WAAAAIERSquote:Op zaterdag 29 maart 2025 13:25 schreef Momo het volgende:
Windkracht 4 a 5 morgen in Vlaanderen, de wind kan nog wel eens een rol spelen morgen
EWP kom er maar in!quote:Op zondag 30 maart 2025 08:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu staat er windkracht 5 in West Vlaanderen.
De renners zullen dus wel weer gaan staken.quote:Op zondag 30 maart 2025 08:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu staat er windkracht 5 in West Vlaanderen.
Beelden pas vanaf 14:30u? FLOPSHOWquote:Op zondag 30 maart 2025 09:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt weer een typisch gevalletje van een koers die vanaf de eerste meter ontploft en waarbij renners het kanaal van De Moeren worden ingeblazen, maar de beelden pas diep in de middag de lucht ingaan.
13:30. En met een start om 11:00 is dat precies net te laat om De Moeren te halen.quote:
Dat zal meevallen, de eerste 100km hebben ze tegenwind.quote:Op zondag 30 maart 2025 09:27 schreef Koffieplanter het volgende:
Dit wordt weer een typisch gevalletje van een koers die vanaf de eerste meter ontploft en waarbij renners het kanaal van De Moeren worden ingeblazen, maar de beelden pas diep in de middag de lucht ingaan.
xdquote:Important Announcement for Our American Visitors
Starting upcoming Tuesday, access to ProCyclingStats.com from the United States will require a PCS PRO subscription.
Due to recent policy changes introduced by U.S. leadership, including new digital access regulations and international data tariffs, we have been left with no choice but to implement this measure. While we regret any inconvenience, we believe this is the best way to ensure continued access to high-quality cycling data.
For more details on how to upgrade to PCS PRO, visit our subscription page.
Ik open de Twitter van Steef gelijk om te zien hoe hij met woedende Amerikanen dealt.quote:
De link was wat te langquote:Op zondag 30 maart 2025 10:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik open de Twitter van Steef gelijk om te zien hoe hij met woedende Amerikanen dealt.
Edit, de eerste al gespot. Alleen die kutlinks kan je niet meer delen op Fok.
https://x.com/marmotacycl(...)2ppjicdVcHtT5Ig&s=19
Meltdown en dan moet de koers nog op gang komen.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef Szura het volgende:
Lijkt me ook wel een goeie policy op dit forum, mensen uit apenland Amerika en Trump-fans een tariff opleggen. Al gaat dat natuurlijk nooit gebeuren met een racistische Zwarte Piet-fan aan het roer.
We moeten gewoon net zoals de Canadezen zo veel mogelijk Amerikaanse producten boycottenquote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef Szura het volgende:
Lijkt me ook wel een goeie policy op dit forum, mensen uit apenland Amerika en Trump-fans een tariff opleggen. Al gaat dat natuurlijk nooit gebeuren met een racistische Zwarte Piet-fan aan het roer.
Sinds Amstel Gold 19 al niet meerquote:Op zondag 30 maart 2025 08:04 schreef Fretwork het volgende:
Gefeliciteerd met het 10 jarig jubileum van GW15. Vanaf vandaag niet langer de beste koers van de laatste 10 jaar
Dat lijkt leuk totdat de Amerikanen dan gaan terugpesten.quote:Op zondag 30 maart 2025 10:59 schreef Szura het volgende:
Mooie finish, maar wel echt een weggegeven race wat mij betreft. Wel een verplicht onderdeel van de cursus koerstactiek.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |