SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
quote:niet leuk dat je me hier zit te dissen
![]()
had net ook al ongemak door jou............
Smile, it's free therapy.![]()
ga jenken danquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]niet leuk dat je me hier zit te dissen
![]()
had net ook al ongemak door jou............
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
jij nietquote:
jij spreekt toch niet dat gekke taaltjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gelukkig niet zegquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij niet
jij spreekt toch niet dat gekke taaltje![]()
hij huilt gewoon mee omdat je zo naar doet nu tegen mijquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij niet
jij spreekt toch niet dat gekke taaltje
TSSS laat die mannen met rust! ga je rug vernaggelen met tegels slepenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij ook niet
jij bent toch ook geen limbo
Ik weet nooit waar het hier in DTS over gaat. Ik post maar wat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij ook niet
jij bent toch ook geen limbo
Proud member of the IDGAF+FU2 community
Forum Opties Forumhop: Hop naar: