Ik hoop dat ze van de centjes hebben genoten die paar jaar.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:46 schreef matspontius het volgende:
Ze openen de moskee omdat 1 van de slachtoffers iemand is die daar kwam. En je dan niet afvragen waarom dit "slachtoffer" afgerekend is bij een schietpartij - de welbekende kop in de zandbak taktiek
Dat mensen dat thuis dragen is verder prima, maar op straat kan gewoon echt niet. Ik neem aan dat jij zo niet naar de moskee gaat bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 22:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik loop de hele week strak in pak. Maar zodra dat niet hoeft gaat ook bij mij de joggingsbroek aan inclusief hoodie. Heerlijk.
Twee criminelen die elkaar afschieten in een woonwijk noem ik niet echt een 'win-win'. Maar okéquote:Op zaterdag 29 maart 2025 08:50 schreef TLC het volgende:
Twee criminelen die elkaar afschieten noemen wij een win-win situatie
Mwah, er zijn geen onschuldige slachtoffers dit keer...quote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Twee criminelen die elkaar afschieten in een woonwijk noem ik niet echt een 'win-win'. Maar oké
Liever dat ze gewoon op een groot veld een duel houdenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 12:36 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Mwah, er zijn geen onschuldige slachtoffers dit keer...
Op straat, in de moskee. Heerlijk. Je moet je lekker comfortabel voelen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 11:18 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat mensen dat thuis dragen is verder prima, maar op straat kan gewoon echt niet. Ik neem aan dat jij zo niet naar de moskee gaat bijvoorbeeld.
quote:Slachtoffers schietpartij Oosterhout waren bevriend
De politie is nog op zoek naar een of meerdere mogelijke schutters van de schietpartij in Oosterhout gisteren. Daarbij kwamen twee mannen om het leven, een derde slachtoffer 'vecht nog voor zijn leven', zegt de politie tegen RTL Nieuws.
De dag na de schietpartij wordt steeds meer duidelijk, en staan tegelijkertijd nog veel vragen open. Over de toedracht bijvoorbeeld en of er een of meerdere daders zijn.
De slachtoffers kenden elkaar in ieder geval, vertelt de politie. De politie gaat er dan ook niet vanuit dat de slachtoffers op elkaar hebben geschoten. De zwaargewonde man zou een neef zijn van het dodelijke slachtoffer, een Marokkaans-Nederlandse man Yassin genaamd. Zij zaten bij elkaar in de auto. De twee mannen zouden ook de tweede doodgeschoten man, een Turks-Nederlandse man die ook Yassin heet, hebben gekend.
Slachtoffers waren vrienden
Dat wordt bevestigd door Habib Karatas, voorzitter van de Turkse Ahmet Yesevi-moskee. Hij is bij de ouders van het Turks-Nederlandse slachtoffer langsgegaan om hen te condoleren. "Ik hoorde van de kapper dat Yassin direct na het verlaten van de kapsalon is beschoten", vertelt Karatas.
De zwaargewonde man slaagde er nog in om met zijn auto weg te vluchten, tot hij in de Sint Antoniusstraat tot stilstand kwam tegen een andere auto. Reanimatie mocht niet meer baten.
Volgens Karatas waren de drie mannen bevriend. Uit welke hoek de aanslag kwam, weet hij niet. "Yassin was een vrolijke goedlachse jongen van begin dertig, die trouw elke week naar onze moskee kwam."
https://www.rtl.nl/nieuws(...)ietpartij-oosterhout
quote:"Yassin was een vrolijke goedlachse jongen van begin dertig, die trouw elke week naar onze moskee kwam."
quote:Het zijn keurige jongens die hun best deden, die werkten en naar school gingen
secretaris Yassine Elhadjoui, bestuur Marokkaanse moskee
Nee. Dat gebeurde in Stampersgat.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:42 schreef LaDaDiDa het volgende:
Dus dezelfde plaats als die Hamza El Baghdadi die eerder dood werd geschoten door zijn Nederlandse buurman. Zou ook in het drugsmilieu zitten geloof ik.
Destijds was die Yassine daar ook al lovend over "Wij kennen allemaal Hamza en zijn familie persoonlijk. Grote familie, lieve mensen van wie er ook vrijwilligerswerk doen".
https://www.pzc.nl/roosen(...)oten-hamza~a3e3bf7f/
4 doden in een halfjaar tijd in een relatief kleine plek. Maar allemaal fijne en nette jongens.
Naar school om daar minderjarige uithalers te ronselenquote:Op zaterdag 29 maart 2025 21:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Naar school gingen? Ze zijn 32 en 25 jaar….
Karatas lijkt te impliceren dat iemand die lacht en naar een gebedshuis gaat een goede jongen is. Maar ja Karatas meent ook dat iemand geen dictator kan zijn als veel mensen op diegene stemmen...quote:Volgens Karatas waren de drie mannen bevriend. Uit welke hoek de aanslag kwam, weet hij niet. "Yassin was een vrolijke goedlachse jongen van begin dertig, die trouw elke week naar onze moskee kwam."
Ik zie het. Zelfde Yassine die commentaar gaf vanuit de moslim gemeenschap omdat zijn familiewoonplaats Oosterhout is. Yassine heeft het er maar druk mee.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |