Femke wil geen man, Femke wil een TV carrière, volgend seizoen zien we haar terug in de bachelor/bachelorette of "Femke zoekt een man"quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:05 schreef DKUp het volgende:
Ik ben veel, maar niet nep.
Huilen
In de eerste aflevering was a duidelijk dat die Olof ontzettend raar was.
Ddaar is ze niet leuk genoeg voorquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:10 schreef totebel het volgende:
[..]
Femke wil geen man, Femke wil een TV carrière, volgend seizoen zien we haar terug in de bachelor/bachelorette of "Femke zoekt een man"
Femke had al sex gehad als hij niet zo’n eikel was.quote:
Houdoe en bedanktquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:
Echt elegant drinken doet ie idd ook niet..
[ x ]
Dat had Femke ook al opgemerkt vorige weekquote:Op dinsdag 22 april 2025 22:15 schreef Perrin het volgende:
Echt elegant drinken doet ie idd ook niet..
[ x ]
Bjorn is van de generatie die al opgegroeid is met Tiktok en AI dus de algemene kennis is een stuk minder dan de geitenwollensokken docent die opgroeide met encyclopedieën stampen.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Neen, maar je mag van een leerkracht toch wel een beetje algemene kennis verwachten?
Stelletje snowflakesquote:
Hoe voelde je je toen Temptation Island op tv was? Want dat was nog vele malen erger.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:54 schreef bloempjuh het volgende:
Ik voel me oprecht enorm oud (40) en intelligent (ik spreek drie talen vloeiend genoeg om boeken te lezen, met een stuk of vier 'goed genoeg om voedsel en wijn te bestellen, met alsjeblieft en dankjewel') als ik sommige koppels zie. Tjeez.
Ik heb ook wel de indruk dat hij heel beschermd is opgevoed. Vind het echt een moederskindje nog. Volgens mij heeft hij totaal geen idee wat 'getrouwd zijn' inhoudt en ziet hij het meer als vadertje en moedertje spelen. Verwacht ook dat hij ouders heeft in een heel ouderwets rollenpatroon van huisje boompje beestje met een voortkabelend leven.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:42 schreef Perrin het volgende:
Gio heeft straks wel even nodig om hiervan te herstellen.
"even aan chatgpt vragen hoe je een oorlog moet winnen"quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:39 schreef Perrin het volgende:
[..]
Stelletje snowflakesAls je daarmee de oorlog moet winnen..
Volgens mij wil Olof aanbeden worden en Femke doet dat niet. Dat staat hem tegen, want voor haar 10 anderen die hem wel zien staan. Andersom is Femke ook iemand die zo 10 andere kerels kan krijgen. Punt is volgens mij dat ze beide op wereldse typen vallen en die gewoon allemaal op 1 willen staan in de relatie. Zowel hij als zij. Olof telt zelfs het aantal knuffels dat hij geeft en hoeveel hij er terugkrijgt.quote:
Dat, dan ben je ook een boerenlul.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Raki bestellen en dan met HOUDOE afsluiten
BRABANTED @:dkup
Vroeger had je havo nodig voor de PABO. Nu kun je er via het MBO ook komen. Waardoor je niet meer dan brugklas Frans hebt gehad op de mavo. Maar wel erg dat je zelfs Vin Blanc moet opzoeken.quote:Op dinsdag 22 april 2025 22:02 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Neen, maar je mag van een leerkracht toch wel een beetje algemene kennis verwachten?
Dat ontken ik ja.quote:Op dinsdag 22 april 2025 21:25 schreef W00fer het volgende:
[..]
Dus je ontkent dat ze niet MEGA veeleisend is?
Laat die Gio nou gewoon effe man. Hij is net als Marcella een dieseltje. Zulke mensen gaan door als de hazen allang op bed liggen. Schildpadden zijn doortastend.
Voor Gio is het een heel avontuur. Die is ergens van een bureaustoel gekropen. Pak aan, hele tv circus, binnen no time vliegtuig in. Ik zou als ik hem was ook effe dimmen.
Van de andere kant: als je deelneemt weet je dat het een snelkookpan wordt.
Voor de camera zien we ook iemand die deze man beter wil leren kennen. En ik geloof wel dat ze alles meent.quote:Op woensdag 23 april 2025 07:59 schreef Gia het volgende:
Echter geloof ik best dat Femke voor de camera laat zien wat zij denkt dat de kijkers willen zien: "een liefdevol koppel", en dat ze buiten de camera's gewoon een vrouw is die haar potentiele toekomstige levensgezel eerst beter wil leren kennen.
Maar die zitten igg wel op elkaars niveauquote:
Ik dacht exact hetzelfdequote:Op dinsdag 22 april 2025 21:59 schreef DKUp het volgende:
Die twee docenten zijn wel echt ontzettend dom. “Is dit Frans of Engels?”
Ik vraag me ook af wie deze combinatie heeft gemaakt. Ze komen op castingdagen. (Is Hinke daar wat liever geweest dan we nu zien?) Wie is de eerste geweest die dit daarna heeft voorgesteld? Ik zie die Anne er wel voor aan. Dat vind ik altijd de domme van het team.quote:Op woensdag 23 april 2025 09:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ontken ik ja.
Ze wil diepgang. Ze ziet nul.
Er komt niks van hem uit. Hij slaat alleen maar dicht.
En yt niveau van de vragen of dingen die hij zou willen doen op de huwelijksreis:
"Wat voor huis wil je?" en de activiteit "Uh... tafeltennis of zo?"
Dat het voor Gio een heel avontuur is snap ik, dat ziet iedereen. En het lijkt me een hele lieve jongen, die geen vlieg kwaad doet. maar dit is toch niks voor haar? Die liggen qua communicatie level echt mijlen ver uit elkaar.
En als je Gio de schildpad noemt, dat zie ik. Maar zeker niet het doortastende
Ik vind m met de uitzending irritanter worden, deze kruising tussen Guido Weijers en Jeroen van Koningsbruggequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |