Zou wel episch zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien moeten we maar gewoon een Helmond-meet plannen.
als ik niet dronken ben ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je dronken bent wordt het ook lastig daar.
Blijf ik over met???quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan vallen er al een paar af hier.
Oke is goed, doe jij de organisatie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trainingsbroek aan, gele vingers en een beetje kut roepen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MUHAHAHAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
4EBE komt aanquote:
Lekker anders lekker gekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom vond iemand een kubus op zijn kant een goed idee als woning?
dat moet je de architect vragenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom vond iemand een kubus op zijn kant een goed idee als woning?
Geluksig.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook wel wat geheelonthouders hier
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MUHAHAHAHAHAHADeze post had een verrassende wendingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Watquote:
Goed hequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze post had een verrassende wending
Heb ik wat gemist afgelopen weken?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Graf van Geert Wilders bezoeken ook in Helmond. Leuk wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |