SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:niet leuk dat je me hier zit te dissen
![]()
had net ook al ongemak door jou............
Smile, it's free therapy.![]()
ga jenken danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]niet leuk dat je me hier zit te dissen
![]()
had net ook al ongemak door jou............
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jij nietquote:
jij spreekt toch niet dat gekke taaltjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij niet
jij spreekt toch niet dat gekke taaltje![]()
hij huilt gewoon mee omdat je zo naar doet nu tegen mijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij niet
jij spreekt toch niet dat gekke taaltje
TSSS laat die mannen met rust! ga je rug vernaggelen met tegels slepenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij ook niet
jij bent toch ook geen limbo
Ik weet nooit waar het hier in DTS over gaat. Ik post maar wat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij ook niet
jij bent toch ook geen limbo
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kan gewoon 😎quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar het hier in DTS over gaat. Ik post maar wat.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar het hier in DTS over gaat. Ik post maar wat.![]()
lig op de bank
ga zeker 2 uur niks doen
misschien een lang dutje
weekend genot'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Heeeeeerlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lig op de bank
ga zeker 2 uur niks doen
misschien een lang dutje
weekend genot![]()
![]()
Nootjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
lig op de bank
ga zeker 2 uur niks doen
misschien een lang dutje
weekend genot
Deze man weetquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zeg dat je bekkeninstabiliteit hebt.![]()
Beetje helikopteren en zulksquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En jullie spannende weekendplannen?![]()
neuh logé van kind hier ookquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En jullie spannende weekendplannen?
absoluut nietquote:
morgen in de tuin werken bij mijn oudersontzettend wild
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Altijd welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh dan heb jij ff tijd voor jezelf tochpuber ..zit altijd op zn kamer als hij niet weg is
woeiiiii lekker temmenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
absoluut niet
oh haha zo*n gezellige fase is dat jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd welpuber ..zit altijd op zn kamer als hij niet weg is
Als het overwoekerd is welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:54 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
absoluut niet
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik niet zo.. leuk als er bloemen staan en het gras gemaaid is maar niet leuk om te doen en onderhoudenquote:
Jaaaaaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
oh haha zo*n gezellige fase is dat ja
borden die opeens op zijn.. op zijn kamer staan.. pff
appje met: (naam) heeft honger
valt wel mee, maar mis een tuin en zo help ik ze en kan ik genieten van het buiten zijn. make it nicequote:
Deed ik op die leeftijd ook. Lekker fappen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Altijd welpuber ..zit altijd op zn kamer als hij niet weg is
living the lifequote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jaaaaa
borden die opeens op zijn.. op zijn kamer staan.. pff
appje met: (naam) heeft honger
lekker anti sociaal
Niks mis meequote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deed ik op die leeftijd ook. Lekker fappen.![]()
![]()
Je had toch tuin of verhuisd?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
valt wel mee, maar mis een tuin en zo help ik ze en kan ik genieten van het buiten zijn. make it niceUw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Deed ik op die leeftijd ook. Lekker fappen.![]()
whaaaaaaaa wil niet weten
maar denk het ook
ik hoor hem wel de hele dag kletsen via Discordquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
living the life
lekker anti sociaalDAAR is hij wel heeeel sociaal
Verhuisd. Nu een klein balkon.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je had toch tuin of verhuisd?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ah hij kan het wel, als die wilt 😎quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik hoor hem wel de hele dag kletsen via DiscordDAAR is hij wel heeeel sociaal
Daar kan je het ook gezellig maken met plantjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:58 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Verhuisd. Nu een klein balkon.Uw ADH vitamine Worst
Ja heb allemaal plannen. helaas kost het geldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar kan je het ook gezellig maken met plantjesdus meerfase plan is het ook.
als het past een daybed. Maar al veel gedaan om het gezelliger te maken
Jij hebt ook mooi balkon toch?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja die is zo goed als leeg, ik zit daar nooit want drukke wegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heb allemaal plannen. helaas kost het gelddus meerfase plan is het ook.
Jij hebt ook mooi balkon toch?Uw ADH vitamine Worst
daybedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja heb allemaal plannen. helaas kost het gelddus meerfase plan is het ook.
Jij hebt ook mooi balkon toch?![]()
![]()
ja hij kan het zekerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah hij kan het wel, als die wilt 😎![]()
Moet zeggen hij is een puber ,14 nu maar is wel sociaal. Zit sinds een jaar veel op zijn kamer zijn eigen ding te doen of zit daar met vrienden. Dikke prima
Ah jammer.. is de weg te overheersend om daar te zitten? Privacymuurtje om het balkon een idee? Toch fijn dat je een balkon hebt met lekker weer.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja die is zo goed als leeg, ik zit daar nooit want drukke weg'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
ik heb geen insta dus ff kijken of ik dat kan zienquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
Oja deze moet je zien @:borrelnootje00 , iwa is op insta
https://www.instagram.com/cigarmannl/'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja precies.. niks mis mee. Ook goed dat hij zichzelf kan vermaken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja hij kan het zeker![]()
Moet zeggen hij is een puber ,14 nu maar is wel sociaal. Zit sinds een jaar veel op zijn kamer zijn eigen ding te doen of zit daar met vrienden. Dikke prima'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Veel geluid, kan er best slecht tegen. Denderende trams en auto's die met meer dan 50km over klinkers rijden en is ook een van de verkeersslagaders van de wijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah jammer.. is de weg te overheersend om daar te zitten? Privacymuurtje om het balkon een idee? Toch fijn dat je een balkon hebt met lekker weer.Uw ADH vitamine Worst
Oh ja, tja tegen dat omgevingsgeluid kan je vrij weinig doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel geluid, kan er best slecht tegen. Denderende trams en auto's die met meer dan 50km over klinkers rijden en is ook een van de verkeersslagaders van de wijk'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
pff niet dat je zegt lekker buiten zitten zo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Veel geluid, kan er best slecht tegen. Denderende trams en auto's die met meer dan 50km over klinkers rijden en is ook een van de verkeersslagaders van de wijkSmile, it's free therapy.![]()
krijg er honger vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:06 schreef hemarookworst het volgende:
Oja deze moet je zien @:borrelnootje00 , iwa is op insta
https://www.instagram.com/cigarmannl/
Dat effect heeft het meteen
Er zit ook letterlijk alleen een klapstoeltje op mijn balkon en verder niks, soms wat was buiten of wat plantjes
Uw ADH vitamine Worst
soms kut naar de buurvrouw roepen met een halve liter dusquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
Er zit ook letterlijk alleen een klapstoeltje op mijn balkon en verder niks, soms wat was buiten of wat plantjes
Hij heeft ook emoji overload bij de beschrijving, net een boomer die net de emoji heeft ontdektquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
krijg er honger van
Dat effect heeft het meteenmaar dat zie je alleen als je ingelogd bent
Uw ADH vitamine Worst
Jaquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:10 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
soms kut naar de buurvrouw roepen met een halve liter dus
Uw ADH vitamine Worst
🥂🍝👯♂️🍾😎quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft ook emoji overload bij de beschrijving, net een boomer die net de emoji heeft ontdektmaar dat zie je alleen als je ingelogd bent
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-03-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3980 / +146 / +98 / 10728 / 11833
2. _UserName_ / 1262 / +21 / +16 / 1350 / 1748
3. KoningWouter / 1104 / +3 / +1 / 4140 / 4703
4. KillemWieft / 945 / +23 / +40 / 726 / 1092
5. Dr.Mikey / 943 / +136 / +13 / 1211 / 1554
6. Moeraskat / 704 / +6 / +9 / 4270 / 4642
7. gebrokenglas / 690 / +44 / +54 / 2614 / 3023
8. HappyCharly / 532 / +12 / +20 / 2227 / 2508
9. hemarookworst / 511 / +40 / +29 / 1808 / 2160
10. kree / 505 / +0 / +0 / 2127 / 2432
11. loveislikeakiss / 501 / +15 / +1 / 1729 / 2054
12. Bally-b / 492 / +0 / +38 / 84 / 155
13. devzero / 469 / +0 / +0 / 428 / 547
14. sp3c / 450 / +0 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 448 / +14 / +2 / 2388 / 2802
16. mario390 / 443 / +9 / +18 / 259 / 412
17. loveyoulongtime / 339 / +4 / +29 / 1471 / 1671
18. ToT / 318 / +4 / +3 / 2162 / 2339
19. Pinnenmutske / 307 / +2 / +0 / 652 / 862
20. StevenHyde / 302 / +19 / +0 / 1061 / 1284SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als in: bestanden back-up?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef gebrokenglas het volgende:
31 maart is het wereld back-up dagUw ADH vitamine Worst
Neuh, te veel mensen lopen te zeiken dat we zuinig met de aarde om moeten gaan omdat we er maar eentje hebben.quote:
Hoog tijd dus dat we er een back-up van gaan maken!![]()
![]()
Ja. Ik wist dat niet maar ik kreeg een mailing dat de wereld back-up dag eraan komt en dat ze mooie SSD te koop hebben om je back-ups op de maken.quote:How can I make this topic about me?![]()
Goed planquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, te veel mensen lopen te zeiken dat we zuinig met de aarde om moeten gaan omdat we er maar eentje hebben.
Hoog tijd dus dat we er een back-up van gaan maken!
Uw ADH vitamine Worst
dataio.nl zeker?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik wist dat niet maar ik kreeg een mailing dat de wereld back-up dag eraan komt en dat ze mooie SSD te koop hebben om je back-ups op de maken.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik back-up mijn rug even want het is me in de rug geschoten.Niet fijn!
![]()
Hoe is dat gebeurd dan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik liep als een oude man door de supermarkt.![]()
![]()
Dan heb je je back niet zo vaak up gehouden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik back-up mijn rug even want het is me in de rug geschoten.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Het is een mooie reden om even rustig aan te doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan heb je je back niet zo vaak up gehouden.
How can I make this topic about me?![]()
Niet té rustigWell, life can be a riot
Bolken kan ik nog, ik heb me geïnstalleerd achter de computer met een grote mok koffie en bastognekoeken.quote:
Maar ik ben blij dat ik greys niet heb aangeboden om de tegels te versjouwen.
Ik wil best wat mensen naar de maan sturenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, te veel mensen lopen te zeiken dat we zuinig met de aarde om moeten gaan omdat we er maar eentje hebben.
Hoog tijd dus dat we er een back-up van gaan maken!
Deze power woman hequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Ik heb 80 x 25 kilo gesjouwd
Puppyyyyy powerrrrr![]()
![]()
![]()
Ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil best wat mensen naar de maan sturenHow can I make this topic about me?![]()
Goed bezig.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:18 schreef greysbones het volgende:
Ik heb 80 x 25 kilo gesjouwd
Puppyyyyy powerrrrr![]()
Dat doe ik je niet na momenteel.How can I make this topic about me?![]()
Aawhquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele prachtige jongedame gezien met haar zus op de foto
@:Moonlight![]()
![]()
![]()
![]()
Rug?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goed bezig.![]()
Dat doe ik je niet na momenteel.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele prachtige jongedame gezien met haar zus op de foto
@:Moonlight![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Zitten gaat wel maar opstaan en vooral bukken is even wat anders.quote:How can I make this topic about me?![]()
Blijven lopenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zitten gaat wel maar opstaan en vooral bukken is even wat anders.
Wat heb je gedaan?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Zitten gaat wel maar opstaan en vooral bukken is even wat anders.![]()
![]()
Gezelliquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:24 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Dan komen Jus en ik ff op de koffie![]()
![]()
Moet je ook niet doen op jouw leeftijdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een pak koekjes pakken uit het schap van de appie....![]()
![]()
Ja ik voel me een oude man nu.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen op jouw leeftijd
ik ook met de laptop op schootquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook al. Er zitten veel mensen in de zon![]()
![]()
Iedereen is klaar met klussen als tegels sjouwen en boodschappen doen enzo
Vanmiddag even bij moeders gezeten, saucijzenswiepje gegeten en boodschapjes mee naar huis genomenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:30 schreef gebrokenglas het volgende:
Iedereen is klaar met klussen als tegels sjouwen en boodschappen doen enzo
Vind het nog wel wat frissig buiten.Well, life can be a riot
Swiepje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Vanmiddag even bij moeders gezeten, saucijzenswiepje gegeten en boodschapjes mee naar huis genomen
Vind het nog wel wat frissig buiten.Uw ADH vitamine Worst
Zo noemt m'n moeder dat altijdquote:
Saucijzenbroodje
Well, life can be a riot
Ik eet morgen flatbreads met ham,kaas en ananasquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ik heb geen insta dus ff kijken of ik dat kan zienhttps://anonyig.com/en/quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij heeft ook emoji overload bij de beschrijving, net een boomer die net de emoji heeft ontdektmaar dat zie je alleen als je ingelogd bent
![]()
![]()
Bastogne ligt toch nooit zo laag? @StevenHydequote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bukte me om een pak koekjes te pakken en ohhhhhhhh
![]()
@JustinK ook nergens te bekennen natuurlijkquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar ik ben blij dat ik greys niet heb aangeboden om de tegels te versjouwen.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
En daar voorbijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wil best wat mensen naar de maan sturen![]()
![]()
Deze week zelfs in een aparte bak op ideale hoogte, want in de bonusquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Bastogne ligt toch nooit zo laag? @:StevenHyde![]()
![]()
Hierquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK ook nergens te bekennen natuurlijk![]()
![]()
Lekker weerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Sommigen moeten op de knietjes voor een banaanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Groente en fruit ligt nooit te laag![]()
Ik las dit en dacht: meestal als ik "quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK ook nergens te bekennen natuurlijk" post, duikt -ie binnen een minuut op.
Nu dus ook weer.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:40 schreef Homijn het volgende:
[..]
Ik las dit en dacht: meestal als ik "" post, duikt -ie binnen een minuut op.
Nu dus ook weer.![]()
![]()
Die Prince dubbellaags koekjes.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:37 schreef maily het volgende:
[..]
Bastogne ligt toch nooit zo laag? @:StevenHydeHow can I make this topic about me?![]()
Ja alweerquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Deze week zelfs in een aparte bak op ideale hoogte, want in de bonus![]()
![]()
Oehquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn die Prince dubbellaags koekjes.![]()
![]()
Verse ananas? of uit blikquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik eet morgen flatbreads met ham,kaas en ananas
Hoeft niet, laat het lijdend voorwerp liggen met mond openquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
Sommigen moeten op de knietjes voor een banaanUw ADH vitamine Worst
Mijn tafelkleed stof kwam binnen. Wat mooi
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou jouw blik weleens willen zien als het geen verse ananas blijkt te zijn![]()
![]()
Alleen even denken of ik ook wat op de flatbread smeer, denk dat dat wel lekkerder isquote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Laat eens zienquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn tafelkleed stof kwam binnen. Wat mooi"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Mooie stof idd.. wat ga je daarmee maken?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heel mooi soepel katoen ook"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik dacht eerst een jas, maar dat is het net iets te soepel voor. Dus ik denk of een rok of een jurk. Even kijken, want ik 3.20 meter aan stofquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooie stof idd.. wat ga je daarmee maken?Trotste mama van Ambar
Of een jasje?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik dacht eerst een jas, maar dat is het net iets te soepel voor. Dus ik denk of een rok of een jurk. Even kijken, want ik 3.20 meter aan stof"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Daar vind ik de stof nu net iets te soepel voorquote:Trotste mama van Ambar
Oh dan idd een jurkje of rokjequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daar vind ik de stof nu net iets te soepel voor
En het is ook gewoon precies de juiste kleur groen
Trotste mama van Ambar
Ik was bezig met schilderijtjes aan het plakken op de muurTrotste mama van Ambar
Ik kwam laatst iemand tegen die heel lang van stof was.Had een tafelkleed van 25 meter
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Voor de giraffenbiefstukquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:52 schreef Homijn het volgende:
Ik kwam laatst iemand tegen die heel lang van stof was.Had een tafelkleed van 25 meter
![]()
![]()
Erin geschotenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:56 schreef Lovely het volgende:
[..]
En toen was de wiek van de molen stuk?![]()
![]()
Ik die rare dingen zegt welneequote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je zei anders van die rare dingen net
Hoewel nog wat fris, heb ik wel lekker op 't balkon gezeten eventjes een kwartier
Well, life can be a riot
* Lovely kijkt naar haar mouw, maar ziet geen aapquote:
Andere mouwquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
* Lovely kijkt naar haar mouw, maar ziet geen aap![]()
![]()
Als de zon schijnt en je zit daar uit de wind is dat wel te doenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:01 schreef Grotetijd het volgende:
Hoewel nog wat fris, heb ik wel lekker op 't balkon gezeten eventjes een kwartier"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja denk dat ik van de 15 minuten 5 minuten uit de wind zat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Als de zon schijnt en je zit daar uit de wind is dat wel te doen
Gelukkig word 't alleen maar warmer
Morgen word het 13 graden en Maandag bijna 20
Well, life can be a riot
Hier niet, maar wel rond de 14/15 gradenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk dat ik van de 15 minuten 5 minuten uit de wind zat.
Morgen word het 13 graden en Maandag bijna 20
Ik weet niet waar jij woont, hier maandag 13 gradenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 16:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja denk dat ik van de 15 minuten 5 minuten uit de wind zat.
Morgen word het 13 graden en Maandag bijna 20![]()
Is ook een lekkere temperatuurWell, life can be a riot
I got the world to worry about
Forum Opties Forumhop: Hop naar: