De niet-kut-mensen-chat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, is goed.
Wel even een catchy naam verzinnen dan
Lijkt op Restaurant Chardonnay in Leusdenquote:
Er staan dingen op die ik niet moetquote:
*steekt hand opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal mee dan?
Je hebt mijn nummer nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik maak even een WhatsApp-groep aan.
Vreemd, ik zie nergens 'mannen' staanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan dingen op die ik niet moet
Afvallen doe je maar van de trapquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja.
Hoorde net van @:dud0r dat we het niet doen voor minder dan 240 kg
je bent je aan het bedenken of je het nu alleen gedroomd hebt of dat je echt binnen was?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn wij toen nog bij eentje binnen geweest in Rotterdam? Of hebben we alleen aan de buitenkant staan kijken?
Europa is ook echt een Uniequote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Lachwekkende naam eigenlijk wel Verenigde Staten, want zo verenigd zijn ze nou ook weer niet
Volgens mij zijn we wel tussen die woningen doorgelopen, ik ben er een keer binnengeweest maar er staat me bij dat we er niet in zijn gegaan toen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zijn wij toen nog bij eentje binnen geweest in Rotterdam? Of hebben we alleen aan de buitenkant staan kijken?
Ik was echt superverbaasd om de hoge kwaliteit, heb zelfs de eigenaresse emotioneel omhelst.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt op Restaurant Chardonnay in Leusden
Precies en dikke mensen zijn gezellig enzquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie gaan er allemaal mee dan?
Die zit nu in de 4e sessie van haar EMDR therapie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik was echt superverbaasd om de hoge kwaliteit, heb zelfs de eigenaresse emotioneel omhelst.
Gelijk maar compenseren door de woonkamer ook koud te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik had hetzelfde, maar dan met de achterdeur beneden
"Waarom is het hier zo fris?
Ah, de achterdeur staat nog open."
Ah yes. Dat zou kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we wel tussen die woningen doorgelopen, ik ben er een keer binnengeweest maar er staat me bij dat we er niet in zijn gegaan toen.
maar ik ben superdunquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Precies en dikke mensen zijn gezellig enz
Weggevlucht naar een berg ergens achteraf in China.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zit nu in de 4e sessie van haar EMDR therapie?
De kaasfondue meet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kan de koelkast wel uitdoenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelijk maar compenseren door de woonkamer ook koud te maken
Ik heb zoveel foto's van funda kubuswoningen gezien dat ik niet meer wist of ik binnen was geweest of dat ik alleen buiten had gekeken. Maar Zwab gaf het antwoord. We hebben buiten even staan koekeloeren.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent je aan het bedenken of je het nu alleen gedroomd hebt of dat je echt binnen was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |