Gooi jezelf weg manquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of een wanhopige Oekraïner die het westen is gaan haten om onze “goede” bedoelingen. Laten we eens flink speculeren.
Gast. Ik doe jou even na.quote:
Je kan dus ook al niet (begrijpend) lezen, maar dat is niet echt een verrasssing te noemen,quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Ik doe jou even na.
Gelijk fantaseren over Russische complotten. Eerst onderzoek afwachten en beeld dader krijgen.
Er consequent naast zitten is geen reden om iemand er af te gooien.quote:
Jammer maar de dag is nog niet omquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan dus ook al niet (begrijpend) lezen, maar dat is niet echt een verrasssing te noemen,
[..]
Er consequent naast zitten is geen reden om iemand er af te gooien.
Alle toeristen verbieden.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef Caland het volgende:
Gewoon een toerist aan de truffels
Lekker man
Zolang toeristen toeristen neersteken komt het wellicht ooit nog wel eens goed met het afvoerputje van het land.quote:
Misschien was hij wel lid van GroenLinksquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:23 schreef phpmystyle het volgende:
Laten we ook maar niet hopen dat dit opzet is vanuit welke partij ook. Gezien de polarisatie en verstoorde informatievoorziening wordt dat weer een hele discussie.
Gisteren deze nog opquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:21 schreef Caland het volgende:
Gewoon een toerist aan de truffels
Lekker man
Dan verbieden wij die partij wel.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:25 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Misschien was hij wel lid van GroenLinks
Dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn in de EU.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan verbieden wij die partij wel.
Goed idee, die zetten sowieso aan tot haat met hun gedram over woke en klimaatquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan verbieden wij die partij wel.
Poetin staat natuurlijk bekend om zijn vele binnen- en buitenlandse moordpartijen, dus zo vreemd is de gedachte dat hij er achter zit niet.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gast. Ik doe jou even na.
Gelijk fantaseren over Russische complotten. Eerst onderzoek afwachten en beeld dader krijgen.
Zelensky staat bekend om zijn drang naar miljarden aan steun, dus het idee om extra draagvlak te krijgen onder de bevolking is niet zo vreemd.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Poetin staat natuurlijk bekend om zijn vele binnen- en buitenlandse moordpartijen, dus zo vreemd is de gedachte dat hij er achter zit niet.
Denk ik welquote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:31 schreef tesssssssss het volgende:
Was het willekeur of had hij een motief?
Klopt, is de FSB erg bedreven in. Maar ook de Oekraiense diensten kunnen er wat van is wel gebleken met ns2.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:30 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Poetin staat natuurlijk bekend om zijn vele binnen- en buitenlandse moordpartijen, dus zo vreemd is de gedachte dat hij er achter zit niet.
Wat Oekraïne hiermee te winnen zou hebben kan ik zo niet bedenken. Rusland daarentegen is natuurlijk al jaren bezig om angst en verdeeldheid te zaaien in Europa.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, is de FSB erg bedreven in. Maar ook de Oekraiense diensten kunnen er wat van is wel gebleken met ns2.
Maar ik denk dat dit gewoon een idioot was. Rus of Oek hebbem er niet zoveel mee te winnen gezien het afbreukrisico.
Dat is niet gebleken, dus dat kun je niet als feit brengen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt, is de FSB erg bedreven in. Maar ook de Oekraiense diensten kunnen er wat van is wel gebleken met ns2.
Maar ik denk dat dit gewoon een idioot was. Rus of Oek hebbem er niet zoveel mee te winnen gezien het afbreukrisico.
Ja, ik denk dat één gek op de Dam wel echt dusdanig intimiderend is dat we meteen tien miljard extra vrijmaken.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 14:42 schreef Tengano het volgende:
Misschien probeert Zelensky ons te intimideren om zo meer geld los te krijgen.
Maar goed, ik wacht het nog even af.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |