Tom en Karen hadden gisteren ook weer een podcast met bijv milena die net deed of ze de vorige avond in de livestream van Deb niet allerlei vreselijke dingen had geroepenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:16 schreef maxelu het volgende:
Klopt iedereen heeft loco fans maar in Jane haar geval zijn het wel ook mensen actief in de (sociale) media die echt haatcampagnes voeren, dat vind ik nog een stapje verder dan die nare comments die je ieder jaar wel ziet idd
Anyways binnen een half uurtje vertrekt ze waarschijnlijk dus dit zijn wss de laatste momenten met Jane op de streams
Ze durfde hard en gewaagd spel spelen
En is een lief persoon daarbuiten
Buiten het huis krijgt ze niet zo'n fijne reality check
Hoop dat alles goed gaat hierna met haar
Ik had nog een wekpot bitterballen achtergehouden van vorige week en achterin de CoS gelegd.. die kunnen er ook nog wel bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:17 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
@:ireth heeft net de airfryer aan gezet
Eindelijk...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
Besef me net volgende week deze tijd kijken we al geen streams meer, maar naar geraldine en de exbewoners enzo
deb van mattie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tom en Karen hadden gisteren ook weer een podcast met bijv milena die net deed of ze de vorige avond in de livestream van Deb niet allerlei vreselijke dingen had geroepen
die dame is zo af !
ehhh watquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
Besef me net volgende week deze tijd kijken we al geen streams meer, maar naar geraldine en de exbewoners enzo
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
sjerrolquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef maxelu het volgende:
ik ben nog niet klaar daarvoorquote:
dan moet je 'm opnemen en later kijkenquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Deze 3 zou een goede finale zijn, maar helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |