Waar is het videoland topic?quote:Op dinsdag 15 april 2025 13:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die zijn nog niet eens op tv geweest.
Ik vraag me wel af hoe het dan komt dat men zo toneel kan spelen. Als iemand je niet bevalt stap dan op. Anders zit je met tegenzin vast ergens op een eiland.quote:Op dinsdag 15 april 2025 06:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Richelle gaf later ook aan nooit verliefd te zijn geweest en je zag ook dat het continu stroef liep en hij er steeds aan moest trekken. Bij Jeppe en Jantine had ik wel het gevoel dat de klik sterker was.
Getekend contract. Zomaar stoppen lijkt me niet kunnen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe het dan komt dat men zo toneel kan spelen. Als iemand je niet bevalt stap dan op. Anders zit je met tegenzin vast ergens op een eiland.
@Dottekequote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan geen Videoland topic aanmaken, het systeem zegt dat er al een lopend Videoland MAFS topic is, maar dat is niet zo. Mods?
Die zitten in deze reeksquote:Op dinsdag 15 april 2025 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan geen Videoland topic aanmaken, het systeem zegt dat er al een lopend Videoland MAFS topic is, maar dat is niet zo. Mods?
Ik ga kijken wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef W00fer het volgende:
Ik kon geen nieuw Videoland topic maken want dan kreeg je dit topic weer te zien. Gemeld bij de modjes maar geen reactie...
Had geen reactie gezien van je sorryquote:Op dinsdag 15 april 2025 14:20 schreef W00fer het volgende:
Ik kon geen nieuw Videoland topic maken want dan kreeg je dit topic weer te zien. Gemeld bij de modjes maar geen reactie...
Over welk stel gaat ditquote:Op dinsdag 15 april 2025 19:09 schreef Astro_boy het volgende:
Dat lulletje rozenwater is me toch een partij saai. Zou als ik die vrouw was haar ‘broertje’ lekker achterlaten in Spanje.
Anneke peerde er ook gewoon uit dus contract zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 15 april 2025 14:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Getekend contract. Zomaar stoppen lijkt me niet kunnen.
En sommigen komen graag op tv.
Je weet sowieso dat als je je opgeeft je de dagen vol moet maken.
Ik heb op dat gele driehoekje gedrukt en een berichtje verzonden.quote:Op dinsdag 15 april 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had geen reactie gezien van je sorry
IK heb er een aangemaakt en de rest van er aan gekoppeld
Maar niet zoals jij eerst schreef met “als het niet bevalt stap je op” en “anders met tegenzin op een eiland”.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:22 schreef W00fer het volgende:
[..]
Anneke peerde er ook gewoon uit dus contract zal wel meevallen.
Heel eerlijk denk ik niet dat de deelnemers erbij stilstaan dat dit zo'n groot spektakel is.quote:Op dinsdag 15 april 2025 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar niet zoals jij eerst schreef met “als het niet bevalt stap je op” en “anders met tegenzin op een eiland”.
Dan komen er nog tig gesprekken en is het voor de kijkers nog boeiend ook.
Ze weten zelf ook wel dat de kans op een fysieke klik helemaal niet zo groot is en dan maak je die paar dagen toch vol, anders doe je echt niet mee aan dit enorme spektakel.
Hoogstens met een enorme ruzie houdt het gewoon op.
Zij heeft dus geen inhoud? Iedereen kan koffietjes drinken en terrasjes pakken. Brandweerman zijn is niet zomaar iets. Je beslist over mensenlevens. Bij het opknappen van dat huis komen grote keuzes en kosten.quote:
Hij doet zoveel. Knap wel. En mooie dingen ook allemaal.quote:Op dinsdag 15 april 2025 21:42 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zij heeft dus geen inhoud? Iedereen kan koffietjes drinken en terrasjes pakken. Brandweerman zijn is niet zomaar iets. Je beslist over mensenlevens. Bij het opknappen van dat huis komen grote keuzes en kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |