Wilders gebruikt het in ieder geval meteen om te twitteren dat er geen geld meer heen moet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we de burgers van de landen die ons steunen terrorizeren, daar krijgen we vast extra geld voor.
Gekke Geert is vooral heel erg teleurgesteld dat het geen moslim lijkt te zijn.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wilders gebruikt het in ieder geval meteen om te twitteren dat er geen geld meer heen moet.
Dat sowieso. Op deze manier kan hij het nog uitmelken voor zijn agenda.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Gekke Geert is vooral heel erg teleurgesteld dat het geen moslim lijkt te zijn.
Ja die heeft een mooie stok om mee te slaan en de facebook experts lopen daar natuurlijk mee weg.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wilders gebruikt het in ieder geval meteen om te twitteren dat er geen geld meer heen moet.
De EU wil 800 miljard hebben van Europeanen dus die zouden er ook achter kunnen zitten. Maar ik wacht ook nog even af.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:42 schreef Tengano het volgende:
Misschien probeert Zelensky ons te intimideren om zo meer geld los te krijgen.
Maar goed, ik wacht het nog even af.
De maffia doet niks anders dus is niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:45 schreef Straatcommando. het volgende:
Laten we de burgers van de landen die ons steunen terrorizeren, daar krijgen we vast extra geld voor.
Hoeveel accounts ga je nog gebruiken jongen?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:16 schreef QAnonn het volgende:
[..]
De EU wil 800 miljard hebben van Europeanen dus die zouden er ook achter kunnen zitten. Maar ik wacht ook nog even af.
offtopicquote:Op zaterdag 29 maart 2025 15:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hoeveel accounts ga je nog gebruiken jongen?
Weet hij al zeker dat het geen pro-Russische Oekraïner is? Daar zouden er (volgens Rusland) toch zoveel van zijn in de regio Donestk?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Alsof dit de zoveelse Oekraiense aanslag is in Nederlandquote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Fretwork het volgende:
Bij deze bedanken we overigens alle topusers die in deel 1 geen moeite bespaarden om te roepen dat het weer een moslim was, zonder dat daar enige aanleiding toe was.
Bedenk de volgende keer dat als je geen flauw idee hebt, het ook beter is om niet op versturen te drukken.
Dat is omdat de onderbuik het de laatste tijd altijd goed heeft.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:12 schreef Fretwork het volgende:
Bij deze bedanken we overigens alle topusers die in deel 1 geen moeite bespaarden om te roepen dat het weer een moslim was, zonder dat daar enige aanleiding toe was.
Bedenk de volgende keer dat als je geen flauw idee hebt, het ook beter is om niet op versturen te drukken.
Aantal dagen eerder:quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Alsof dit de zoveelse Oekraiense aanslag is in Nederland
Dat lijkt me sterk, wat was de laatste keer dat je onderbuik het juist had? Of wist je al snel dat die gast in Maagdenburg vast een Wildersfan was?quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:52 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat is omdat de onderbuik het de laatste tijd altijd goed heeft.
allemaal leuk en aardig maar dat was ook "gewoon" een immigrant. Net als al die andere aanslagen ( wel uit naam van allah). Lekker cherrypickenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, wat was de laatste keer dat je onderbuik het juist had? Of wist je al snel dat die gast in Maagdenburg vast een Wildersfan was?
Ho ho, betrek mijn onderbuik hier aub niet in, Fretje.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 18:07 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, wat was de laatste keer dat je onderbuik het juist had? Of wist je al snel dat die gast in Maagdenburg vast een Wildersfan was?
Die man twittert echt maar wat ie denkt dat zijn achterban wil horen he? Zit geen lijn in. Alles voor het pluche.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 17:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Aantal dagen eerder:
[ x ]
Populist to the max
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |