Daarom ook dequote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is toch niets spannends meer aan?
* Kodiak100 heeft dus echt op moeten zoeken, wat arretjescakes isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* greysbones deelt een plakje arretjescake met Kodi
2 x op Sharice gestemdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:42 schreef odie22 het volgende:
ik stem nog maar een keer op jane dan, wat een naar mens die sharice ook
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop trouwens dat als Sharice zo idd mag blijven er een reanimatieteam gereed staat... die blijft er in dan.
dat zou wel kunnen heb het nog niet gezien maar zag een nude BH dan zou beter zwart wezen denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:40 schreef Gerrie_55 het volgende:
Jolien haar jurk schijnt heel erg door maar dat hoort bij de outfit zei ze
en heel stiekum hoop ik toch dat al die polls dit keer niet kloppen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er is toch niets spannends meer aan?
* Kodiak100 stuurt de FEBO een filmpje hoe te reanimeren en belt flink voor de whiskeyquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat denk ik ook
die mogen ze wel een fles whiskey geven om het te verwerken
68? Hoop dat hem langer gegund isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mattie met die vleugeltjes in zijn nek, hij moet maar zo denken... over 40 jaar
zitten ze op de juiste plek
Ik begrijp dit totaal niet........Dit is volgens mij voor de eerste keer dat er zoveel verdeeldheid is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
Jane en Sharice kiezen er nu ook voor om in de suite apart te zitten he oh Jolien is erbij gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |