welnee joh, toen met de fab5 ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik begrijp dit totaal niet........Dit is volgens mij voor de eerste keer dat er zoveel verdeeldheid is.
Waarschijnlijk door verandering van het spel maar het is er niet leuker op geworden.
Dat was het leukste groepje!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:00 schreef odie22 het volgende:
[..]
welnee joh, toen met de fab5 ook![]()
![]()
TOP kartel was dat ook
an me??quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jane dacht ook ff aan Mario.... Meine Güte
ik heb nu verschillende stukken van hooligirls gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Willewa het volgende:
Jane is volgens mij veel leuker met haar zachte, echte kant die ze in BB heeft laten zien, dan dat hooligirls gedoe.
Eens en ze gedraagt zich zoveel voorbeeldiger dan haar achterban (op X bv)quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:57 schreef Willewa het volgende:
Jane is volgens mij veel leuker met haar zachte, echte kant die ze in BB heeft laten zien, dan dat hooligirls gedoe.
Daar ging mijn thee...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jazeker, ze zei ‘als ik eruit ga vanavond ga ik gelijk door naar mario390’
Na al die jaren scoort hij eindelijk een bb chickiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jazeker, ze zei ‘als ik eruit ga vanavond ga ik gelijk door naar mario390’
Misschien hebben ze de aanmeldingen van de laatste 2 jaar bij elkaar geteldquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat er zich 10000 mensen hebben aangemeld voor BB
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Misschien hebben ze de aanmeldingen van de laatste 2 jaar bij elkaar geteld
Oh ja maar dat wat je zegt over achterban geldt voor alle bewoners. Net zo goed voor Jordy en co. De achterbannen dus. Er zijn gewoon een heleboel fanatiekelingen en wat gekkies die ook kijken naar dit programma ;p Maar heeft er verder niet zoveel mee te maken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:05 schreef maxelu het volgende:
[..]
Eens en ze gedraagt zich zoveel voorbeeldiger dan haar achterban (op X bv)
Niet mijn favo dit jaar maar zeker respect voor het mooie mens in Jane, dat is ze zeker en is absoluut te zien geweest
Lasagne staat hier nog niet in de ovenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
20 minuten
Pak je hapje
Pak je drankje
Pleeg je plasje
Tom en Karen hadden gisteren ook weer een podcast met bijv milena die net deed of ze de vorige avond in de livestream van Deb niet allerlei vreselijke dingen had geroepenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef maxelu het volgende:
Klopt iedereen heeft loco fans maar in Jane haar geval zijn het wel ook mensen actief in de (sociale) media die echt haatcampagnes voeren, dat vind ik nog een stapje verder dan die nare comments die je ieder jaar wel ziet idd
Anyways binnen een half uurtje vertrekt ze waarschijnlijk dus dit zijn wss de laatste momenten met Jane op de streams
Ze durfde hard en gewaagd spel spelen
En is een lief persoon daarbuiten
Buiten het huis krijgt ze niet zo'n fijne reality check
Hoop dat alles goed gaat hierna met haar
Ik had nog een wekpot bitterballen achtergehouden van vorige week en achterin de CoS gelegd.. die kunnen er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:ireth heeft net de airfryer aan gezet
Eindelijk...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
Besef me net volgende week deze tijd kijken we al geen streams meer, maar naar geraldine en de exbewoners enzo
deb van mattie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en Karen hadden gisteren ook weer een podcast met bijv milena die net deed of ze de vorige avond in de livestream van Deb niet allerlei vreselijke dingen had geroepen
die dame is zo af !
ehhh watquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
Besef me net volgende week deze tijd kijken we al geen streams meer, maar naar geraldine en de exbewoners enzo
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
sjerrolquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
ik ben nog niet klaar daarvoorquote:
dan moet je 'm opnemen en later kijkenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze 3 zou een goede finale zijn, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |