en in film
ok in serie, tja ben ook fan van stargate enzo.
Nou kijk dan eens naar wat in het filmhuis draait, genoeg waargebeurdquote:Op zondag 30 maart 2025 00:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja kan ik mee leven. in films dan enzo.
maargoed mss heb ik rare smaak? weet niet. hou meer van wat soort van echt gebeurt is ofzo en in film
ok in serie, tja ben ook fan van stargate enzo.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hou daar ook van wel, maar ga ik nog wel eens heen met mijn ma.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:46 schreef drakin het volgende:
[..]
Nou kijk dan eens naar wat in het filmhuis draait, genoeg waargebeurd
Wow!!! Hallo jij daarquote:dat is lang geleden
ik hou wel van dat nostalgische hoor? maargoed weinig anderen in mijn ervaring.Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Heeft zij nog leuke filmtips?quote:Op zondag 30 maart 2025 00:47 schreef kree het volgende:
[..]
hou daar ook van wel, maar ga ik nog wel eens heen met mijn ma.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Vertel,quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Eigenlijk ging ik slapenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Toch heb ik hier veel gezeten een aantal maanden geleden.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wow!!! Hallo jij daardat is lang geleden
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
nou weet niet nu, en moet eerlijk zeggen ff band niet heel optimaal met mijn ma.quote:
maar maakt niet uit. maar we gingen nog wel eens in Breestraat leiden naar filmhuis enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Jaaa maar toen was ik hier nietquote:Op zondag 30 maart 2025 00:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Toch heb ik hier veel gezeten een aantal maanden geleden.![]()
O dat is jammer van die bandquote:Op zondag 30 maart 2025 00:52 schreef kree het volgende:
[..]
nou weet niet nu, en moet eerlijk zeggen ff band niet heel optimaal met mijn ma.
maar maakt niet uit. maar we gingen nog wel eens in Breestraat leiden naar filmhuis enzo.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Heb je nog churrosquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nouja het kan geen kwaad om ff beetje te vertellen he? want ik weet niet?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Hoe heet de serie en waar kijk je dezequote:Op zondag 30 maart 2025 00:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Serie
Iemand wordt verraden
Heel kut
Zag t niet aankomenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
dat komt wel weer goed, we hadden gewoon ff meningsverschil. maar heel dramatisch is het ook niet.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als ik dat vertel weet je al wat gaat komenquote:Op zondag 30 maart 2025 00:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe heet de serie en waar kijk je dezeTrust nobody![]()
Ja dat is niet mijn fout.quote:
Plus, jij was toch boos op me.
Boos? Ik? Neuh niet dat ik weet of herinnerquote:Op zondag 30 maart 2025 00:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is niet mijn fout.
Plus, jij was toch boos op me.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik dat vertel weet je al wat gaat komen
Ja maar door Charly heb ik zin in churrosquote:
Zo memorabel ben ik dus.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Boos? Ik? Neuh niet dat ik weet of herinner
Wat zijn dat?quote:Op zondag 30 maart 2025 00:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja maar door Charly heb ik zin in churros![]()
Als je niks verteld ga ik zeker nooit kijkenquote:Op zondag 30 maart 2025 00:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als ik dat vertel weet je al wat gaat komenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Wie niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja dat is niet mijn fout.
Plus, jij was toch boos op me.![]()
![]()
Hoezoquote:![]()
Ik herinner me alleen niet dat ik blijkbaar boos was? Ik vind je een leuke User. Niet goed?
Wat dat zijn????quote:
WowowowowwowWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
![]()
Was een prima aflevering.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een soort spaanse oliebollen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Deze vergelijkingquote:
Zeer veel zelfs. Behalve bepaalde personen die van nature net zo zuur zijn als karnemelk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Google zelf evenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
He bahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
karnemelkquote:Op zondag 30 maart 2025 01:00 schreef aeque het volgende:
[..]
Zeer veel zelfs. Behalve bepaalde personen die van nature net zo zuur zijn als karnemelk.![]()
![]()
Paradusequote:Op zondag 30 maart 2025 00:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je niks verteld ga ik zeker nooit kijkenTrust nobody![]()
Morgen churros maken
Waaar kijk je die?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet leuk genoeg blijkbaar.quote:Op zondag 30 maart 2025 00:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hoezo![]()
Ik herinner me alleen niet dat ik blijkbaar boos was? Ik vind je een leuke User. Niet goed?
Smaakt naar oliebollenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is het ook echtquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Niet dan?quote:Andere zou je me vast niet in dm en wa geblokkeerd hebben.
Of iemand is boos op je of nietquote:Op zondag 30 maart 2025 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo gaat dat in DTS, je hoort erbij of niet........Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Helaas..quote:Op zondag 30 maart 2025 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo gaat dat in DTS, je hoort erbij of niet........
En als je commentaar op dat mensen commentaar hebben op het feit dat er óók geSCt word naast het spel dan zijn de rapen helemaal gaar.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heb ik dat? Geen idee joh.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:07 schreef aeque het volgende:
[..]
Niet dan?Andere zou je me vast niet in dm en wa geblokkeerd hebben.
Wat doe jij hier nog dan?quote:Op zondag 30 maart 2025 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo gaat dat in DTS, je hoort erbij of niet........Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja hier ben ik het niet zo mee eens he?quote:Op zondag 30 maart 2025 01:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Zo gaat dat in DTS, je hoort erbij of niet........
ik denk iedereen hoort erbij of je moet wel zo afwijken dat iedereen denkt, fuck die?
Maargoed dan was ik hier wss ook allang al weg toch?Do what you love, love what you do!![]()
Of mensen zijn boos op je maar geven je geen reden "waarom" waardoor jij denkt "wat doe ik hier nou weer fout?"quote:
Well, life can be a riot
Die ervaring heb ik (nog) niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:08 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Of mensen zijn boos op je maar geven je geen reden "waarom" waardoor jij denkt "wat doe ik hier nou weer fout?"Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gezellig zijnquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Iedereen hoort er ook wel bij wat ons betreft. Maar er zijn helaas ook mensen die dat niet zo voelen, en die mensen die ze er niet bij vinden horen, of voor wat voor reden dan ook (die ze vaak niet willen vertellen) je niet mogen worden genegeerd en krijgen inderdaad het gevoel dat ze er niet bij horen. Maar dat hoort binnen DTS absoluut niet te horenquote:Op zondag 30 maart 2025 01:08 schreef kree het volgende:
[..]
ja hier ben ik het niet zo mee eens he?
ik denk iedereen hoort erbij of je moet wel zo afwijken dat iedereen denkt, fuck die?
Maargoed dan was ik hier wss ook allang al weg toch?Well, life can be a riot
Ik welquote:
Well, life can be a riot
Euhm. voor drama. ff iedereen die hier poste vond ik wel ok.
Ga ook geen zorgen maken over wat iedereen gaat denken over je als je hier wat neerzet, want eindeloos verhaal.
uit ervaringDo what you love, love what you do!![]()
En toch is het hier vaak toch ook écht wel heel gezelligWell, life can be a riot
Ben jij ook boos?quote:
tuurlijk en komt omdat mensen eigen verhalen vertellen.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:10 schreef Grotetijd het volgende:
En toch is het hier vaak toch ook écht wel heel gezelligDo what you love, love what you do!![]()
Wie is er nog meer boos dan?quote:
Dat inderdaad, en omdat mensen een luisterend oor bieden met adviezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
tuurlijk en komt omdat mensen eigen verhalen vertellen.
Maar óók omdat je hier over alles kan praten.
Je moet alleen niet midden in een al lopend gesprek proberen tegen beter weten in een gesprek een andere kant op te sturen. Go with the flow werkt hier volgens mij het beste.
Als er (vaak in de avond) niet gebolkt word kan je 't beste SCen en als daar over dag ook tijd voor is (tussen het bolken door) kan dat ook prima. Maar je moet niet expres binnenkomen en denken "nu ga ik de bolkers dwarsbomen" want het is en blijft een spel.
Daarom post ik liever in de avond, want dan is het spel element wat meer naar de achtergrond getrokken, en word er vooral met gezellige mensen gepraat.Well, life can be a riot
Daar ga je al de mist in, ons....quote:Op zondag 30 maart 2025 01:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Iedereen hoort er ook wel bij wat ons betreft. Maar er zijn helaas ook mensen die dat niet zo voelen, en die mensen die ze er niet bij vinden horen, of voor wat voor reden dan ook (die ze vaak niet willen vertellen) je niet mogen worden genegeerd en krijgen inderdaad het gevoel dat ze er niet bij horen. Maar dat hoort binnen DTS absoluut niet te horen![]()
Er is hier geen ons....
Ga weg met ons......![]()
nouja dat weten jij en ik, maar laten we iig voor iemand of een user die hier nieuw bij komt niet gelijk vooroordelen doen.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Iedereen hoort er ook wel bij wat ons betreft. Maar er zijn helaas ook mensen die dat niet zo voelen, en die mensen die ze er niet bij vinden horen, of voor wat voor reden dan ook (die ze vaak niet willen vertellen) je niet mogen worden genegeerd en krijgen inderdaad het gevoel dat ze er niet bij horen. Maar dat hoort binnen DTS absoluut niet te horenDo what you love, love what you do!![]()
Iedereen mag hier gewoon lekker komen postenquote:Op zondag 30 maart 2025 01:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat weten jij en ik, maar laten we iig voor iemand of een user die hier nieuw bij komt niet gelijk vooroordelen doen.Well, life can be a riot
Nou ja momenteel is hij nogal emotieloos hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ja en ik had dat allang al door en denk jullie kennen mij genoeg dat ik er gewoon inval.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat inderdaad, en omdat mensen een luisterend oor bieden met adviezen.
Maar óók omdat je hier over alles kan praten.
Je moet alleen niet midden in een al lopend gesprek proberen tegen beter weten in een gesprek een andere kant op te sturen. Go with the flow werkt hier volgens mij het beste.
Als er (vaak in de avond) niet gebolkt word kan je 't beste SCen en als daar over dag ook tijd voor is (tussen het bolken door) kan dat ook prima. Maar je moet niet expres binnenkomen en denken "nu ga ik de bolkers dwarsbomen" want het is en blijft een spel.
Daarom post ik liever in de avond, want dan is het spel element wat meer naar de achtergrond getrokken, en word er vooral met gezellige mensen gepraat.
Maar stel nu is. iemand die nieuw is? hoe makkelijk komt ie in dit topic?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 30 maart 2025 01:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist in, ons....![]()
Er is hier geen ons....
Ga weg met ons......
Ik doelde op Kree en mij, omdat wij daar in op een lijn liggen. Ik sprak niet voor iedereen in DTS.
Maak anders even gedoe om het woordje "ons" in die context.Well, life can be a riot
Zou kunnen jaquote:Op zondag 30 maart 2025 01:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Nou ja momenteel is hij nogal emotieloos hoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat mij betreft kan iemand gewoon aansluiting vinden toch? Denk ook niet dat andere mensen daar anders in staan.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:15 schreef kree het volgende:
[..]
ja en ik had dat allang al door en denk jullie kennen mij genoeg dat ik er gewoon inval.
Maar stel nu is. iemand die nieuw is? hoe makkelijk komt ie in dit topic?
Je hebt altijd wel groepjes/kliekjes, en mensen die de een aardiger vinden dan de ander, maar over het algemeen denk ik niet dat mensen hier afgeserveerd worden omdat het een nieuwe DTSer is.Well, life can be a riot
Koffie GVDThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alsof dat duidelijk was.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik doelde op Kree en mij, omdat wij daar in op een lijn liggen. Ik sprak niet voor iedereen in DTS.
Maak anders even gedoe om het woordje "ons" in die context.![]()
![]()
hmm dat mijn idee ook he. laat ik dat voorop stellen...quote:Op zondag 30 maart 2025 01:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat mij betreft kan iemand gewoon aansluiting vinden toch? Denk ook niet dat andere mensen daar anders in staan.
Je hebt altijd wel groepjes/kliekjes, en mensen die de een aardiger vinden dan de ander, maar over het algemeen denk ik niet dat mensen hier afgeserveerd worden omdat het een nieuwe DTSer is.
maar al met al is het zo makkelijk als je nieuw bent en dan zo ff hier beginnen met kletsen? ik denk niet he?Do what you love, love what you do!![]()
Ja want in het berichtje quotte ik Kree en zij ik "ons" dus doelde daarmee op Kree en mij.quote:Well, life can be a riot
Ik weet niet eens hoe je mensen blokkeert of deblokkeertquote:
Ligt aan hoe je je zelf ook opstelt. Uiteindelijk zijn het "maar" woorden op een scherm. Tuurlijk, die kunnen pijn doen. En er zitten mensen achter, en daar rekening mee houden is wel prettig. Maar de drempel m.b.t iets als DTS ligt lager dan wanneer je denkt aansluiting te kunnen vinden in KLB. Je kan hier denk ik altijd wel aansluiting vinden.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
hmm dat mijn idee ook he. laat ik dat voorop stellen...
maar al met al is het zo makkelijk als je nieuw bent en dan zo ff hier beginnen met kletsen? ik denk niet he?
Jij en ik zouden altijd wel terug praten tegen iemand. En zo zijn er hier wel meer users die vrij benaderbaar/toegankelijk zijn.Well, life can be a riot
ik denk niet dat dit een makkelijk topic is om binnen te vallen als je echt nieuw bent en mss op zoekwoorden komt.
begrijp eerst maar eens spel he? wtf.
En over het algemeen mag de welkome sfeer wmb ook wel wat beter in dit topic. zonder gelijk oordelen.Do what you love, love what you do!![]()
Het is je in ieder geval 1 keer gelukt.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe je mensen blokkeert of deblokkeert
jawel waar. maar is makkelijk praten als je het kent,.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:20 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ligt aan hoe je je zelf ook opstelt. Uiteindelijk zijn het "maar" woorden op een scherm. Tuurlijk, die kunnen pijn doen. En er zitten mensen achter, en daar rekening mee houden is wel prettig. Maar de drempel m.b.t iets als DTS ligt lager dan wanneer je denkt aansluiting te kunnen vinden in KLB. Je kan hier denk ik altijd wel aansluiting vinden.
Jij en ik zouden altijd wel terug praten tegen iemand. En zo zijn er hier wel meer users die vrij benaderbaar/toegankelijk zijn.
Wat nu die hier voor eerst komen?Do what you love, love what you do!![]()
Blijkbaar welquote:Op zondag 30 maart 2025 01:21 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is je in ieder geval 1 keer gelukt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je hier komt voor 't spelelement kan je prima gewoon overdag meeposten. Regels lezen zou ik wel eerst doenquote:Op zondag 30 maart 2025 01:20 schreef kree het volgende:
ik denk niet dat dit een makkelijk topic is om binnen te vallen als je echt nieuw bent en mss op zoekwoorden komt.
begrijp eerst maar eens spel he? wtf.
En over het algemeen mag de welkome sfeer wmb ook wel wat beter in dit topic. zonder gelijk oordelen.
Maar als je hier komt om gewoon zoals nu een beetje met elkaar te ouwehoeren kan je ook gewoon de dag overslaan en wat later op de avond komen posten. Weinig echte bolkers die dan nog actief zijn volgens mij dus dan word er ook niet zo nauw gelet op SC-en.Well, life can be a riot
Volgens mij kwam Moeraskat hier een maandje terug voor 't eerst? Die werd al meteen meegenomen in quotes en had aanspraak.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:21 schreef kree het volgende:
[..]
jawel waar. maar is makkelijk praten als je het kent,.
Wat nu die hier voor eerst komen?
(klopt dat @Moeraskat? Volgens mij wel toch?Of postte jij hier al eerder...?)
Well, life can be a riot
Ha neequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo spannendquote:Well, life can be a riot
Ik kende de helft van de users hier al.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Volgens mij kwam Moeraskat hier een maandje terug voor 't eerst? Die werd al meteen meegenomen in quotes en had aanspraak.
(klopt dat @:Moeraskat? Volgens mij wel toch?Of postte jij hier al eerder...?)
het zit hier er tussen in, soms is het serieus soms ook totaal niet, mij boeit dat niet... maar daarom zeg ik het wat als je nieuw bent op fok?quote:Op zondag 30 maart 2025 01:22 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Als je hier komt voor 't spelelement kan je prima gewoon overdag meeposten. Regels lezen zou ik wel eerst doen
Maar als je hier komt om gewoon zoals nu een beetje met elkaar te ouwehoeren kan je ook gewoon de dag overslaan en wat later op de avond komen posten. Weinig echte bolkers die dan nog actief zijn volgens mij dus dan word er ook niet zo nauw gelet op SC-en.Do what you love, love what you do!![]()
Ah kijk, dat scheeltquote:Op zondag 30 maart 2025 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kende de helft van de users hier al.
Dan zat ik fout
Well, life can be a riot
Ik heb je een DM gestuurd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ga zo m'n bedje op zoeken. Morgenochtend vroeg de deur uit
Well, life can be a riot
Nou nee want ik was hiervoor niet In deze reeks. Dus 50% goedquote:Op zondag 30 maart 2025 01:24 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ah kijk, dat scheelt
Dan zat ik foutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
jaja dat is leuk om te volgen. maar ik denk wel eens hoe denk jij erover?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Okeee dan niet Charly
BolkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat is er zo spannend?Well, life can be a riot
Een of andere serie maar ze geeft nergens antwoord op dus succes met radenquote:
Maar de andere helft niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kende de helft van de users hier al.![]()
![]()
geen ideee, ik heb wel beetje idee erover dat iedereen hier wat moet kunnen zeggen en mening hebben zonder afgezeken te worden.
Maarja dat wisten jullie al.Do what you love, love what you do!![]()
Ach dat is overalquote:
ohquote:Op zondag 30 maart 2025 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een of andere serie maar ze geeft nergens antwoord op dus succes met raden
Well, life can be a riot
Zit waarschijnlijk gefocust op haar beeldschermquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Gelijk heb je.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:27 schreef kree het volgende:
geen ideee, ik heb wel beetje idee erover dat iedereen hier wat moet kunnen zeggen en mening hebben zonder afgezeken te worden.
Maarja dat wisten jullie al.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Over de serie?quote:Op zondag 30 maart 2025 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
jaja dat is leuk om te volgen. maar ik denk wel eens hoe denk jij erover?
Vind t spannend enzielig
Er werd net iemand verradenTrust nobody![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
kan altijd emo worden over series als ik ze echt volg.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Over de serie?
Vind t spannend enzielig
Er werd net iemand verraden
helaas dan komt er altijd moment en moet je jaren wachten voor vervolg. dat is wel kut.Do what you love, love what you do!![]()
Denk dat dit nmin8serie isquote:Op zondag 30 maart 2025 01:32 schreef kree het volgende:
[..]
kan altijd emo worden over series als ik ze echt volg.
helaas dan komt er altijd moment en moet je jaren wachten voor vervolg. dat is wel kut.Trust nobody![]()
black mirror vond ik master serie btw. maarja. ook gestopt want moest meer positief ofzo?>
Uiteindelijk toen ie op tv kwam, het is wat het is min of meer nu al. dus die hele serie had niet ongelijk al was het fantasie toen.Do what you love, love what you do!![]()
Komt nieuw seizoen van black mirror.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:34 schreef kree het volgende:
black mirror vond ik master serie btw. maarja. ook gestopt want moest meer positief ofzo?>
Uiteindelijk toen ie op tv kwam, het is wat het is min of meer nu al. dus die hele serie had niet ongelijk al was het fantasie toen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
jaquote:Op zondag 30 maart 2025 01:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt nieuw seizoen van black mirror.?
ben benieuwd. maar oke hoop dat ze beetje die dark shit er wel inhouden en hoe alles negatief uit kan werken, dat sprak mij aan nl in die serie.Do what you love, love what you do!![]()
Welkom in DTS.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een of andere serie maar ze geeft nergens antwoord op dus succes met raden
Ach ja. Maakt ook niet uitquote:
Heb je het laatste seizoen wel gezien?quote:Op zondag 30 maart 2025 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
ja?
ben benieuwd. maar oke hoop dat ze beetje die dark shit er wel inhouden en hoe alles negatief uit kan werken, dat sprak mij aan nl in die serie.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik heb ze allen gezien incl de interactieve dat je kon kiezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je het laatste seizoen wel gezien?
sowieso waren de eerste aantal beste.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ben er, wat wil je nog meer.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Pizza kan ik nog wel regelen voor je maar churros gaat lastig worden.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed dat je er bent?quote:
Altijd goed om mensen te hebben met mening over alles?Do what you love, love what you do!![]()
Ben je Italiaans geworden?quote:Op zondag 30 maart 2025 01:40 schreef aeque het volgende:
Pizza kan ik nog wel regelen voor je maar churros gaat lastig worden.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Het is wel een diepvries pizza. Dus ik gok dat ik dan mijn paspoort direct weer zou mogen inleveren.quote:
Welke heb je?quote:Op zondag 30 maart 2025 01:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is wel een diepvries pizza. Dus ik gok dat ik dan mijn paspoort direct weer zou mogen inleveren.
hehehehe. ja zo Italiaans ben ik ookquote:Op zondag 30 maart 2025 01:43 schreef aeque het volgende:
[..]
Het is wel een diepvries pizza. Dus ik gok dat ik dan mijn paspoort direct weer zou mogen inleveren.
Pizza tonno ben ik voorstander van. van dr oetker.Do what you love, love what you do!![]()
Spinazie pizza is lekkerWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ik vind bestelde lekkerder. maarja kan niet altijd doen.]quote:
tone of die big a American doe ik nog wel eens. als makkelijk he.Do what you love, love what you do!![]()
Ook zin in pizzaquote:Op zondag 30 maart 2025 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
ik vind bestelde lekkerder. maarja kan niet altijd doen.]
tone of die big a American doe ik nog wel eens. als makkelijk he.Trust nobody![]()
Dr. Oetker Suprema salame romanoquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Klopt de eerdere seizoenen waren beter als wat later kwam.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:38 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb ze allen gezien incl de interactieve dat je kon kiezen.
sowieso waren de eerste aantal beste.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oké goed genoegquote:delen?
Stopt pizza erinquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik gooi de oven vast aan.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
meer fan van Turkse pizza ben ik beetje nu?quote:
niks in de buurt daar te bestellen?
is meer met groenten en kun je nog dag bewaren want ik had altijd te veel, nog 2 van die rollen liggen van vandaag.Do what you love, love what you do!![]()
Sorry hoorquote:
Beetje laatquote:Op zondag 30 maart 2025 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
meer fan van Turkse pizza ben ik beetje nu?
niks in de buurt daar te bestellen?
is meer met groenten en kun je nog dag bewaren want ik had altijd te veel, nog 2 van die rollen liggen van vandaag.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: