Bronquote:Twee personen zijn vrijdagmiddag om het leven gekomen bij een schietpartij in het Noord-Brabantse Oosterhout. Daarnaast is een ander gewond geraakt.
In de Loevensteinlaan werden meerdere kogelhulzen gevonden toen agenten daar even na 16.00 uur aankwamen na een melding, vertelt een politiewoordvoerder aan NU.nl. 200 meter verderop in de straat troffen ze vervolgens een auto aan met twee gewonde mannen. Een van hen is kort daarna overleden, de ander naar het ziekenhuis gebracht.
Later werd verderop in de wijk een tweede auto aangetroffen. Daarin trof de politie nog een overleden slachtoffer aan. Waar die auto precies gevonden werd kan de woordvoerder niet zeggen.
Omroep Brabant schrijft dat op de Loevensteinlaan twee auto's met de neuzen tegen elkaar aan staan. In de deur van een van de voertuigen zouden kogelgaten zitten. Naast de auto zou een wit laken over iemand heen zijn gelegd.
De politie heeft nog niemand aangehouden. De politie roept getuigen via X op informatie over de schutter te delen. De Dienst Speciale Interventies is ter plaatse. De woordvoerder geeft aan dat nog niet duidelijk is of de verdachte een van de slachtoffers is.
Boven het gebied cirkelt een politiehelikopter meldt persbureau ANP. Volgens Omroep Brabant is er inmiddels een traumahelikopter geland. Rond de Loevensteinlaan zou het onrustig zijn. Met politiehonden houden agenten de mensen uit elkaar.
Ligt er aan. Wat voorquote:
Linkje?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:13 schreef onlogisch het volgende:
Filmpje gezien. Dit is een afrekening geweest.
Noord-Brabant is een nogal prominente regio als het gaat om het produceren van synthetische drugs.quote:
En tevens dader? Aangezien de suggestie wordt gewekt dat ze allebei op elkaar hebben geschoten.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Lokale moskee opent vanavond de deuren, een van hun bezoekers is slachtoffer.
Drugsgerelateerd dus. Of eerwraak.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:09 schreef ootjekatootje het volgende:
Lokale moskee opent vanavond de deuren, een van hun bezoekers is slachtoffer.
Een combi. Echt een drugsdealerauto, jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:16 schreef MichaelScott het volgende:
Volkswagen Golf, dan weet je al genoeg
Misschien kunnen ze Braband niet vinden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:14 schreef TornadoDK het volgende:
Als het niet in Amsterdam is er schijnbaar geen liveblog nodig
Welk filmpje?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:13 schreef onlogisch het volgende:
Barneveld ligt in Gelderland, hoor.quote:
Zij zijn groot enz.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:14 schreef TornadoDK het volgende:
Als het niet in Amsterdam is er schijnbaar geen liveblog nodig
quote:Yousef Elhadjoui, secretaris van het bestuur van de moskee in Oosterhout: ,,Het is ontzettend tragisch wat er is gebeurd. Het is iemand uit onze gemeenschap.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke ambiance is passend bij "zojuist dodelijk gewond geraakt"?quote:Meerkleurige sfeerverlichting: voor innerlijke rust.
Geef je nieuwe Golf meer persoonlijkheid. Met de uitbreiding van de standaard sfeerverlichting kun je aan de hand van jouw stemming de kleur van de interieurverlichting wijzigen. Met de sfeerverlichting (meerkleurig) krijg je als Upgrade namelijk de beschikking over een uitgebreid kleurenpakket en daarmee een grotere keuze aan accentkleuren. Kies koelere of warmere kleuren, kleuren die passen in een verlichte stad of ‘s nachts op donkere landwegen: kies voor elke rit een gepaste sfeer voor jou en je passagiers.
Ossebloedrood.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Welke ambiance is passend bij "zojuist dodelijk gewond geraakt"?
[ afbeelding ]
Aan de beschadigde zijkant te zien kon ie ook niet rijden.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Parkeerterrein bij de Lidl. Deur ertegenaan gekregen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Aan de beschadigde zijkant te zien kon ie ook niet rijden.
Wel lange strepen voor dat soort schade. Meer te dicht langs iets gereden tijdens het linksafslaan ofzo.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Parkeerterrein bij de Lidl. Deur ertegenaan gekregen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Neeeeeee serieus? WaaaaaawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
Is toch leuk dat die oma weer een lekker advocaatje mag tijdens het bingo-en.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef asco het volgende:
Ik lees dit met dezelfde emotie als dat een oma een pak koffie met bingo heeft gewonnen.
Ja zou ook nog kunnen, iig benieuwd waar die andere schade van is.quote:
Verkeerde plaats, verkeerde tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:46 schreef matspontius het volgende:
Ze openen de moskee omdat 1 van de slachtoffers iemand is die daar kwam. En je dan niet afvragen waarom dit "slachtoffer" afgerekend is bij een schietpartij - de welbekende kop in het zand taktiek
Flikker toch op met je geneuzel - dit is gewoon een drugsgerelateerde afrekening. En daar openen ze dan de moskee voor 🤣quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Flikker toch op met je geneuzel - dit is gewoon een drugsgerelateerde afrekening. En daar openen ze dan de moskee voor 🤣
https://brabant.nieuws.nl(...)-oosterhout?twit=436quote:Omstanders weten te melden dat het om een afrekening in het drugsmilieu gaat. De politie kan daar geen uitspaken over doen gedurende het lopende onderzoek.
Bloedroodquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:33 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien was de dode man een gulle donateur.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Flikker toch op met je geneuzel - dit is gewoon een drugsgerelateerde afrekening. En daar openen ze dan de moskee voor 🤣
Hij gaf vooral veel in cash.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:52 schreef JopieKlaassen het volgende:
[..]
Misschien was de dode man een gulle donateur.
Ja, maar het was zo'n lieve jongen. En hij gaf ook gulle bijdragen voor de armen binnen de gemeenschap.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:49 schreef matspontius het volgende:
[..]
Op een lege maag "mensen" neer maaien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
https://brabant.nieuws.nl(...)-oosterhout?twit=436
Wij weten weer genoeg.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op een lege maag "mensen" neer maaien.
Ja maar, ja maar, ja maar, dat mogen we niet zeggen hoor in dit land want dan zijn we aan het generaliseren 🖕🖕quote:
Zeker Henkie en Keesie?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef Perrin het volgende:
Staan filmpjes van de slachtoffers in hun auto op X. De een overleden, de ander zwaargewond.
Nee meer Ali en Mo. Bekenden van de politie moskee.quote:
Tegelijkertijd erbij klagen over het morele verval in Nederland zeker.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:17 schreef Perrin het volgende:
Staan filmpjes van de slachtoffers in hun auto op X. De een overleden, de ander zwaargewond.
Afkomst is in dit geval niet echt relevant, gewoon drugstuig. Zolang het elkaar opruimt is het prima, alleen had het ook op een andere plek dan in een woonwijk mogen zijn.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:14 schreef Tengano het volgende:
Laten we maar blij zijn dat het hier slechts om een incident gaat.
Gezellige buurt om te wonen misschien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Letterlijk de enige "Nederlanders" zijn de hulpverleners
Gat in de smerige joggingpakken, slippers en dikke reten….quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking hell zegquote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Sinan Can staat er ook bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Moet zo goedkoop mogelijk al het geld wat ze zo overhouden wordt geinvesteerd in onroerend goed in hun thuisland.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gat in de smerige joggingpakken, slippers en dikke reten….
Hebben die mensen geen eigenwaarde?
Een bijstand en wat drugsgeld bedoel je dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef machtpen het volgende:
[..]
Moet zo goedkoop mogelijk al het geld wat ze zo overhouden wordt geinvesteerd in onroerend goed in hun thuisland.
Er zitten er tussen die appartementencomplexen hebben van een bijstandsuitkering en dat is geen uitzondering.
Dan was de dader in ieder geval geen Oosterhouterquote:Op vrijdag 28 maart 2025 20:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op een lege maag "mensen" neer maaien.
Ik denk dat je ze overschat. Al het geld moet naar de auto! Het statussymbool in geborneerde culturen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef machtpen het volgende:
[..]
Moet zo goedkoop mogelijk al het geld wat ze zo overhouden wordt geinvesteerd in onroerend goed in hun thuisland.
Er zitten er tussen die appartementencomplexen hebben van een bijstandsuitkering en dat is geen uitzondering.
Heb er tussen gewoond en ben er mee naar school gegaan, jij weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat je ze overschat. Al geld moet naar de auto! Het statussymbool in geborneerde culturen.
ohoh oh sorry. Het zijn allemaal top ondernemers en vastgoedmagnaten. Bernard jr. is er niks bij.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:50 schreef machtpen het volgende:
[..]
Heb er tussen gewoond en ben er mee naar school gegaan, jij weet niet waar je het over hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stukje probleemwijken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Het merendeel zal waarschijnlijk gewoon een Nederlands paspoort hebben dus zijn het Nederlanders. Maar het viel mij ook in die video op dat het wel allemaal individuen lijkt te betreffen met een migratieachtergrond in Islamitische landen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zie je natuurlijk overal tegenwoordig, autochtoon of allochtoon. Heel veel mensen die in joggers met een of ander veel te groot sweatshirt en een gewatteerde jas over straat gaan. Het maakt dan verder niets uit of zulke mensen dan Roderick of Mohamed heten, het is simpelweg onverzorgd, tokkie en ordinair.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gat in de smerige joggingpakken, slippers en dikke reten….
Hebben die mensen geen eigenwaarde?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
ohoh oh sorry. Het zijn allemaal top ondernemers en vastgoedmagnaten. Bernard jr. is er niks bij.Ooh , wat ben jij dom en naief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geloof jij maar lekker in de betrouwbare babbeltjes van Achmed en Mohammed.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:58 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geloof jij maar lekker in de betrouwbare babbeltjes van Achmed en Mohammed.
Over dom en naief gesproken.Je blijft gewoon dom maar daar kun je helemaal niks aan doen. Hoort gewoon bij jou.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik meerdere appartementen of zelfs complexen zoals jij zegt zou bezitten in mijn thuisland. Zou ik niet in die doodlopende kutbaantjes als pakketbezorger, shoarmaboer, kapper etc, of zelfs in de bijstand blijven hangen met de sociale dienst in mijn nek. Allemaal in een kansloze regenachtige setting van een Nederlandse achterstandswijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef machtpen het volgende:
[..]
Je blijft gewoon dom maar daar kun je helemaal niks aan doen. Hoort gewoon bij jou.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is deze debiel jongens? even geleden dat ik zo'n debieltje op dit forum ben tegen gekomen![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als ik meerdere appartementen of zelfs complexen zoals jij zegt zou bezitten in mijn thuisland. Zou ik niet in die doodlopende kutbaantjes als pakketbezorger, shoarmaboer, kapper etc, of zelfs in de bijstand blijven hangen met de sociale dienst in mijn nek. Allemaal in een kansloze regenachtige setting van een Nederlandse achterstandswijk.
Nee dan zou ik lekker mijn geld gaan tellen in de zon van Casablanca terwijl mijn huurgelden binnenkomen.Ga je nou gewoon door blijven zeuren, ook weer iets waar je heel erg goed in bent. Een beetje zoals Emma Wortelboer en nog veel vervelender.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is deze debiel jongens? even geleden dat ik zo'n debieltje op dit forum ben tegen gekomen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:13 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon door blijven zeuren, ook weer iets waar je heel erg goed in bent. Een beetje zoals Emma Wortelboer en nog veel vervelender.
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:50 schreef machtpen het volgende:
[..]
Heb er tussen gewoond en ben er mee naar school gegaan, jij weet niet waar je het over hebt.
quote:
Goed gesprek man, leuk! Ik zal mijzelf even op jouw niveau plaatsen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:03 schreef machtpen het volgende:
[..]
Je blijft gewoon dom maar daar kun je helemaal niks aan doen. Hoort gewoon bij jou.
Knap als je van alleen een bijstandsuitkering een appartement kan bekostigen in thuisland.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:44 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ik loop de hele week strak in pak. Maar zodra dat niet hoeft gaat ook bij mij de joggingsbroek aan inclusief hoodie. Heerlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het merendeel zal waarschijnlijk gewoon een Nederlands paspoort hebben dus zijn het Nederlanders. Maar het viel mij ook in die video op dat het wel allemaal individuen lijkt te betreffen met een migratieachtergrond in Islamitische landen.
[..]
Dit zie je natuurlijk overal tegenwoordig, autochtoon of allochtoon. Heel veel mensen die in joggers met een of ander veel te groot sweatshirt en een gewatteerde jas over straat gaan. Het maakt dan verder niets uit of zulke mensen dan Roderick of Mohamed heten, het is simpelweg onverzorgd, tokkie en ordinair.
Gewoon lekker in Turkije maar dat weet jij ook wel hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap als je van alleen een bijstandsuitkering een appartement kan bekostigen in thuisland.
Die doen dat niet met een uitkering alleen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:32 schreef machtpen het volgende:
[..]
Gewoon lekker in Turkije maar dat weet jij ook wel hoe dat gaat.
Beetje handel erbij en wat andere dingen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die doen dat niet met een uitkering alleen.
Raar, ik kan hun identiteitskaarten niet zien. Jij moet haviksogen hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 21:15 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
Een link?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:13 schreef onlogisch het volgende:
O echt wel, ik ken ze ook. Hier uitkering trekken en in Turkije een kinderdagverblijf runnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die doen dat niet met een uitkering alleen.
Zulke dingen gebeuren onderhand zo vaak dat het afstompt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:24 schreef asco het volgende:
Ik lees dit met dezelfde emotie als dat een oma een pak koffie met bingo heeft gewonnen.
Ik hoop dat ze van de centjes hebben genoten die paar jaar.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:46 schreef matspontius het volgende:
Ze openen de moskee omdat 1 van de slachtoffers iemand is die daar kwam. En je dan niet afvragen waarom dit "slachtoffer" afgerekend is bij een schietpartij - de welbekende kop in de zandbak taktiek
Dat mensen dat thuis dragen is verder prima, maar op straat kan gewoon echt niet. Ik neem aan dat jij zo niet naar de moskee gaat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik loop de hele week strak in pak. Maar zodra dat niet hoeft gaat ook bij mij de joggingsbroek aan inclusief hoodie. Heerlijk.
Twee criminelen die elkaar afschieten in een woonwijk noem ik niet echt een 'win-win'. Maar okéquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:50 schreef TLC het volgende:
Twee criminelen die elkaar afschieten noemen wij een win-win situatie
Mwah, er zijn geen onschuldige slachtoffers dit keer...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Twee criminelen die elkaar afschieten in een woonwijk noem ik niet echt een 'win-win'. Maar oké
Liever dat ze gewoon op een groot veld een duel houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:36 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mwah, er zijn geen onschuldige slachtoffers dit keer...
Op straat, in de moskee. Heerlijk. Je moet je lekker comfortabel voelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mensen dat thuis dragen is verder prima, maar op straat kan gewoon echt niet. Ik neem aan dat jij zo niet naar de moskee gaat bijvoorbeeld.
quote:Slachtoffers schietpartij Oosterhout waren bevriend
De politie is nog op zoek naar een of meerdere mogelijke schutters van de schietpartij in Oosterhout gisteren. Daarbij kwamen twee mannen om het leven, een derde slachtoffer 'vecht nog voor zijn leven', zegt de politie tegen RTL Nieuws.
De dag na de schietpartij wordt steeds meer duidelijk, en staan tegelijkertijd nog veel vragen open. Over de toedracht bijvoorbeeld en of er een of meerdere daders zijn.
De slachtoffers kenden elkaar in ieder geval, vertelt de politie. De politie gaat er dan ook niet vanuit dat de slachtoffers op elkaar hebben geschoten. De zwaargewonde man zou een neef zijn van het dodelijke slachtoffer, een Marokkaans-Nederlandse man Yassin genaamd. Zij zaten bij elkaar in de auto. De twee mannen zouden ook de tweede doodgeschoten man, een Turks-Nederlandse man die ook Yassin heet, hebben gekend.
Slachtoffers waren vrienden
Dat wordt bevestigd door Habib Karatas, voorzitter van de Turkse Ahmet Yesevi-moskee. Hij is bij de ouders van het Turks-Nederlandse slachtoffer langsgegaan om hen te condoleren. "Ik hoorde van de kapper dat Yassin direct na het verlaten van de kapsalon is beschoten", vertelt Karatas.
De zwaargewonde man slaagde er nog in om met zijn auto weg te vluchten, tot hij in de Sint Antoniusstraat tot stilstand kwam tegen een andere auto. Reanimatie mocht niet meer baten.
Volgens Karatas waren de drie mannen bevriend. Uit welke hoek de aanslag kwam, weet hij niet. "Yassin was een vrolijke goedlachse jongen van begin dertig, die trouw elke week naar onze moskee kwam."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ietpartij-oosterhout
quote:"Yassin was een vrolijke goedlachse jongen van begin dertig, die trouw elke week naar onze moskee kwam."
quote:Het zijn keurige jongens die hun best deden, die werkten en naar school gingen
secretaris Yassine Elhadjoui, bestuur Marokkaanse moskee
Nee. Dat gebeurde in Stampersgat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:42 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dus dezelfde plaats als die Hamza El Baghdadi die eerder dood werd geschoten door zijn Nederlandse buurman. Zou ook in het drugsmilieu zitten geloof ik.
Destijds was die Yassine daar ook al lovend over "Wij kennen allemaal Hamza en zijn familie persoonlijk. Grote familie, lieve mensen van wie er ook vrijwilligerswerk doen".
https://www.pzc.nl/roosen(...)oten-hamza~a3e3bf7f/
4 doden in een halfjaar tijd in een relatief kleine plek. Maar allemaal fijne en nette jongens.
Naar school om daar minderjarige uithalers te ronselenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Naar school gingen? Ze zijn 32 en 25 jaar….
Karatas lijkt te impliceren dat iemand die lacht en naar een gebedshuis gaat een goede jongen is. Maar ja Karatas meent ook dat iemand geen dictator kan zijn als veel mensen op diegene stemmen...quote:Volgens Karatas waren de drie mannen bevriend. Uit welke hoek de aanslag kwam, weet hij niet. "Yassin was een vrolijke goedlachse jongen van begin dertig, die trouw elke week naar onze moskee kwam."
Ik zie het. Zelfde Yassine die commentaar gaf vanuit de moslim gemeenschap omdat zijn familiewoonplaats Oosterhout is. Yassine heeft het er maar druk mee.quote:
Drugshandel is ook werkquote:
En omaatjes helpen met oversteken.quote:Op zondag 30 maart 2025 13:31 schreef Tengano het volgende:
Ze zijn alleen vergeten te vermelden dat ze ook trouw lid van de hockeyvereniging waren en vrijwilligerswerk in het bejaardentehuis deden.
Ze menen het echt. Bovendien is het allemaal de schuld van het racistische Nederland.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit lijkt wel bijna satire dit soort reacties vanuit die gemeenschap elke keer.
Trage leerlingen...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Uhh je moet toch je pilletje kunnen bestellen via whatsapp.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:42 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dus dezelfde plaats als die Hamza El Baghdadi die eerder dood werd geschoten door zijn Nederlandse buurman. Zou ook in het drugsmilieu zitten geloof ik.
Destijds was die Yassine daar ook al lovend over "Wij kennen allemaal Hamza en zijn familie persoonlijk. Grote familie, lieve mensen van wie er ook vrijwilligerswerk doen".
https://www.pzc.nl/roosen(...)oten-hamza~a3e3bf7f/
4 doden in een halfjaar tijd in een relatief kleine plek. Maar allemaal fijne en nette jongens.
Zonde van alle politie inzet. Gewoon een slotje op dit onderzoek.quote:Op woensdag 2 april 2025 13:17 schreef alpeko het volgende:
Politie is bezig met een zoekactie met duikers in het water vlakbij de Espakker in Teteringen. Kans is groot dat ze daar naar het moordwapen zoeken.
https://www.bndestem.nl/b(...)-het-water~a66a28e8/
De vluchtauto stond hier
Ze zoeken hier
Met flink wat man.
Dat snap ik dus niet. Als dader die succesvol weggevlucht is, weet je toch dat ze in de directe omgeving gaan zoeken voor het wapen? Dan dump je dat sing toch ergens anders?quote:Op woensdag 2 april 2025 13:17 schreef alpeko het volgende:
Politie is bezig met een zoekactie met duikers in het water vlakbij de Espakker in Teteringen. Kans is groot dat ze daar naar het moordwapen zoeken.
https://www.bndestem.nl/b(...)-het-water~a66a28e8/
De vluchtauto stond hier
Ze zoeken hier
Met flink wat man.
Gingen. Verleden tijd enzo.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Moesten nog een hoop leren misschien.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En inmiddels zijn ze uitgeleerdquote:Op woensdag 2 april 2025 15:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Moesten nog een hoop leren misschien.
25 jaar en daar ga je danquote:Na 3 weken derde slachtoffer schietpartij Oosterhout aan verwondingen overleden
Oosterhout - Het derde slachtoffer van een schietpartij in Oosterhout eind maart is overleden. De 25-jarige man uit de Brabantse plaats lag zwaargewond in het ziekenhuis en is dinsdag aan zijn verwondingen overleden, meldt de politie. Bij de schietpartij op 28 maart kwamen eerder al twee mannen om. Het ging om twee 32-jarigen uit Oosterhout.
In die straat werden in een auto twee zwaargewonden aangetroffen, van wie er een later overleed. De man die dinsdag overleed, zat ook in deze auto. In de Sint Antoniusstraat, iets verderop, vond de politie ook een zwaargewonde man in een auto. Hij werd nog gereanimeerd, maar overleed ook korte tijd later.
Er is nog geen verdachte aangehouden. De politie meldt dinsdag dat het onderzoek naar de schietpartij nog loopt.
https://www.telegraaf.nl/(...)rwondingen-overleden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |