ja.. dan nu maar Sharice en de 2 mannenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze 3 zou een goede finale zijn, maar helaas
Ja, ik wil dat Mattie wint nu, en daarvoor moet Sharice er volgende week nog uit.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:23 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ja.. dan nu maar Sharice en de 2 mannen
Mooie outfit....staat haar goed....waarom staat ze altijd zo stijf op de foto...armen strak naar beneden. Valt niet zo op als ze met meerdere erop staat maar ook dan liefst armen strak naar benenden.quote:
of jolienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat Mattie wint nu, en daarvoor moet Sharice er volgende week nog uit.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Ireth het volgende:
De uitzending gaat heel veel boze kijkers opleveren, vliegtuig van kartel zat er in
ja had ik gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en Karen hadden gisteren ook weer een podcast met bijv milena die net deed of ze de vorige avond in de livestream van Deb niet allerlei vreselijke dingen had geroepen
die dame is zo af !
als mensen de tijd hebben om zich druk te maken over dergelijke zakenquote:
Nou .. Jordy zou helpen. Jolien niet denk ik. Stemmers op Sharice zullen denk ik in merendeel op Mattie stemmen.quote:
Ik hoop echt dat Sharice het gaat winnen. Sowieso heeft zij meer leuke momenten op de stream gegeven dan Mattheus. Zij heeft er al een paar keer alleen in gestaan maar dan stond ze haar mannetje en iedere keer vond ze weer ergens anders aansluiting om door te gaan. Mattheus zat op de rug van Jordy en glijdt zo de finale in.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ik wil dat Mattie wint nu, en daarvoor moet Sharice er volgende week nog uit.
denk dat het sowieso moeilijk wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou .. Jordy zou helpen. Jolien niet denk ik. Stemmers op Sharice zullen denk ik in merendeel op Mattie stemmen.
Stemmers op Jolien zullen denk ik eerder Jordy kiezen, of gelijk verdelen over Jordy en Mattie. Daarmee gaat Mattie niet winnen.
febo gaat nog wat olie op het vuur gooienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Ireth het volgende:
De uitzending gaat heel veel boze kijkers opleveren, vliegtuig van kartel zat er in
Sharice heeft hetzelfde euvelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar zou ie aan moeten werken.
[ afbeelding ]
ik bedacht me eigen ook al, dat word wat op Xquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:25 schreef Ireth het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef T0wler het volgende:
[..]
Dit is niet de Videoland stream ofwel?
hoeveel vragen doet BB vandaagquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Kodiak100 het volgende:
4 minuten
Laatste kans
Pak je hapje
Pak je drankje
Pleeg je plasje
En mis niks van deze spannende liveshow
salar is er alvast al begonnenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik bedacht me eigen ook al, dat word wat op X
heeft sharice de poll gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef odie22 het volgende:
sharice wordt al bang dat de poll niet klopt
Oplichtert.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:32 schreef maxelu het volgende:
[..]
salar is er alvast al begonnen
ze zitten klaar
hey ho
lets go
ready for the liveshow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |