abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:04:44 #151
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218723650
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_218724040
Ehm.. holy shit.

Video getoond van een UAP boven wateren bij de kust van Yemen waar een hellfire raket op wordt afgevuurd… en die vervolgens afkaatst(?) UAP vervolgt zijn weg alsof er niets gebeurd is.

[ Bericht 0% gewijzigd door 2172619626795 op 09-09-2025 19:52:04 ]
pi_218724077
twitter
  dinsdag 9 september 2025 @ 17:46:08 #155
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218724095
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]
Kan je tweet niet zien. Hopelijk deze wel:

twitter

Zeker interessant op het eerste gezicht!
pi_218724302
Die video is zeker heel erg interessant. Eindelijk eens iets van betekenis.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_218724329
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 september 2025 17:44 schreef 2172619626795 het volgende:
[ x ]
Poh, dit zijn wel filmpjes waar je in ieder geval wat mee kan. Vraag mij wel af waarom ze er zomaar een raket op afschieten als je niet zeker weet wat het is.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:12:35 #158
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218724866
De UFO wordt dus geraakt door een raket. Dat geeft zoveel meer interessante context. Dat is een enorme impact, waarmee je iets kan zeggen over de massa van de UFO lijkt me.

Het wordt even uit zijn baan geschopt, er vallen stukken vanaf (of zijn dat stukken raket?), het roteert, lijkt dan minder te roteren en vervolgt zijn weg. De drie losse stukken vliegen mee.

twitter
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:19:25 #159
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218724918
twitter

Een dagvaarding voor Kirkpatrick, voormalig hoofd van AARO, dat zou ook een interessante hearing opleveren.
  dinsdag 9 september 2025 @ 19:58:55 #160
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_218725213
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De UFO wordt dus geraakt door een raket. Dat geeft zoveel meer interessante context. Dat is een enorme impact, waarmee je iets kan zeggen over de massa van de UFO lijkt me.

Het wordt even uit zijn baan geschopt, er vallen stukken vanaf (of zijn dat stukken raket?), het roteert, lijkt dan minder te roteren en vervolgt zijn weg. De drie losse stukken vliegen mee.

[ x ]
Ik vind die raket ook maar een vreemde beweging maken, zeker gezien de ogenschijnlijke snelheid. Ik ben niet bekend met dit soort wapens, sturen die zo abrupt bij en weer weg? En dat het zonder snelheid te verliezen doorvliegt nadat het de UAP geraakt heeft verbaast me ook. Dat doet juist vermoeden dat het niet raak was.
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:14:50 #161
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218725527
quote:
80s.gif Op dinsdag 9 september 2025 19:58 schreef Mano_ het volgende:

[..]
Ik vind die raket ook maar een vreemde beweging maken, zeker gezien de ogenschijnlijke snelheid. Ik ben niet bekend met dit soort wapens, sturen die zo abrupt bij en weer weg? En dat het zonder snelheid te verliezen doorvliegt nadat het de UAP geraakt heeft verbaast me ook. Dat doet juist vermoeden dat het niet raak was.
Je zou ook verwachten dat een raket explodeert bij impact.

Het is ook moeilijk te interpreteren omdat je niet kan zien wat er qua derde dimensie gebeurt. Lees op twitter dat de raket schuin van boven kan komen, maar de diepte kun je niet zien op het filmpje.

De snel bewegende ondergrond komt ook door parallax effect lijkt me.
  dinsdag 9 september 2025 @ 20:36:59 #162
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218725726
Eerstehand getuigenissen van vandaag:

Jeffrey Nuccetelli

quote:
Tussen 2003 en 2005 meldde Jeffrey Nuccetelli op Vandenberg AFB meerdere UAP-incidenten, waaronder op 14 oktober 2003 een groot, rood gloeiend rechthoekig object (groter dan een voetbalveld) dat geruisloos boven lanceerinstallaties hing.

Later die nacht zagen bewakers een enorme, stille rechthoek boven zich die ~45 seconden stationair bleef en vervolgens met extreme versnelling wegschoot; in die periode waren er nog voorvallen (o.a. een snel dalend/verdwijnend object vanaf zee) en druk op getuigen om te zwijgen.

De incidenten zijn volgens hem via de commandolijn gerapporteerd maar kregen geen terugkoppeling, en dossiers zouden nu bij AARO/FBI liggen—zonder publieke verklaring voor intrusies boven een nucleaire basis.

Chief Wiggins

quote:
In februari 2023 zag Senior Chief Wiggins vanaf de USS Jackson hoe een wit, “Tic Tac”-vormig object uit de oceaan opsteeg en zich bij drie identieke objecten voegde. Alle vier vertrokken vervolgens in perfecte synchronie met extreme versnelling, zonder sonic boom, uitlaatsporen of zichtbare aandrijving.

Het incident werd bevestigd door meerdere sensoren (radar, IR/optische camera) en is gelogd, maar Wiggins weet niet wat er daarna met de data is gebeurd.

Dylan Borland

quote:
Borland zag in 2012 op Langley AFB van dichtbij een enorme zwarte driehoek (±30 meter breed) die geruisloos hing, zijn telefoon verstoorde en vervolgens verticaal wegversnelde zonder enige aandrijving.

Via zijn SAP-toegang ontdekte hij later dat er “legacy”-programma’s bestaan rond gecrashte vaartuigen en reverse-engineering, wat hem doelwit maakte van jarenlange represailles (intrekking clearance, dossiermanipulatie, werkblokkades).

Hij is bereid in een beveiligde setting namen, locaties en programma’s te delen, maar zegt dat huidige kanalen zoals AARO en de Inspecteur-Generaal niet betrouwbaar functioneren.
pi_218725958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 20:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Eerstehand getuigenissen van vandaag:

[ afbeelding ]

Jeffrey Nuccetelli
[..]
[ afbeelding ]

Chief Wiggins
[..]
[ afbeelding ]

Dylan Borland
[..]

Top weer.
pi_218725966
Is het ergens (terug) te kijken?
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:11:53 #165
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218726072
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
Is het ergens (terug) te kijken?
Ik wil deze integraal nog terugkijken, met Coulthart

Bekijk deze YouTube-video
  dinsdag 9 september 2025 @ 21:21:52 #166
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218726168
Klinkt ook nog niet zo onlogisch. Een groot ballonachtig voorwerp (die snel lijkt te vliegen door parallax effect) die uiteen spat en naar beneden stort? Alleen je kan niet goed diepte zien dus het lijkt in dezelfde lijn te blijven vliegen.

twitter

Hopelijk werkt twitterlinkje. Snap niet waarom dat al zo lang niet goed lukt hier..
pi_218727485
In Japan is in augustus een besloten UAP hoorzitting geweest.

pi_218727493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Klinkt ook nog niet zo onlogisch. Een groot ballonachtig voorwerp (die snel lijkt te vliegen door parallax effect) die uiteen spat en naar beneden stort? Alleen je kan niet goed diepte zien dus het lijkt in dezelfde lijn te blijven vliegen.

[ x ]

Hopelijk werkt twitterlinkje. Snap niet waarom dat al zo lang niet goed lukt hier..
Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het zoiets moet zijn inderdaad..
pi_218728463
Hellfire raket volgt ook gewoon een parabolische baan.

Hij ketst niet af en verandert niet op een andere vreemde manier van baan. Tevens lijkt de raket redelijk intact zijn baan te vervolgen.

Dat er geen ontploffing plaatsvindt, kan zijn omdat het om een “ninja bomb” gaat. Een type hellfire raket met messen. Deze wordt gebruikt voor het elimineren van doelwitten in dichtbevolkte gebieden, om zo burgerslachtoffers te minimaliseren:

Dat verklaart ook waarom je geen warmtebeelden ziet van de voortstuwing: deze raketten gebruiken brandstof als voortstuwing om op snelheid te komen, maar gaan dan op momentum verder op het doel af met elektronische en pneumatische bijsturing.

Nee, al met al vind ik deze video niet heel overtuigend.
pi_218728547
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2025 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Ik wil deze integraal nog terugkijken, met Coulthart

Met commentaar van Coulthard, dat ga ik ook doen.
pi_218730940
Voor de geïnteresseerden, de debunk van Mick West in ontwikkeling:

https://www.metabunk.org/(...)deo-yemen-orb.14427/

Ik moet eerlijk bekennen dat ik het dit keer wel met hem eens ben.
  woensdag 10 september 2025 @ 14:50:55 #172
307622 Perox
(niet de echte)
pi_218730997
Ik vind het zo dom om dan met zo'n filmpje te komen op zo'n hearing. "Elizondo dom" zou ik bijna willen beweren!
pi_218731014
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2025 14:50 schreef Perox het volgende:
Ik vind het zo dom om dan met zo'n filmpje te komen op zo'n hearing. "Elizondo dom" zou ik bijna willen beweren!
Hangt af van de context. Luna bond er gelijk conclusies aan, dat was inderdaad wel erg voorbarig.
pi_218731385
Een kortere versie van de hearing met de hoogtepunten voor wie de hearing een te lange zit vindt:
pi_218732920
Ik vind het wel meevallen hoe interessant het filmpje is eigenlijk.

Iets wordt geraakt door een raket die niet detoneert, stukken breken af, en het begint te vallen.

Dat is wat ik denk te zien zie op die beelden. Niet heel indrukwekkend wmb. Ik zou graag de achterliggende rapporten van dit incident willen inzien voor we wilde conclusies trekken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')