SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Nee hoor, gezellig dat je er bent. Ik ben niet zo'n Whitney-hater.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
Ik hoor dat ik op het verkeerde moment intune.
Toch heeft ze wel de nodige leuke nummers gemaakt. Ik heb vorige week "Love Will Save The Day" nog gedraaidquote:
Het kan alleen nog maar beter worden, moet je maar denkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:52 schreef Melting het volgende:
Ik hoor dat ik op het verkeerde moment intune.
Ik haat het niet, maar het is niet mijn muziek.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee hoor, gezellig dat je er bent. Ik ben niet zo'n Whitney-hater.
Ik hoor het nog steeds niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
Je hoort het niet gelijk, maar het is 'm toch echt:Paul McCartney - Nothing For Free (DJ Chris Holmes remix)
Netjes vooraf toestemming vragen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar een liedje in de remix er achteraan:Todd Terje & The Olsens - Baby Do You Wanna Bump (Daniel Maloso radio edit)
Uiteraard zijn verzoekjes /.suggesties welkom via DM. Onderweg zijn ook nog een paar nieuwe nummers, waaronder mijn favoriete nummer van de week.
Je bent naar Aruba verhuisd?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
Verdorie.... ondanks dat het toch 20 graden is, heb ik het gewoon koud.
Heb je de verwarming aan dan? Bij mij in huis is het geen 20 graden hoor. En ik zit met een warm vest aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:04 schreef Melting het volgende:
Verdorie.... ondanks dat het toch 20 graden is, heb ik het gewoon koud.
Nee, niet eens aan. Heb ook een vest aan gedaan, maar nog steeds koud.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb je de verwarming aan dan? Bij mij in huis is het geen 20 graden hoor. En ik zit met een warm vest aan.
Jij staat buiten?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Je bent naar Aruba verhuisd?Hier is het maar 7 graden...
Ai, niet ziek worden hoor. Ik ben vanmiddag in een lekker warm bad geweest, maar ik ben dan ook wel ziekig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, niet eens aan. Heb ook een vest aan gedaan, maar nog steeds koud.
Ik ga mijn best doen. Kan het ook niet gebruiken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, niet ziek worden hoor. Ik ben vanmiddag in een lekker warm bad geweest, maar ik ben dan ook wel ziekig.
Ik heb de vorige even gemist?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:08 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different Songt.A.T.u. - All The Things She Said
Overigens door niemand minder dan Trevor Horn geproduceerd, deze (hit)versie.
Ga je nu zeggen dat het binnen bij je 7 graden is?quote:
Ik heb net dan ook een ninja-edit gedaan om die titel alsnog in een post te zettenquote:
Ja, ik meende al te horen dat het Simple Minds was, maar ik wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik heb net dan ook een ninja-edit gedaan om die titel alsnog in een post te zetten
Dat was:Simple Minds - All The Things She Said
Ik dacht dat je het over de buitentemperatuur hadquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je nu zeggen dat het binnen bij je 7 graden is?
Ja, daar zoek ik gewoon actief naar. Ik vind het leuk om te horen hoe nummers onderhanden worden genomen. Ik vind dit een zeer geslaagde update, trouwensquote:
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
Er zijn al behoorlijk wat kijkers geweest bij het huis van mijn ouders. Twee serieuze biedingen ook al binnen. Het lijkt er op dat we snel de knoop kunnen doorhakken, gelukkig.
Dat vraag ik me ook wel eens af.quote:
Eentje boven de vraagprijs, dus dat is prima.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws.
En zijn de biedingen ook rond het bedrag dat jullie graag wilden?
Toch zijn er heel wat nummers die uiteindelijk in remix-versies hits zijn geworden. Ik wil daar eigenlijk nog steeds eens een rubriek van maken, waarbij ik natuurlijk de originele versies (ook) laat horenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het maar zelden een vooruitgang vind.(Sorry DJ11)
Maar een hit-remix hoef ik nog geen vooruitgang te vinden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Toch zijn er heel wat nummers die uiteindelijk in remix-versies hits zijn geworden. Ik wil daar eigenlijk nog steeds eens een rubriek van maken, waarbij ik natuurlijk de originele versies (ook) laat horen
Klinkt prima, inderdaad.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:31 schreef DJ11 het volgende:
Deze heb ik vorige week voor het eerst laten horen. Eén van de fijnste platen van dit moment, vind ik:The Rions - Shut You Out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |