SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
is om 11 uur en idd je mag alleen met speciale bril in de zon kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik weet
Bedoel
Wist niet dat t was
En heb geen brilWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ze mag van mij ook zonder bril in de zon kijken hoor. Zo'n aardige knul ben ik wel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
HoiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wat doen al die graf bejaarden trouwens op zaterdag in de supermarkt. Daar hebben ze doordeweeks genoeg tijd voor.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
die moeten tegenwoordig ook tot hun 67ste doorwerkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:33 schreef aeque het volgende:
Wat doen al die graf bejaarden trouwens op zaterdag in de supermarkt. Daar hebben ze doordeweeks genoeg tijd voor.![]()
Naam topic van jezelfStop met deze act
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nou..zou je wat eieren kunnen brengen..als je toch naar buiten gaatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:23 schreef Paul het volgende:
[..]
wel koud volgens mijn, maar ik ga zo ook buiten kijken, wie weet kom ik buurvrouw @:misshobje tegen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]![]()
hai fan!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
Plaats dit bericht even in POL ofzoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:36 schreef Grotetijd het volgende:
![]()
Is goed sgat, ga je een taart makenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nou..zou je wat eieren kunnen brengen..als je toch naar buiten gaat
maak jij zelf krentenbollen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee krentenbollen![]()
![]()
Volgende week weer taart.
Dit was toch zeker 70 a 75 plus.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:34 schreef Rob het volgende:
[..]
die moeten tegenwoordig ook tot hun 67ste doorwerkenOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
jongens misshobje gaat krentenbollen maken (als ik eieren kom brengen)Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
waarom zijn lullie niet blij en enthousiast?
misshobje gaat krentenbollen voor jullie bakken!!!!!
Kakquote:
Vannacht wat ziekjes
Nu gaat het wel ok
Maar echt bagger geslapen dus
En jij ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Krentenbollenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Nee krentenbollen![]()
![]()
Volgende week weer taart.
Well, life can be a riot
Ow balen zegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kak
Vannacht wat ziekjes
Nu gaat het wel ok
Maar echt bagger geslapen dus
En jij ?
Hopelijk snel weer voorbij
Hier wel goed hoor![]()
![]()
Fijnquote:Op zaterdag 29 maart 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen zeg
Hopelijk snel weer voorbij
Hier wel goed hoor![]()
Komt weer mooi weer aan
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekkahhhhquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja komende week weer richting de 20 gradenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zin inquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja komende week weer richting de 20 graden
Well, life can be a riot
Nou echt
Hopen dat 't morgen ook lekker weer is
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja komende week weer richting de 20 graden
Lekker manquote:Well, life can be a riot
Whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop whoop"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zolken voor de wonquote:Well, life can be a riot
Big motherfucking pooquote:quote:
Hier welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi alles oké?
Hoe is t daar?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Grunnegs is een mooi toaltje.
Rotterdams rolt ook heerlijk over de tong.
Deemters heeft ook zijn charmes.
Van Amsterdams en Zaans moet ik een beetje kotsen. En het Brabantse klinkt vaak wat dom.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Same old hier. Vanavond films kijken met en vriend. Verder nog wat dingen regelen.quote::')![]()
Ja hoor, prima, even lekker-rustig-aan-dagje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi alles oké?
En met jou?![]()
Wat mooi geschreven MikeyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo ontzettend blij mee![]()
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
Zo ontzettend blij mee
[ afbeelding ]
Trust nobodysinterklaaskapoentje
![]()
Wist niet dat je gitaar speeldequote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
Zo ontzettend blij mee
[ afbeelding ]
:')![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Same old hier. Vanavond films kijken met en vriend. Verder nog wat dingen regelen.![]()
Dat is wel gezellig
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Gaaf!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
Zo ontzettend blij mee
[ afbeelding ]![]()
![]()
Mogguh.
Toch wel heerlijk die bloemen en de bijtjes op je balkonTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+sinterklaaskapoentje
![]()
Ja die vriend komt altijd met jaren 70 en 80 films aan. Robocop, terminator, dirty harry, dat soort klassiekers.quote::')![]()
Moet gewoon kunnen.quote:
Toevallig gisteravond nog op Reddit wat over gelezen, iemand vroeg zich af of het uitmaakte of je bijvoorbeeld avondeten overdag zou eten en je lunch in de avond. Of dat je bijvoorbeeld om 4 uur je aardappels/vlees at en om 6 pas je groenten. Maakt voor hoe je lijf het verwerkt niks uit.
En dat maakt geen bal uit, behalve dat je "hongergevoel" óf opeens juist heel erg kan opspelen omdat je van 3x per dag eten op normale tijdstippen gaat naar verdelen over de dag en dat dus even "aanpassen" is. Óf het kan juist meer gestild worden doordat je zo eet. Maar dat is net wat je lijf gewend is.Well, life can be a riot
Al jarenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wist niet dat je gitaar speeldeMaar bijzonder goed ben ik niet
Well, life can be a riot
Mooie gitaarquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:02 schreef Grotetijd het volgende:
Zo ontzettend blij mee
[ afbeelding ]"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕sinterklaaskapoentje
![]()
Ik heb het ook een tijdje gedaan maar had het geduld niet echt om te oefenen. Ik kan nog wel wat akkoordenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Al jarenMaar bijzonder goed ben ik niet
Ja hou van deze kleurstellingquote:
Well, life can be a riot
Wel leuk om af en toe te kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die vriend komt altijd met jaren 70 en 80 films aan. Robocop, terminator, dirty harry, dat soort klassiekers."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Het oefenen is inderdaad matig. Vooral omdat je op een gegeven moment een soort plateau bereikt, en dat is ff kut. Moet je doorheen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb het ook een tijdje gedaan maar had het geduld niet echt om te oefenen. Ik kan nog wel wat akkoordenWell, life can be a riot
I got the world to worry aboutsinterklaaskapoentje
![]()
Ik wilde gewoon snel veel beter spelen dan ik konquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het oefenen is inderdaad matig. Vooral omdat je op een gegeven moment een soort plateau bereikt, en dat is ff kut. Moet je doorheen.
Daar heb ik naar jaren nog last vanquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon snel veel beter spelen dan ik kon
Soms gooi ik 'm om m'n nek en dan komen er best prima melodieuze lijnen uit en klinkt zelfs m'n shredachtigetoestanden nog wel oke. Maar heb ook momenten dat 't is "eh... dit is een pentatonische toonladder, die klinkt als kak"
Word regelmatig gevraagd op jamsessies door mensen die mij als toetsenist "helemaal te gek" vinden en weet ik het wat allemaal. En zelf denk ik "joh, ik maak heel veel fouten. Ik speel lang niet alles, kan geen noot lezen. Vraag mij niet of zo"
Well, life can be a riot
![]()
Je keyboardspel mag je gewoon trots op zijn. Je verdient zelfs geld met die bandjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daar heb ik naar jaren nog last van
Soms gooi ik 'm om m'n nek en dan komen er best prima melodieuze lijnen uit en klinkt zelfs m'n shredachtigetoestanden nog wel oke. Maar heb ook momenten dat 't is "eh... dit is een pentatonische toonladder, die klinkt als kak"
Word regelmatig gevraagd op jamsessies door mensen die mij als toetsenist "helemaal te gek" vinden en weet ik het wat allemaal. En zelf denk ik "joh, ik maak heel veel fouten. Ik speel lang niet alles, kan geen noot lezen. Vraag mij niet of zo"
Ja dat wel. Maar misschien ben ik dan te kritisch of zo?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je keyboardspel mag je gewoon trots op zijn. Je verdient zelfs geld met die bandjes![]()
Weet ook wel dat ik best leuk speel, maar mensen om mij heen hebben dan zoiets van " wow jij speelt echt onwijs lekker "
Vorige week "je bent echt super strak" dat ik echt dacht, eh.. Hoor je m'n fouten en inconsistencies niet?!Doe ff normaal
Well, life can be a riot
![]()
Meeste mensen horen die kleine foutjes helemaal niet. Alleen misschien mensen die zelf dat instrument bespelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat wel. Maar misschien ben ik dan te kritisch of zo?![]()
Weet ook wel dat ik best leuk speel, maar mensen om mij heen hebben dan zoiets van " wow jij speelt echt onwijs lekker "
Vorige week "je bent echt super strak" dat ik echt dacht, eh.. Hoor je m'n fouten en inconsistencies niet?!Doe ff normaal
Je bent vaak voor jezelf kritischer dan dat andere mensen zijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ahquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Moet gewoon kunnen.
Toevallig gisteravond nog op Reddit wat over gelezen, iemand vroeg zich af of het uitmaakte of je bijvoorbeeld avondeten overdag zou eten en je lunch in de avond. Of dat je bijvoorbeeld om 4 uur je aardappels/vlees at en om 6 pas je groenten. Maakt voor hoe je lijf het verwerkt niks uit.
En dat maakt geen bal uit, behalve dat je "hongergevoel" óf opeens juist heel erg kan opspelen omdat je van 3x per dag eten op normale tijdstippen gaat naar verdelen over de dag en dat dus even "aanpassen" is. Óf het kan juist meer gestild worden doordat je zo eet. Maar dat is net wat je lijf gewend is.Trust nobody![]()
Ik ben ook best goed in gitaarspelenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het oefenen is inderdaad matig. Vooral omdat je op een gegeven moment een soort plateau bereikt, en dat is ff kut. Moet je doorheen.Trust nobody![]()
Dat is precies het probleemquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Meeste mensen horen die kleine foutjes helemaal niet. Alleen misschien mensen die zelf dat instrument bespelen.
Je denkt "shit. Iedereen hoort dit" terwijl inderdaad alleen de muzikanten het horenWell, life can be a riot
Oh echt?! Wat heb je voor gitaar?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:24 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben ook best goed in gitaarspelen
Well, life can be a riot
Ik speel ook regelmatig met mijn instrument.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
PUNTJES.quote:Well, life can be a riot
![]()
Vanavond naar de snackbar en jaren 80 films kijken met een vriendquote::')![]()
Allemaal druk op hun instrument aan het spelen. Of elkaars, dat kan ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ah gezellig!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vanavond naar de snackbar en jaren 80 films kijken met een vriend
Niet naar je liefde?Trust nobody![]()
Een hele band hierquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:42 schreef aeque het volgende:
[..]
Allemaal druk op hun instrument aan het spelen. Of elkaars, dat kan ook.
Ongekend talent.![]()
Dat is een noot. Goedzo Paultjequote:Well, life can be a riot
Nee beter Google je iets vrolijksquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh sorry
Zal even ergens anders verdrietig zijn
Dan heb je er geen last van![]()
Waar gaat t over?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh sorry
Zal even ergens anders verdrietig zijn
Dan heb je er geen last van
Je post dat je gegoogled had.
En toen![]()
Wat had je gegoogled dan?![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zou Jus bij de rabobank werken dan![]()
![]()
![]()
Linkin park ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nieuwe nummer niet gehoord.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik zag hetquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vind haar stem niet mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Oke.
Ik moet nog wennen.
Emptyness Machine vind ik tot nu toe t beste van de nieuwe bezetting.Smile, it's free therapy.![]()
Ik ga binnenkort eens checken wel beter dat ze nieuwe nummers doen ipv van oude te coveren.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:29 schreef maily het volgende:
[..]
Oke.
Ik moet nog wennen.
Emptyness Machine vind ik tot nu toe t beste van de nieuwe bezetting.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Chesterquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:31 schreef maily het volgende:
[..]
T komt n beetje in de buurt van Chester ...![]()
Kan voor mij niks aan tippen.. of vervangen..Smile, it's free therapy.![]()
oeh niet geluisterd nog! ga het eens opzettenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat vind je van het nieuwe Defqon anthem?Smile, it's free therapy.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh niet geluisterd nog! ga het eens opzetten![]()
ik hoorde dat ik hier moest Jenken
dat mijn bff mijn naam niet kan mentionenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
* greysbones zet streep door DTS meet, tante tsssssquote:Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dat sowieso dat moeten ze ook niet doen ik heb stukjes gezien dat ze oude nummers ging doen en toen werd het een gekrijs/geschreeuw. Terwijl Chester meester was in die dunne lijn dat je hard zingt maar wel de emotie erin houdt. Dat moet ze ook niet na willen doen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Chester![]()
Kan voor mij niks aan tippen.. of vervangen..They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
flikker toch op! 1 spatie was ik vergeten!!quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
ik hoorde dat ik hier moest Jenken
dat mijn bff mijn naam niet kan mentionen
Je zei dat er meer mensen je naam niet goed kunnen spellen! DAT had ik wel goed
en jup heb gezegd : ga maar jenken in DTS
Smile, it's free therapy.![]()
Precies.. dat stoort me dan enorm.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat sowieso dat moeten ze ook niet doen ik heb stukjes gezien dat ze oude nummers ging doen en toen werd het een gekrijs/geschreeuw. Terwijl Chester meester was in die dunne lijn dat je hard zingt maar wel de emotie erin houdt. Dat moet ze ook niet na willen doen.
Ik luister niks van haar..Smile, it's free therapy.![]()
Dat omschrijf je goedquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat sowieso dat moeten ze ook niet doen ik heb stukjes gezien dat ze oude nummers ging doen en toen werd het een gekrijs/geschreeuw. Terwijl Chester meester was in die dunne lijn dat je hard zingt maar wel de emotie erin houdt. Dat moet ze ook niet na willen doen.![]()
Niet iedereen heeft dat ook meegemaakt net als hij. Gelukkig.![]()
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet streep door DTS meet, tante tsssss![]()
Ik neem het terug. Hoi jongedame!
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
pas jij nu maar op voor de witte jasjesquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is dit alles wat je hier gaat jenken?![]()
![]()
dat kan harder![]()
![]()
![]()
Hij pakt me nog niet zo als eerdere anthems. Maar wel lekker hoor, moet 'm misschien nog vaker horen..quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:35 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vind dit wel een mooi nr![]()
Wat vind jij ervan?![]()
lekkahhh dingquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
oeh nu komt ze vast welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:36 schreef KillemWieft het volgende:
[..]![]()
Onbevreesdquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
pas jij nu maar op voor de witte jasjes![]()
Oh ik vind deze juist weer mooier dan vorige.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:36 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hij pakt me nog niet zo als eerdere anthems. Maar wel lekker hoor, moet 'm misschien nog vaker horen..
vind lang niet alles mooiSmile, it's free therapy.![]()
uhuquote:
qft voor het volgende telefoontje van jou
De mooiste vind ik toch wel rond de 2009-2012 periodequote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh ik vind deze juist weer mooier dan vorige.
vind lang niet alles mooi![]()
![]()
zellufquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:40 schreef JustinK het volgende:
[..]
De mooiste vind ik toch wel rond de 2009-2012 periode
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: