SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee hoor, gezellig dat je er bent. Ik ben niet zo'n Whitney-hater.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
Ik hoor dat ik op het verkeerde moment intune.
Toch heeft ze wel de nodige leuke nummers gemaakt. Ik heb vorige week "Love Will Save The Day" nog gedraaidquote:
Het kan alleen nog maar beter worden, moet je maar denkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
Ik hoor dat ik op het verkeerde moment intune.
Ik haat het niet, maar het is niet mijn muziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, gezellig dat je er bent. Ik ben niet zo'n Whitney-hater.
Ik hoor het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Je hoort het niet gelijk, maar het is 'm toch echt:Paul McCartney - Nothing For Free (DJ Chris Holmes remix)
Netjes vooraf toestemming vragen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar een liedje in de remix er achteraan:Todd Terje & The Olsens - Baby Do You Wanna Bump (Daniel Maloso radio edit)
Uiteraard zijn verzoekjes /.suggesties welkom via DM. Onderweg zijn ook nog een paar nieuwe nummers, waaronder mijn favoriete nummer van de week.
Je bent naar Aruba verhuisd?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
Verdorie.... ondanks dat het toch 20 graden is, heb ik het gewoon koud.
Heb je de verwarming aan dan? Bij mij in huis is het geen 20 graden hoor. En ik zit met een warm vest aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
Verdorie.... ondanks dat het toch 20 graden is, heb ik het gewoon koud.
Nee, niet eens aan. Heb ook een vest aan gedaan, maar nog steeds koud.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je de verwarming aan dan? Bij mij in huis is het geen 20 graden hoor. En ik zit met een warm vest aan.
Jij staat buiten?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je bent naar Aruba verhuisd?Hier is het maar 7 graden...
Ai, niet ziek worden hoor. Ik ben vanmiddag in een lekker warm bad geweest, maar ik ben dan ook wel ziekig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, niet eens aan. Heb ook een vest aan gedaan, maar nog steeds koud.
Ik ga mijn best doen. Kan het ook niet gebruiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, niet ziek worden hoor. Ik ben vanmiddag in een lekker warm bad geweest, maar ik ben dan ook wel ziekig.
Ik heb de vorige even gemist?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Songt.A.T.u. - All The Things She Said
Overigens door niemand minder dan Trevor Horn geproduceerd, deze (hit)versie.
Ga je nu zeggen dat het binnen bij je 7 graden is?quote:
Ik heb net dan ook een ninja-edit gedaan om die titel alsnog in een post te zettenquote:
Ja, ik meende al te horen dat het Simple Minds was, maar ik wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb net dan ook een ninja-edit gedaan om die titel alsnog in een post te zetten
Dat was:Simple Minds - All The Things She Said
Ik dacht dat je het over de buitentemperatuur hadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat het binnen bij je 7 graden is?
Ja, daar zoek ik gewoon actief naar. Ik vind het leuk om te horen hoe nummers onderhanden worden genomen. Ik vind dit een zeer geslaagde update, trouwensquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
Er zijn al behoorlijk wat kijkers geweest bij het huis van mijn ouders. Twee serieuze biedingen ook al binnen. Het lijkt er op dat we snel de knoop kunnen doorhakken, gelukkig.
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:
Eentje boven de vraagprijs, dus dat is prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.
En zijn de biedingen ook rond het bedrag dat jullie graag wilden?
Toch zijn er heel wat nummers die uiteindelijk in remix-versies hits zijn geworden. Ik wil daar eigenlijk nog steeds eens een rubriek van maken, waarbij ik natuurlijk de originele versies (ook) laat horenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het maar zelden een vooruitgang vind.(Sorry DJ11)
Maar een hit-remix hoef ik nog geen vooruitgang te vinden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch zijn er heel wat nummers die uiteindelijk in remix-versies hits zijn geworden. Ik wil daar eigenlijk nog steeds eens een rubriek van maken, waarbij ik natuurlijk de originele versies (ook) laat horen
Klinkt prima, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze heb ik vorige week voor het eerst laten horen. Eén van de fijnste platen van dit moment, vind ik:The Rions - Shut You Out
Wie eet er op dit uur nog chocoladetaart?quote:
Geen idee. Ik ga straks eerst nog warm etenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie eet er op dit uur nog chocoladetaart?
Hoeveel planken heb je?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Synthpopklassieker van de bovenste plank.
Als ik het in huis zou hebben, zou ik het prima eten nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie eet er op dit uur nog chocoladetaart?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Als ik het in huis zou hebben, zou ik het prima eten nu.
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde.....quote:
Kan iemand die pluk even afknippen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo ziet hij er ook wel uit:
[ afbeelding ]
Nee, maar het helpt wel een beetje tegen de keelpijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal wat ik bedoelde.....
Ik geloof ook niet dat daar je stem mee terug komt.
Dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, maar het helpt wel een beetje tegen de keelpijn.
Ik merkte dat je vorige week geen show had. Is niet erg, ik was er zelf ook niet. Had in Oerle een muziekkwisquote:
Ah... in Oers.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik merkte dat je vorige week geen show had. Is niet erg, ik was er zelf ook niet. Had in Oerle een muziekkwis
Dat was erg leuk
Oke, dit ken ik in een heel andere versie.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:52 schreef DJ11 het volgende:
Chesney Hawkes - The One And Only (Real Life Love version)
Je kent het als een vrolijk, up-tempo popnummerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Oke, dit ken ik in een heel andere versie.
Ja, exact. Dit is ook wel mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:53 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je kent het als een vrolijk, up-tempo popnummer
Wij niet. We werden (gedeeld)vierde. Deden 17 teams mee. Een ander team van collega's werd wel eerste...quote:
Dat zeker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wij niet. We werden (gedeeld)vierde. Deden 17 teams mee. Een ander team van collega's werd wel eerste...
Maar het was gewoon leuk. vierde is ook prima en het plezier is het belangrijkste
Er was ook een ronde waarbij je de tekst moest afmaken. Redelijk wat bekende liedjes zoals Dancing Queen, maar ook Run to the Hills van Iron Maiden. Dat vond ik helemaal niet ergquote:
Ik vind het inderdaad ook prachtig. Net als hun vorige die je vaak draaide. Blijvertje deze band.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:54 schreef DJ11 het volgende:
Vorige week voor het eerst gedraaid, vandaag weer. En zeker niet voor het laatst. Zo prachtig.Weeping Willows - Swan Song
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er was ook een ronde waarbij je de tekst moest afmaken. Redelijk wat bekende liedjes zoals Dancing Queen, maar ook Run to the Hills van Iron Maiden. Dat vond ik helemaal niet erg
Die weet ik zelfs.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Over Europe was ook een vraag. Alleen de meest simpele:
Uit welk land komen ze??
Zwedenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uit welk land komen ze??
Wat zei je? Zimbabwe?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Uit welk land komen ze??
De zaal zat echt zo van eeh wat is dit, niemand schrijft.. Oh wacht daar zit iemand te schrijven.. Duidend op mij...quote:
Ook niet met een groepje mensen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:00 schreef livelink het volgende:
Ik zou nooit aan zo'n muziekkwis mee durven doen.
Nee, ik schreef het juiste antwoord opquote:
Die hebben wel een rijke historie in de muziek ja...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:01 schreef DJ11 het volgende:
Een thema-uitzending met Zweedse muziek staat ook nog op de rol... Gaat nooit lukken om dat in één uitzending te proppen. Worden er waarschijnlijk twee
Juist niet in een groep. Ik doe soms wel eens in mijn eentje mee met de muziekquizzen van Leo Blokhuis. Gewoon om te kijken wat ik weet. Maar dat is online zonder dat je je hoeft in te schrijven of je antwoorden in hoeft te sturen. Gewoon voor jezelf.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook niet met een groepje mensen?
Als je Mad en N00bie kan regelen, hoef je zelf niets te doen. Dan win je toch wel.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:07 schreef livelink het volgende:
De volgende keer moet je de moeilijke weggeven en de makkelijkere niet.
Welkom en tevens goede avond, zorro.quote:
En toch stond deze vorig jaar niet in de top 2000.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:25 schreef livelink het volgende:
Dit staat bij mij hoog als het gaat om lekkere intro's
Heerlijke plaat met heerlijk baswerk ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:25 schreef livelink het volgende:
Dit staat bij mij hoog als het gaat om lekkere intro's
Tja, ik heb er regelmatig wel op gestemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch stond deze vorig jaar niet in de top 2000.
De top 2000 hebben ze stukgemaakt.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
En toch stond deze vorig jaar niet in de top 2000.
It would.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wouldn it be nice - Beach boys
Daar is het in de winter fijner dan in de zomer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben al heel lang niet meer op het strand geweest
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
The Korgis Everybody has to learn sometimes
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef livelink het volgende:
The Korgis - Everybody's gotta learn sometimes
sws minder druk. De laatste keer aan zee/op zee was in 2021 in Kroatiëquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar is het in de winter fijner dan in de zomer.
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
sws minder druk. De laatste keer aan zee/op zee was in 2021 in Kroatië
Eensquote:
Daar ging de reis niet heen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Eens![]()
Ben daar geweest in Rabac.
Voor de oorlog daar was ik in Zadar, dat was ook een fijne stad.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik moet echt iedere keer opzoeken hoe je de bandnaam spelt,
Het is wel een duur land geworden helaas, maar wel een prachtig landquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar ging de reis niet heen.
Wel naar Pula, waar een Amfitheater staat (echt nog uit de Romeinse Tijd) . Dat was echt indrukwekkend...
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:42 schreef livelink het volgende:
Kid Creole and the Coconuts - Annie, I'm not your father
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:42 schreef DJ11 het volgende:
Kid Creole & The Coconuts - Annie, I'm Not Your Daddy
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna komt Daddy Figure van George Michael
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Hierna komt Daddy Figure van George Michael
Heb jij even geluk.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:45 schreef livelink het volgende:
I just can't get enough - Depeche Mode
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:57 schreef DJ11 het volgende:
Dusty Springfield - Summer Is Over In Half A Year From Now
Ze zal inmiddels wel aardig stoffig zijn jaquote:
Is jullie tuin niet afgezet met een schutting of zo?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werd deze werk nog heel kwaad. Er liep opeens een hond in onze achtertuin. Bleek van iemand te zijn die ‘m altijd zonder riem uitlaat. Echt, wat een eikel die vent. Ik heb ‘m beloofd dat ik de volgende keer handhaving op ‘m afstuur
Gewoon een haag aan die kant en daar had dat beest zich doorheen gewurmdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Is jullie tuin niet afgezet met een schutting of zo?
Of chocolade gevenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik werd deze werk nog heel kwaad. Er liep opeens een hond in onze achtertuin. Bleek van iemand te zijn die ‘m altijd zonder riem uitlaat. Echt, wat een eikel die vent. Ik heb ‘m beloofd dat ik de volgende keer handhaving op ‘m afstuur
Oh, dat is mij ook wel eens gebeurd, ja. Als ik per ongeluk even de achteromdeur open laat. En dan te weten dat ik konijnen heb. Ik ben dan ook wel ongelooflijk uit mijn slof gesloten. En ben panisch geworden met het sluiten van de achterom.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Okee, dat is waar jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arme hond, die kan er ook niks aan doen dat hij zo’n achterlijk baasje heeft.
Ik schreeuw ook net zo hard tegen de hond hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Arme hond, die kan er ook niks aan doen dat hij zo’n achterlijk baasje heeft.
Amsterdamse band die actief was tussen 1984 en 1990. Waren in 2019 weer samen gekomen, voor een tour.quote:
Symph had de hond al veiliggesteld, hij dacht dat het 1 van de honden van de overburen was die ontsnapt was. Ik heb al vaker mensen aangesproken dat ze hun hond bij zich moeten houden en niet in onze tuin moeten laten lopen, daar wordt altijd zo achterlijk op gereageerd met ‘ hij doet niks’. Ja boeiuh, het is mijn tuin, opzouten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik schreeuw ook net zo hard tegen de hond hoor.
Ik dacht al dat het Nederlands was inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Amsterdamse band die actief was tussen 1984 en 1990. Waren in 2019 weer samen gekomen, voor een tour.
Welterusten.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu ga ik richting bed, lange dag in de tuin gewerkt
Welterusten Doedezemaarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:16 schreef Doedezemaar het volgende:
En nu ga ik richting bed, lange dag in de tuin gewerkt
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Desalniettemin zit ik nu zo achter mijn laptop
[ afbeelding ]
Ik zit al aan een uiltje witquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef DJ11 het volgende:
De muziek is fijn. Ik ga eens even een biertje erbij pakken.
Lekker nummer, al vind ik de andere kant ook supergoedquote:
Heerlijk nummer ditquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lekker nummer, al vind ik de andere kant ook supergoed
Jij of Lou?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vlak voor zijn dood kwam ik in mijn dromen Lou Reed tegen. Gewoon hier in EIndhoven, Zwaar onder invloed natuurijk
Hier is het een Skuumkoppe gewordenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit al aan een uiltje wit
Hij. Ik moet oppassen met het nuttigen van middelen ivm meds..quote:
Het was in je dromen, toch? Dan kan alles.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij. Ik moet oppassen met het nuttigen van middelen ivm meds..
Mooi toch? Dat is het leuke aan dromen....quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:27 schreef livelink het volgende:
Ik heb wel eens van Elvis gedroomd en daar blijft het dan ook wel bij. Wel een droom die indruk op me had gemaakt.
Bandnaam was ik nooit opgekomen, maar wat een lekker nummerquote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bandnaam was ik nooit opgekomen, maar wat een lekker nummer
Sam Brown stop
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik droom wel vaker over bekende mensen. Meestal zijn ze kort daarna dood![]()
![]()
Behalve Dinand Woesthoff dan
Droom je daar niet over, of wil hij maar niet dood?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik droom wel vaker over bekende mensen. Meestal zijn ze kort daarna dood![]()
![]()
Behalve Dinand Woesthoff dan
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:30 schreef livelink het volgende:
Ik denk dat dit wel het snelst en meest geraden nummer van vanavond zal zijn.
Hij kwam een keer in mijn droom voor...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Droom je daar niet over, of wil hij maar niet dood?
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij kwam een keer in mijn droom voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef DJ11 het volgende:
*phew*Het is nog niet afgelopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ dacht ook dat ze er al waren. Staat nu weer 3-3.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
*phew*Mijn club speelt morgen pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
*phew*Rozen verwelkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schepen vergaan
In Zwolle Noord
Werd zojuist gescoordJuin uit Eigen Tuin!
Dat is een beetje de teneur van AZquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is nog niet afgelopen.
AZ dacht ook dat ze er al waren. Staat nu weer 3-3.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rozen verwelken
Schepen vergaan
In Zwolle Noord
Werd zojuist gescoord
Lolquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Rozen verwelken
Schepen vergaan
In Zwolle Noord
Werd zojuist gescoord
Kunnen ze wel, met een man meer.quote:
gebeurde hier ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
Ligt het aan mij of slaat deze plaat veel over?
De verbinding viel hier even weg. Ik moest refreshenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
Hier niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
Beetje wel he?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
Hier niet hoor.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:48 schreef DJ11 het volgende:
Gaat niet helemaal lekker, inderdaad. Het nummer hapert.
Hapert is natuurlijk voor jou erg dichtbijquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hapert is natuurlijk voor jou erg dichtbij
[..]
[..]
Helaas, dan moet ik toch echt 0 punten toekennen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:49 schreef livelink het volgende:
Ik twijfelde tussen Pointer Sisters en Three Degrees, maar dacht net niet aan Sister Sledge.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas, dan moet ik toch echt 0 punten toekennen.
+1quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier heb ik echt heel weinig mee dus
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:53 schreef Symphonic het volgende:
Als dit Skip ot Stay was dan was dit een dikke SKIP geweest.
Wat een zeiknummer
Al die solo-gangers word ik ook een tikje moe van.quote:
En vast heel terechtquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Ik had een haiku ingestuurd voor een poëzieroute in de regio.
Er worden er 25 gepubliceerd en mijne is geselecteerd
Komen ze dan aan de deur om te kijken waar de dichter woont?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef Symphonic het volgende:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Al die solo-gangers word ik ook een tikje moe van.
Erg knap Symphonicquote:Op zaterdag 29 maart 2025 22:59 schreef Symphonic het volgende:
Zeer gepaste reactie!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 23:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Erg knap Symphonic
Ik bewonder je talent
Gefeliciteerd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |