SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Knutselen we wel een poortje voor van wat boomstammen e.d. brouwen we wat gif en maken we pijltjes of een valkuil. Je denkt toch niet dat we daar achteraan gaan rennen kunnen we in tussentijd beetje kletsen en de grot verfraaien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Even de holenberen, holenleeuwen, giftige superkikkers en de brontosaurussen buiten de deur houden.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:38 schreef Koen66 het volgende:
Verrek zie nu pas dat het schema terug is
quote:
quote:
Helmond is altijd de place to bequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:39 schreef Karzai het volgende:
gaan we nog de stad in vanavond, helmond west the place to be
ik heb hem terug gevonden in een verlaten hoekjequote:
wat zit jij nou weer te bazelen ouwe gekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen beter? Als twee vrouwen in de grot hetzelfde dierenvel dragen dan breekt WO3 uit.
Gewoon 24/7 hiermee bezig zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Knutselen we wel een poortje voor van wat boomstammen e.d. brouwen we wat gif en maken we pijltjes of een valkuil. Je denkt toch niet dat we daar achteraan gaan rennen kunnen we in tussentijd beetje kletsen en de grot verfraaien.
Dat je dan twee keer Kaag hebtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:38 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen beter? Als twee vrouwen in de grot hetzelfde dierenvel dragen dan breekt WO3 uit.
Onze eigen Florrie Rost van Tonningen-Heubel.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:41 schreef Koen66 het volgende:
Oh, puntmutsenuurtje
Zonder Dimmy leeft dat wat minder
Wordt iedereen zen en ontspannen van. Beetje holenbeer op de bbq. Beetje op de vachtjes chillen, wie doet je watquote:
al besprokenquote:
met een enorme prehistorische vlinderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wordt iedereen zen en ontspannen van. Beetje holenbeer op de bbq. Beetje op de vachtjes chillen, wie doet je wat
pcies zonder helmond had corrie konings niet bestaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
New York zou willen dat het Helmond was...
Ahahahahaa
Eindhoven??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:39 schreef Karzai het volgende:
gaan we nog de stad in vanavond, helmond west the place to be
Of Erica Terpstra en die dikke van de Plus die knallende ruzie krijgen om een gebakken brontosauruspootquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je dan twee keer Kaag hebt![]()
![]()
Denk dat we dan ineens geen zon en maan meer hebben, omdat de aarde zover gezakt isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Erica Terpstra en die dikke van de Plus die knallende ruzie krijgen om een gebakken brontosauruspoot
Staat die ook bij de uitgang?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef Karzai het volgende:
denk dattie ook wel binnenkort dood gaat trouwens
Die dikke van de Plus is tegenwoordig van de kiloknallers afquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of Erica Terpstra en die dikke van de Plus die knallende ruzie krijgen om een gebakken brontosauruspoot
Amazonesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen kunnen het prima zonder mannen af. Er is toch een stam ergens die alleen uit vrouwen bestaat? En dat alle mannen/jongens boven een bepaalde leeftijd worden verbannen toch?
En dat ze hoogstens mannen opzoeken voor de voorplanting?
* rent bang de grot uit naar een moderner land met normaaltjes.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk dat we dan ineens geen zon en maan meer hebben, omdat de aarde zover gezakt is
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Helmond is altijd de place to be
Wereldstad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koen moet weer op gaan letten want t staat weer in de OP en puntmutsen en overige dimm uren moeten heringericht.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Krijgen die dan na de paartijd allerlei handleidingen, survivalboeken, reservewielen en twee harige rechterhanden mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen kunnen het prima zonder mannen af. Er is toch een stam ergens die alleen uit vrouwen bestaat? En dat alle mannen/jongens boven een bepaalde leeftijd worden verbannen toch?
Die dikke van de plus is ook een potje bijzonder geworden overigens.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]MOOI HE????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Krijgen die dan na de paartijd allerlei handleidingen, survivalboeken, reservewielen en twee harige rechterhanden mee?
Was die geen wappie geworden ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dikke van de plus is ook een botje bijzonder geworden overigens.
[..]Wth is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Same shit, different day
SC hopper present
oei is er zoveel leed aan vooraf gegaan aan het contact met met mannen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Altijd kan haast geen toeval meer zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niethet zijn mannen die weten toch altijd alles beter
Scheelt net niks. Zo’n linksdraaiend maan en aarde mens.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was die geen wappie geworden ja?
[..]ganger shit olie drum met een fikkie erin en een opgepimpte golf met en subwooferSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zucht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Scheelt net niks. Zo’n linksdraaiend maan en aarde mens.
ik weet alleen dat mijn vriendin de mooiste en beste en liefste ter wereld isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niethet zijn mannen die weten toch altijd alles beter
quote:Hoewel de dominantie van vrouwen op de werkplek elders in de wereld vrij zeldzaam is, is het systeem van het ‘ambulante huwelijk’ waarschijnlijk een volstrekt uniek onderdeel van deze cultuur – en ook het kenmerk dat als het meest ‘exotische’ wordt gezien. Afhankelijk van iemands standpunt is in deze vooruitstrevend feministische dan wel selectief manonvriendelijke traditie vastgelegd dat Mosuo-vrouwen alleen ’s nachts door hun partners bezocht kunnen worden en dat deze partners verder weinig in te brengen hebben in de opvoeding van hun kinderen. Mosuo-kinderen blijven hun leven lang bij de familie van hun moeder, en als zodanig zijn de vrouwen de gezinshoofden.
wat onsmakelijk geformuleerd.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging even zoeken, maar er is ook een stam in China waar vrouwen het voor het zeggen hebben en mannen er alleen zijn voor het zaad
https://www.nationalgeogr(...)or-het-zeggen-hebben
[..]
quote:
Zodra ze zich stoot wil je seks?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
die onhandigheid is ook wel weer woest aantrekkelijk ergens
*BAM...
Is het weer zover ja? Ahahahaha
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]De bovenste, daar koop ik mijn extreem lekkere appeltjeszuurdesembroodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Net Parijs he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
zeg, ga je lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De mens is ook 1 van de 3 zoogdieren (orca en chimpansees) waarvan de vrouw een menopauze kent en daar zit waarschijnlijk een voordeel aan voor de soort namelijk dat je dingen kunt leren aan je nakomelingen over meerdere generaties.
De zogenaamde grootmoeder-theorie.
Mannen kennen dit niet, die zijn er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting en hebben niets nuttigs door te geven
[..]Hoezeer ik de die kubuswoningen ook waardeer, vind ik de tweede versie in Rotterdam toch beter gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
https://www.funda.nl/deta(...)595577/media/foto/24quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die dikke van de plus is ook een potje bijzonder geworden overigens.
Dat je dan voor eeuwig herinnert wordt als: die dikke van de Plusquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wel en toen moest er een Uber besteld wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]![]()
Ik ben nog nooit in Helmond geweest. Tenminste, geen actieve herinnering aan.
RAAD EENS WIE DE UBER-CHAUFFEUR WAS?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel en toen moest er een Uber besteld worden
Misschien moeten we vrouwencommunes met katten weer herintroducerenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef ieniminimuis het volgende:
De mens is ook 1 van de 3 zoogdieren (orca en chimpansees) waarvan de vrouw een menopauze kent en daar zit waarschijnlijk een voordeel aan voor de soort namelijk dat je dingen kunt leren aan je nakomelingen over meerdere generaties.
De zogenaamde grootmoeder-theorie.
Mannen kennen dit niet, die zijn er eigenlijk alleen maar voor de voortplanting en hebben niets nuttigs door te geven
Prima woningen als je maar 110 cm hoog bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.funda.nl/deta(...)595577/media/foto/24
ik zou toch echt claustrofobie krijgen in die woningen
Berry van Aerlequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAD EENS WIE DE UBER-CHAUFFEUR WAS?
Ik zou helemaal gek worden dat er geen muur recht is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
Goed idee mits we niet weer voor heksen worden uitgemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien moeten we vrouwencommunes met katten weer herintroduceren![]()
Ik wil er niet wonen overigens
iets voor 4ebequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima woningen als je maar 110 cm hoog bent.
Qua vloeroppervlak vs volume zijn ze niet supperefficiënt. Maar die bovenste kamer in de nok is juist wel tof en licht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat je je nooit druk hoeft te maken of het schilderijtje recht hangtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou helemaal gek worden dat er geen muur recht is.
Komt door der sprankelende persoonlijkheidquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Dat je dan voor eeuwig herinnert wordt als: die dikke van de Plus
![]()
![]()
Nou?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAD EENS WIE DE UBER-CHAUFFEUR WAS?
Op naar de heksenwaagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goed idee mits we niet weer voor heksen worden uitgemaakt.
quote:
quote:
Ik ga jou ook op een lijst zettenquote:
Kan je wel pronken dat je in een kubus woont.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh, was dat hetquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Komt door der sprankelende persoonlijkheid
Constant het gevoel alsof je dronken bent.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
de goede dan tochquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik ga jou ook op een lijst zetten
Als je dronken bent wordt het ook lastig daar.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
voordeel dat je je nooit druk hoeft te maken of het schilderijtje recht hangt
Dan vallen er al een paar af hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je dronken bent wordt het ook lastig daar.
ja... schiet het nut van dronken zijn wel voorbij zo ja.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zou iets voor Vlinder zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef ieniminimuis het volgende:
constant je tenen stoten omdat je hoofd denk dat er nog ruimte is om te lopen terwijl op voetniveau de muur al begonnen is
MUHAHAHAHAHAHAquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zou wel episch zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moeten we maar gewoon een Helmond-meet plannen.
als ik niet dronken ben ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Blijf ik over met???quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vallen er al een paar af hier.
Oke is goed, doe jij de organisatie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainingsbroek aan, gele vingers en een beetje kut roepen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MUHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
4EBE komt aanquote:
Lekker anders lekker gekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom vond iemand een kubus op zijn kant een goed idee als woning?
dat moet je de architect vragenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Geluksig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel wat geheelonthouders hier
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MUHAHAHAHAHAHADeze post had een verrassende wendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Watquote:
Goed hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze post had een verrassende wending
Heb ik wat gemist afgelopen weken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Graf van Geert Wilders bezoeken ook in Helmond. Leuk wel.
In de buurt van Helmond zit zelfs een goede, en als ik dat zeg dan is dat zo want eigenlijk tongzoen ik nog liever met een openbaar toilet dan dat ik bij een AYCE plebsvoer ga zitten vreten.quote:
Mes meequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trainingsbroek aan, gele vingers en een beetje kut roepen.
anderen vallen afquote:
Okquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de buurt van Helmond zit zelfs een goede, en als ik dat zeg dan is dat zo want eigenlijk tongzoen ik nog liever met een openbaar toilet dan dat ik bij een AYCE plebsvoer ga zitten vreten.
Ik word hier gek genoeg ontzettend kwaad omquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deze vind ik ook idioot https://www.hartvannederl(...)-huis-te-koop-workum
Prima maar dan willen we wel de foto's zienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de buurt van Helmond zit zelfs een goede, en als ik dat zeg dan is dat zo want eigenlijk tongzoen ik nog liever met een openbaar toilet dan dat ik bij een AYCE plebsvoer ga zitten vreten.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:07 schreef Karzai het volgende:
Helmond heeft een breed scala aan activiteiten en bezienswaardigheden! Hier zijn een paar hoogtepunten:
Stichting Draaiorgels Helmond: Geniet van de prachtige klanken en nostalgische sfeer van draaiorgels in dit unieke museum.
De gebroken klok heeft ook eens gelijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
daar heb ie wel een punt
aangevallen worden door de VS als je bij Denemarken hoort omdat de VS je in wil pikken lijkt me niet veilig.
En ik zie Denemarken niet in de aanval gaan
Ja, ik had hetzelfde, maar dan met de achterdeur benedenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is mijn slaapkamer zo koud?
*ziet raam open staan*
Weet je was pas veilig zou zijn? Als VS bij Denemarken zou horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:08 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
daar heb ie wel een punt
aangevallen worden door de VS als je bij Denemarken hoort omdat de VS je in wil pikken lijkt me niet veilig.
En ik zie Denemarken niet in de aanval gaan
heeft je verzonnen vriendje het raam open laten staan toen hij weg vluchte?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:08 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is mijn slaapkamer zo koud?
*ziet raam open staan*
OF.............quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had hetzelfde, maar dan met de achterdeur beneden
"Waarom is het hier zo fris?
Ah, de achterdeur staat nog open."
daar heb jij ook een puntquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je was pas veilig zou zijn? Als VS bij Denemarken zou horen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
OF.............
de caafs zijn koelbloedige plannen aan het smeden
het is allemaal zó grouwelijk dat de temperaturen er door dalen...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Doen ze dat met temperatuurschommelingen?
je kent nattekat nog niet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo koud is het nu toch ook weer niet als je een raam laat open staan?
Tonijn tatakiquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:citizen.erased
Jij verzorgt de aanmeldingen? Joejoe
Ik geloof dat ik dit jaar 2x een nacht het raam dicht gedaan heb omdat ik 9 graden op de slaapkamer net wat fris vond.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo koud is het nu toch ook weer niet als je een raam laat open staan?
Ja ik weet. Ik ken nog verhalen over iets met een aircoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kent nattekat nog niet?
laat me hem aan je voorstellen:
Dat is Nattekat, een zeurkous en hij houdt van klagen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
Zit ik hier met m'n kubuswoning maquette en m'n kubuswoning foto's.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik maak even een WhatsApp-groep aan.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
@:citizen.erased
Jij verzorgt de aanmeldingen? Joejoe
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het is allemaal zó grouwelijk dat de temperaturen er door dalen...
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is voor de mensen die AYCE tussen ‘ons soort mensen’ willen?
‘Voor elk wat wils’quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tonijn tataki
notencrumble
Pastasalade ( V )
fetablokjes
Vitello tonnato
kappertje | tonijnmayonaise
Zalm sashimi
soja - citrusgel
Rundercarpaccio
rucola | truffelmayonaise
Burrata ( V )
tomaat | balsamico
Garnalen cocktail
roze garnalen | granny smiths
Gerookte makreel
gemarineerde spitskool
Sushi maki mix
zalm | tonijn | paling | avocado | mango | vegetarisch mogelijk
Serranoham
meloen
Krabsalade
Hollandse garnalen
Viking thinbread
gerookte zalm
Salade geitenkaas ( V )
walnoot | honing
Dragon roll sushi
panko garnalen | furikake
Oesters
ponzu | foreleitjes
Steak tartaar
eidooier | crostini
Japanse paling
rijst | witvismousse
Soepen
Tomatensoep ( V )
crème fraîche
Franse uiensoep
kaas | croutons
Champignon crèmesoep ( V )
bieslook
Romige kreeftensoep
Hollandse garnalen
Oosterse tongfilet
krokant sesamjasje
Stoofvlees
hertog jan bier
Gesmoord kalfswang
chef-saus
Gebakken zalmfilet
Hollandaise saus
Buikspek
hoisinsaus
Teriyaki ossenhaaspuntjes
courgette | teriyaki
Gebakken sliptong
Hollandaise saus
Ravioli gevuld ( V )
ricotta | kaassaus
Varkenshaas
romige champignonsaus
Gekookte mosselen
witte wijn
Kippendijen
knoflook | teriyaki
Eendenborst
sinaasappelsaus
Gegratineerde oester
old amsterdam
Black Angus diamanthaas
roseval | pepersaus
Risotto ( V )
ratatouille | parmezaanse kaas
Garnalen knoflook
pasta | Hollandaisesaus | lente-ui
Lamshaas
portsaus | kruidenolie
Zeebaarsfilet
witte wijn saus
Coquilles
beurre blanc | appel-uiencompote
Panko garnalen
in een krokant jasje
Kidsmix
friet | frikandel | kipnugget | mini loempia’s
Moet ik aangeven wat ik wil eten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tonijn tataki
notencrumble
Pastasalade ( V )
fetablokjes
Vitello tonnato
kappertje | tonijnmayonaise
Zalm sashimi
soja - citrusgel
Rundercarpaccio
rucola | truffelmayonaise
Burrata ( V )
tomaat | balsamico
Garnalen cocktail
roze garnalen | granny smiths
Gerookte makreel
gemarineerde spitskool
Sushi maki mix
zalm | tonijn | paling | avocado | mango | vegetarisch mogelijk
Serranoham
meloen
Krabsalade
Hollandse garnalen
Viking thinbread
gerookte zalm
Salade geitenkaas ( V )
walnoot | honing
Dragon roll sushi
panko garnalen | furikake
Oesters
ponzu | foreleitjes
Steak tartaar
eidooier | crostini
Japanse paling
rijst | witvismousse
Soepen
Tomatensoep ( V )
crème fraîche
Franse uiensoep
kaas | croutons
Champignon crèmesoep ( V )
bieslook
Romige kreeftensoep
Hollandse garnalen
Oosterse tongfilet
krokant sesamjasje
Stoofvlees
hertog jan bier
Gesmoord kalfswang
chef-saus
Gebakken zalmfilet
Hollandaise saus
Buikspek
hoisinsaus
Teriyaki ossenhaaspuntjes
courgette | teriyaki
Gebakken sliptong
Hollandaise saus
Ravioli gevuld ( V )
ricotta | kaassaus
Varkenshaas
romige champignonsaus
Gekookte mosselen
witte wijn
Kippendijen
knoflook | teriyaki
Eendenborst
sinaasappelsaus
Gegratineerde oester
old amsterdam
Black Angus diamanthaas
roseval | pepersaus
Risotto ( V )
ratatouille | parmezaanse kaas
Garnalen knoflook
pasta | Hollandaisesaus | lente-ui
Lamshaas
portsaus | kruidenolie
Zeebaarsfilet
witte wijn saus
Coquilles
beurre blanc | appel-uiencompote
Panko garnalen
in een krokant jasje
Kidsmix
Oke, is goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak even een WhatsApp-groep aan.
voordat ZIJ dat doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Moet ik het cavinon van stal halen?
Gewoon alles.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet ik aangeven wat ik wil eten?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zit ik hier met m'n kubuswoning maquette en m'n kubuswoning foto's.Zijn wij toen nog bij eentje binnen geweest in Rotterdam? Of hebben we alleen aan de buitenkant staan kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
HELL MOUTH EXPERIENCEquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, is goed.
Wel even een catchy naam verzinnen dan
De niet-kut-mensen-chat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, is goed.
Wel even een catchy naam verzinnen dan
Lijkt op Restaurant Chardonnay in Leusdenquote:
Er staan dingen op die ik niet moetquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal mee dan?
Je hebt mijn nummer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak even een WhatsApp-groep aan.
Vreemd, ik zie nergens 'mannen' staanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan dingen op die ik niet moet
Afvallen doe je maar van de trapquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.
Hoorde net van @:dud0r dat we het niet doen voor minder dan 240 kg
je bent je aan het bedenken of je het nu alleen gedroomd hebt of dat je echt binnen was?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn wij toen nog bij eentje binnen geweest in Rotterdam? Of hebben we alleen aan de buitenkant staan kijken?
Europa is ook echt een Uniequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Lachwekkende naam eigenlijk wel Verenigde Staten, want zo verenigd zijn ze nou ook weer niet
Volgens mij zijn we wel tussen die woningen doorgelopen, ik ben er een keer binnengeweest maar er staat me bij dat we er niet in zijn gegaan toen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn wij toen nog bij eentje binnen geweest in Rotterdam? Of hebben we alleen aan de buitenkant staan kijken?
Ik was echt superverbaasd om de hoge kwaliteit, heb zelfs de eigenaresse emotioneel omhelst.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt op Restaurant Chardonnay in Leusden
Precies en dikke mensen zijn gezellig enzquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal mee dan?
Die zit nu in de 4e sessie van haar EMDR therapie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was echt superverbaasd om de hoge kwaliteit, heb zelfs de eigenaresse emotioneel omhelst.
Gelijk maar compenseren door de woonkamer ook koud te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had hetzelfde, maar dan met de achterdeur beneden
"Waarom is het hier zo fris?
Ah, de achterdeur staat nog open."
Ah yes. Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we wel tussen die woningen doorgelopen, ik ben er een keer binnengeweest maar er staat me bij dat we er niet in zijn gegaan toen.
maar ik ben superdunquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en dikke mensen zijn gezellig enz
Weggevlucht naar een berg ergens achteraf in China.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zit nu in de 4e sessie van haar EMDR therapie?
De kaasfondue meet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan de koelkast wel uitdoenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijk maar compenseren door de woonkamer ook koud te maken
Ik heb zoveel foto's van funda kubuswoningen gezien dat ik niet meer wist of ik binnen was geweest of dat ik alleen buiten had gekeken. Maar Zwab gaf het antwoord. We hebben buiten even staan koekeloeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent je aan het bedenken of je het nu alleen gedroomd hebt of dat je echt binnen was?
Ober, van hoeveel soorten kinderen is de kidsmix gemaakt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Kidsmix
Uiteraard.quote:
Nee een privémeet met Zwab was dit.quote:
Zijn dit vrije uitloop kinderen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ober, van hoeveel soorten kinderen is de kidsmix gemaakt?
Ohquote:
Hoeveel Beter Leven sterren? En zijn ze biologisch gevoerd?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zijn dit vrije uitloop kinderen?
Ik zat al te denken, de kaasfondue meet was jij niet bijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee een privémeet met Zwab was dit.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef Karzai het volgende:
Ik sluit af, het gaat echt niet goed met mij , ben dagelijks paranoia, alcohol en tabak verslaafd
ik word echt helemaal gek elke dag
De frikababy.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ober, van hoeveel soorten kinderen is de kidsmix gemaakt?
Goed idee dan, sterkte manquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef Karzai het volgende:
Ik sluit af, het gaat echt niet goed met mij , ben dagelijks paranoia, alcohol en tabak verslaafd
slaap lekker knulquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef Karzai het volgende:
Seintje naar je zus en lekker slapen!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef Karzai het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:17 schreef Karzai het volgende:
Wanneer was die?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat al te denken, de kaasfondue meet was jij niet bij
Voor wat het waard is, ik vind van niet, maar dat is gebaseerd op wat ik hier zie, dus jaquote:
Supervreemd en randomquote:
Nee, misschien zit zoiets wel een het noodpakketquote:
Ik was daar ook niet bij, Kan me ook niet herinneren dat dat hier ter sprake is gekomen, die Kaasfondue meetquote:
Deze week lukte het je om dat op 22:22:22 te postenquote:
Gelukkig het is oorlog, eindelijk aan de gesmolten noodkaas, feestquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, misschien zit zoiets wel een het noodpakket
Waren ze je vergeten?quote:
Ja, ik ben niet in vormquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Deze week lukte het je om dat op 22:22:22 te posten
Was in de tijd met Molo en Miauw etcquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik was daar ook niet bij, Kan me ook niet herinneren dat dat hier ter sprake is gekomen, die Kaasfondue meet
Meest memorabele was wel in Lausanne toen ik de mensen daar uit ging leggen wat een Knoepert was.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig het is oorlog, eindelijk aan de gesmolten noodkaas, feest
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenenkaas en piemelbrie opwarmen boven een waxinelichtje.
Okee. Misschien was het voor mij uit de richting of om een andere reden niet haalbaar...quote:
Wat oorsmeer erbij voor een extra bite.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies
CL heeft nog een variant voor als je geen kaas hebt.
[..]
Gerrie in tha housequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tenenkaas en piemelbrie opwarmen boven een waxinelichtje.
en jullie zijn niet meer weggegaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met CL komen overwaaien vanuit R&P.
Ik een keer op een berg in Zwitserland, 300 liter witte wijn erbij en toen op een kutsleetje in het pikkedonker 15 kilometer naar beneden met een brandende fakkel in mijn hand.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Meest memorabele was wel in Lausanne toen ik de mensen daar uit ging leggen wat een Knoepert was.
Ik moest hierom lachen, omdat ik het voor me zagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een keer op een berg in Zwitserland, 300 liter witte wijn erbij en toen op een kutsleetje in het pikkedonker 15 kilometer naar beneden met een brandende fakkel in mijn hand.
Ik ben toen serieus meer dan 30 keer aan de dood ontsnapt.
Het was hier nooit meer hetzelfde.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en jullie zijn niet meer weggegaan
Ik ooit met Voxsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben met CL komen overwaaien vanuit R&P.
En ik maar zwaaien met mijn wieken en kakelen van angstplezier die hele tocht.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moest hierom lachen, omdat ik het voor me zag
en zit nog schuim in je mondhoekenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik nog steeds naar dat stomme omgekeerde huis van @:ygritte te koekeloeren
*klikt kwaad weg
Zal wel door de hoogte komen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik een keer op een berg in Zwitserland, 300 liter witte wijn erbij en toen op een kutsleetje in het pikkedonker 15 kilometer naar beneden met een brandende fakkel in mijn hand.
Ik ben toen serieus meer dan 30 keer aan de dood ontsnapt.
Wij gingen ooit naar fokking hindeloopen en toen reden we daar langs en toen dacht ik he… neeee….. wat….. serieus de auto aan de kant gezet toenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zit ik nog steeds naar dat stomme omgekeerde huis van @:ygritte te koekeloeren
*klikt kwaad weg
*Veegt de schuimvlokken woest wegquote:
Mi-ni-maalquote:
Komt door al die leuke mensen hier. En R&P was eigenlijk wel beetje doodquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en jullie zijn niet meer weggegaan
Jij gaat van de duinquote:
Ik ergens in December 2010 door Symphonic destijdsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben hier in 2010 door @:DR_flash heen gelokt
Te zachtaardig voor dit topic vaakquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was zo lief, artistiek en zachtaardig.
Bijna alles wat jij typt interpreteer ik op verschillende manieren, op de een of andere manierquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt door al die leuke mensen hier. En R&P was eigenlijk wel beetje dood![]()
Gelukkig hebben we de foto's nog.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die was zo lief, artistiek en zachtaardig.
Jij al helemaalquote:
Toch best een leuk clubje hier. Laatste keer in Utrecht was het ook best gezellig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bijna alles wat jij typt interpreteer ik op verschillende manieren, op de een of andere manier![]()
Meestal twijfel ik tussen mega sarcastisch en "oh het zal wel niet sarcastisch zijn."
Ik las parenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jij al helemaal
Denk wel 96 x
Eerst paneren, dan dineren
Ik zat aan de leukste tafelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch best een leuk clubje hier. Laatste keer in Utrecht was het ook best gezellig.
Of ben ik ook door Symphonic hier heen gelokt ??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ergens in December 2010 door Symphonic destijds
Ja, dat nietquote:
Potje aan t vechten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Bijna een hand in m'n gezicht van @:Rival
Maar oke.
Wut die heb ik gemistquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar oke.
En @bitterbal die netjes van mijn eten afbleef...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar oke.
Jaquote:
Er zit een tijdklok op?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:35 schreef Nizno het volgende:
aangezien de lampen hier zo uit gaan in de woonkamer... ga ik maar vast naar boven
Gute Nacht Freunde
Weet ik niet.. hij begon ineens uit het niets.quote:
yupquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |