SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Kissingbird
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
nou dan zullen ze wel veel werk hebben aan die stepmoms in natuurfilmsquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:26 schreef greysbones het volgende:
moet ik eerst scheiden
dan opnieuw trouwen
veeel te veel werk
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hier niet, ik hoop niet dat er iets fikt daaro danquote:Uw ADH vitamine Worst
Daar schijnt wel de zonquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier niet, ik hoop niet dat er iets fikt daaro dan![]()
hier evenveel zon als daar waar de zon niet schijntquote:Uw ADH vitamine Worst
Nee de zon schijnt naar binnenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier niet, ik hoop niet dat er iets fikt daaro dan
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja das nie veelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hier evenveel zon als daar waar de zon niet schijnt![]()
Ben vergeten wat een machtig spul erwtensoep is, om 12u gegeten nu nog steeds geen trekUw ADH vitamine Worst
Met verse worst erin enz?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
Ben vergeten wat een machtig spul erwtensoep is, om 12u gegeten nu nog steeds geen trek"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Heeft ze nog geen horloge?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:07 schreef _UserName_ het volgende:
En dat was even een voeding tussendoor, mevrouw was vroeg![]()
Nu al een eigen wilquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, ze dacht dat de klok al was verzet![]()
![]()
Jij hebt de versie met ingebouwde klok gemist ...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Jawel, ze dacht dat de klok al was verzet![]()
Had wat liggen in de vriezer, gemaakt van verspakket met mijn favo worst en krabbetjesquote:Uw ADH vitamine Worst
Ik at er ook zo'n vezel en eiwitrijke cracker naast dat hielp ook welUw ADH vitamine Worst
Dat wordt genieten morgenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik at er ook zo'n vezel en eiwitrijke cracker naast dat hielp ook wel![]()
![]()
Oeh lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had wat liggen in de vriezer, gemaakt van verspakket met mijn favo worst en krabbetjes![]()
Krabbetjes ook lekker bij hutspot"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Denk dat het niet zo heftig zal zijn als vanmorgen, ik ging opstijgen en raakte onder de indruk van de stankquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk dat het niet zo heftig zal zijn als vanmorgen, ik ging opstijgen en raakte onder de indruk van de stank![]()
![]()
Issie eindelijk opgerot? Wat een feest!![]()
![]()
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Feestbolk om het af te leren.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dan wordt het een toetjequote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met rozijnen en kaneel en dan warm maken![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:49 schreef greysbones het volgende:
de buit is binnen
ennnn
trots op @:kissingbird
ze heeft een arretjescake gemaakt![]()
![]()
![]()
![]()
ik denk alleen niet dat hij voor mij isquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Owquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk alleen niet dat hij voor mij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow
@KissingbirdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
issie voor Jus?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Van binnen ben ik al jaren dood hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:49 schreef greysbones het volgende:
de buit is binnen
ennnn
trots op @:kissingbird
ze heeft een arretjescake gemaaktEn die is lekkkuhhrrr
Smile, it's free therapy.![]()
Ow. Dat klinkt ernstig.quote:
Zou het ONZin zijn...? Of serieus.
In het laatste geval: balen voor je
Wat een rotopmerkingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je dan ook al aan het rotten van binnen?![]()
![]()
![]()
Soms vliegt er een vleugje van mijn eigen flatus mijn neusvleugels binnen. Op basis daarvan kan ik concluderen dat het antwoord overduidelijk ja is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 16:57 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ben je dan ook al aan het rotten van binnen?
Goedendag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Fijn je weer eens te zien hier.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms vliegt er een vleugje van mijn eigen flatus mijn neusvleugels binnen. Op basis daarvan kan ik concluderen dat het antwoord overduidelijk ja is.
[..]
Goedendag.Smile, it's free therapy.![]()
Het voordeel is dat alle emotie er daardoor ook uit is, dus nergens last van.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Ow. Dat klinkt ernstig.
Zou het ONZin zijn...? Of serieus.
In het laatste geval: balen voor jeIk ga maart proberen te winnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:06 schreef hemarookworst het volgende:
Kom je weer de bolk brengen? @:aequeOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
ook nog rosti gehaald
denk dat ik zondag die in de oven doe en dan avocado spread erop
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht dat greys die arretjescake maakte?![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht dat greys die arretjescake maakte?ja dus?
Hoe langer je moet wachten, hoe lekkerder het is.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Chinees wacht bolk
How can I make this topic about me?![]()
Oeh lekkahquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Chinees wacht bolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Jakkie bahquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:06 schreef aeque het volgende:
[..]
Soms vliegt er een vleugje van mijn eigen flatus mijn neusvleugels binnen. Op basis daarvan kan ik concluderen dat het antwoord overduidelijk ja is.
[..]
Goedendag.![]()
Even vloertje gelegd?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Chinees wacht bolkUw ADH vitamine Worst
ja ja PUNTquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ja nee jij hebt dus zelf (ook) arretjescake gemaakt.
hebben wij dezelfde chinees?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Chinees wacht bolkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik heb wel een keer cake in de vorm van een sterretje gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik dacht dat greys die arretjescake maakte?
Voordat ik erop ging zitten was het wel een doodnormale cake trouwens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Onze Chinees heeft vakantie bolk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:08 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Bij de Chinees wacht bolk![]()
Ergens anders niet schijnbaar.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Dus geen Dutch oven als je een keer blijft logeren?quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Denk het niet neequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:12 schreef aeque het volgende:
[..]
Dus geen Dutch oven als je een keer blijft logeren?![]()
Nou schijnbaar is het alleen HIER fijn om me te zien.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:11 schreef maily het volgende:
[..]
Waar dan?![]()
Namen en rugnummers willen we!Zou jou eens even...quote:
Je zei geen nee tegen het logeren.quote:
Even quoten voor het nageslacht.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Logeren kan altijdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Je zei geen nee tegen het logeren.
Even quoten voor het nageslacht.slaap wel op de bank
Wat gezellig, daar slaap ik ook!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Logeren kan altijdslaap wel op de bank
Genoteerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:15 schreef Lovely het volgende:
[..]
Logeren kan altijdslaap wel op de bank
Maken wie die zelf tochquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar ik heb geen zelfgemaakte arretjescake....of we vragen het aan @greysbones en @Kissingbird
We maken die samenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maken wie die zelf tochof we vragen het aan @:greysbones en @:Kissingbird
Dat gaat ons echt wel lukken.How can I make this topic about me?![]()
Wie zegt dat ik een bed heb?quote:
Vast wel, heb heeeel lang geleden het wel eens gemaaktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We maken die samen
Dat gaat ons echt wel lukken.
Wowowow niet zo cockblocken gg.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
We maken die samen
Dat gaat ons echt wel lukken.
Nou de meeste mensen welquote:![]()
Tenzij je een bank fijner vindt slapen
Een powernap op de bank is ...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou de meeste mensen wel![]()
die komen hier met 1 of 2 knuffelpoezen als weighted blanket optiequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Slaapbank.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:22 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nou de meeste mensen wel![]()
@maily waarom zeggen we 'in bed liggen' maar niet 'in de bank zitten'. Jij weet dit als taalpurist vast wel.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Slaapbank.
@:maily waarom zeggen we 'in bed liggen' maar niet 'in de bank zitten. Jij weet dit als taalpurist vast wel.
Ik vroeg me gister nog iets soortgelijks af: waarom zitten we voor de televisie, maar achter de computer?How can I make this topic about me?![]()
Dat is soms wel fijn.. maar niet altijdquote:
Ook wel eens katerige van geworden
Dat ook, dan was de powernap te lang. Een half uurtje is perfect....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is soms wel fijn.. maar niet altijd
Ook wel eens katerige van gewordenHow can I make this topic about me?![]()
Dat is wel nice.. kan je de slaapbank uit klappen en dan lekker in liggen tv kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Slaapbank.
@:maily waarom zeggen we 'in bed liggen' maar niet 'in de bank zitten'. Jij weet dit als taalpurist vast wel.![]()
Lekker warm met zo'n fleece deken over...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel nice.. kan je de slaapbank uit klappen en dan lekker in liggen tv kijken![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Lekker warm met zo'n fleece deken over...
EtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
"In de bank zitten" is hier geen onbekende uitdrukking.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:24 schreef aeque het volgende:
[..]
Slaapbank.
@:maily waarom zeggen we 'in bed liggen' maar niet 'in de bank zitten'. Jij weet dit als taalpurist vast wel.
En we zeggen toch ook "op bed liggen"?![]()
Klinkt eigenlijk wel als een goed idee en heb ik meteen een logeerbed. Want uiteraard heb ik wel een bed. Ik was aan het jokken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is wel nice.. kan je de slaapbank uit klappen en dan lekker in liggen tv kijken![]()
Alhoewel... Logees moeten dan wel slapen in de naweeën van mijn rotte flatus.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ja is het op bed liggen of in bed liggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
"In de bank zitten" is hier geen onbekende uitdrukking.
En we zeggen toch ook "op bed liggen"?How can I make this topic about me?![]()
Kan allebei.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja is het op bed liggen of in bed liggen?
Er in is onder de dekens.
Er op is op de dekens.![]()
Typisch van die vragen waar je wakker van kunt liggen als je erover nadenkt terwijl je in bed (of op bed?) ligt...How can I make this topic about me?![]()
"In de bank zitten" ken ik niet, maar wel degelijk "op bed liggen"quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
"In de bank zitten" is hier geen onbekende uitdrukking.
En we zeggen toch ook "op bed liggen"?
Ik niet hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Typisch van die vragen waar je van wakker kunt liggen als je erover nadenkt terwijl je in bed (of op bed?) ligt...![]()
Maar wat nou als je 2 dekens hebt, waarvan je er 1 op je hebt en 1 waarop je ligt. Ga je dan op in bed liggen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Kan allebei.
Er in is onder de dekens.
Er op is op de dekens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Doe maar gewoon je ogen dicht en ga slapen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wat nou als je 2 dekens hebt, waarvan je er 1 op je hebt en 1 waarop ik lig. Ga ik dan op in bed liggen?![]()
![]()
Eerst Sesamstraat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Doe maar gewoon je ogen dicht en ga slapen.
Wat als je als een vis je ogen open houdt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:34 schreef maily het volgende:
[..]
Doe maar gewoon je ogen dicht en ga slapen.Uw ADH vitamine Worst
Wakker blijven.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat als je als een vis je ogen open houdt?
Kijken wie er aanbelt.![]()
Visdeurbel?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Wakker blijven.
Kijken wie er aanbelt.Uw ADH vitamine Worst
Jahaaaaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als die het niet doet, kan je kloppen?![]()
![]()
Er zou eigenlijk een 'vraag maily' topic moeten zijn voor dit soort vraagstukken des levens.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Goed ideequote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:38 schreef aeque het volgende:
Er zou eigenlijk een 'vraag maily' topic moeten zijn voor dit soort vraagstukken des levens.
Mijn nachtrust zal een heel stuk opknappen als de vragen waar ik normaal gewoon van wakker lig (door haar) beantwoord worden
Hij is opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maken wie die zelf tochof we vragen het aan @:greysbones en @:Kissingbird
Het is niet op maar wel een best wel stuk ervan gehad alquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu geen zin in avondeten meer zeker?![]()
Nu idd geen zin om lasagne te maken.. geen honger meer nu.
Ik ga niet de 'ze lijken allemaal op elkaar' racistengrap makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hebben wij dezelfde chinees?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat wordt weer snaaien vanavond ...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Het is niet op maar wel een best wel stuk ervan gehad al![]()
Nu idd geen zin om lasagne te maken.. geen honger meer nu.
Heeft je personeel al weekend?![]()
Jup die had al vrij vandaag (had sportdag op school)quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:00 schreef maily het volgende:
[..]
Dat wordt weer snaaien vanavond ...
Heeft je personeel al weekend?![]()
morgenvroeg komt er weer een extra personeelslid bijblijft weer slapen. Is wel leuk voor hem
ik ga nog lasagne maken maar iets eerder dan gisterna 21 uur pas mijn mosselen gegeten .
Leuke personeelsverenigingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup die had al vrij vandaag (had sportdag op school)![]()
morgenvroeg komt er weer een extra personeelslid bijblijft weer slapen. Is wel leuk voor hem
ik ga nog lasagne maken maar iets eerder dan gisterna 21 uur pas mijn mosselen gegeten .
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 17:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ga niet de 'ze lijken allemaal op elkaar' racistengrap maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word jij mijn hulpje?
#durftevragen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Word jij mijn hulpje?
#durftevragenoeh dat is wel een hele gedurfde vraag
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]oeh dat is wel een hele gedurfde vraag
Er is ook een Rozendaal.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:27 schreef maily het volgende:
[..]
R dubbel OO S EN DAAL
Roo Roo Roo Roo Roosendaal
Zondag naar Beekse Bergen, zin in
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:28 schreef maily het volgende:
https://www.hoppenbrouwer(...)sEBg#meer-informatie
Maanpanelen
Mag het hopen van welquote:
Well, life can be a riot
@Moonlightquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:28 schreef maily het volgende:
https://www.hoppenbrouwer(...)sEBg#meer-informatie
Maanpanelen
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stond op het punt te typen "als bezoeker of ...."
daar had ik ook nog over nagedacht .. maar ik dacht : neeeej ik maak hem niet
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]daar had ik ook nog over nagedacht .. maar ik dacht : neeeej ik maak hem niet
![]()
Ja hoor. Een beetje luchtigheid kan geen kwaad.quote:
En een lekkere cake ook niet....
Lekker aardig weer. Verdorie
Well, life can be a riot
@aequequote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Een beetje luchtigheid kan geen kwaad.
En een lekkere cake ook niet....![]()
![]()
Ik in de zomer, was het boven de 30 graden. En dat is geen aanrader. Alle beesten sloom en loom. Roofvogels wilden niet vliegen, etc.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:35 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ben er weleens in de winter geweest:
https://lightsafari.beeksebergen.nl/
Heb je iig wel de zweetapen gezienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik in de zomer, was het boven de 30 graden. En dat was geen aanrader. Alle beesten sloom en loom. Roofvogels wilden niet vliegen, etc.![]()
![]()
Dan weet je wat je te doen staat.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja hoor. Een beetje luchtigheid kan geen kwaad.
En een lekkere cake ook niet....
Als in; naar de super en je eentje kopen
oeh ik ookquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:35 schreef maily het volgende:
[..]![]()
Ben er weleens in de winter geweest:
https://lightsafari.beeksebergen.nl/
![]()
komt wel heel dichtbij zo
had jij weerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik in de zomer, was het boven de 30 graden. En dat is geen aanrader. Alle beesten sloom en loom. Roofvogels wilden niet vliegen, etc.
Pechvogel
Ik zag daar onder andere een prachtige PAUWquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
oeh ik ook
komt wel heel dichtbij zo![]()
![]()
en per postquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Moeten jullie betalen per spatie ofzo
@maily Hiernogeentjedememogemistquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
Moeten jullie betalen per spatie ofzo
Het is verdomme weekend met je overleg en mail, dat kan volgende week wel weer
Uw ADH vitamine Worst
Maar dan kun je je alvast voorbereiden voor maandag.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
Het is verdomme weekend met je overleg en mail, dat kan volgende week wel weer
Na het schijten goed je bila afvegen anders zit er cactussenUw ADH vitamine Worst
Ik moest hard lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
Na het schijten goed je bila afvegen anders zit er cactussen
Ik schiet hem even inquote:Op vrijdag 28 maart 2025 18:58 schreef hemarookworst het volgende:
Na het schijten goed je bila afvegen anders zit er cactussen
in de aankomende bila wordt besproken dat het lezen van de memo's wel erg belangrijk is.How can I make this topic about me?![]()
Ik sla overquote:Op vrijdag 28 maart 2025 19:04 schreef gebrokenglas het volgende:
in de aankomende bila wordt besproken dat het lezen van de memo's wel erg belangrijk is.
De bila
En de memoThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: