Kan je tweet niet zien. Hopelijk deze wel:quote:
Poh, dit zijn wel filmpjes waar je in ieder geval wat mee kan. Vraag mij wel af waarom ze er zomaar een raket op afschieten als je niet zeker weet wat het is.quote:
Ik vind die raket ook maar een vreemde beweging maken, zeker gezien de ogenschijnlijke snelheid. Ik ben niet bekend met dit soort wapens, sturen die zo abrupt bij en weer weg? En dat het zonder snelheid te verliezen doorvliegt nadat het de UAP geraakt heeft verbaast me ook. Dat doet juist vermoeden dat het niet raak was.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:12 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De UFO wordt dus geraakt door een raket. Dat geeft zoveel meer interessante context. Dat is een enorme impact, waarmee je iets kan zeggen over de massa van de UFO lijkt me.
Het wordt even uit zijn baan geschopt, er vallen stukken vanaf (of zijn dat stukken raket?), het roteert, lijkt dan minder te roteren en vervolgt zijn weg. De drie losse stukken vliegen mee.
[ x ]
Je zou ook verwachten dat een raket explodeert bij impact.quote:Op dinsdag 9 september 2025 19:58 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik vind die raket ook maar een vreemde beweging maken, zeker gezien de ogenschijnlijke snelheid. Ik ben niet bekend met dit soort wapens, sturen die zo abrupt bij en weer weg? En dat het zonder snelheid te verliezen doorvliegt nadat het de UAP geraakt heeft verbaast me ook. Dat doet juist vermoeden dat het niet raak was.
quote:Tussen 2003 en 2005 meldde Jeffrey Nuccetelli op Vandenberg AFB meerdere UAP-incidenten, waaronder op 14 oktober 2003 een groot, rood gloeiend rechthoekig object (groter dan een voetbalveld) dat geruisloos boven lanceerinstallaties hing.
Later die nacht zagen bewakers een enorme, stille rechthoek boven zich die ~45 seconden stationair bleef en vervolgens met extreme versnelling wegschoot; in die periode waren er nog voorvallen (o.a. een snel dalend/verdwijnend object vanaf zee) en druk op getuigen om te zwijgen.
De incidenten zijn volgens hem via de commandolijn gerapporteerd maar kregen geen terugkoppeling, en dossiers zouden nu bij AARO/FBI liggen—zonder publieke verklaring voor intrusies boven een nucleaire basis.
quote:In februari 2023 zag Senior Chief Wiggins vanaf de USS Jackson hoe een wit, “Tic Tac”-vormig object uit de oceaan opsteeg en zich bij drie identieke objecten voegde. Alle vier vertrokken vervolgens in perfecte synchronie met extreme versnelling, zonder sonic boom, uitlaatsporen of zichtbare aandrijving.
Het incident werd bevestigd door meerdere sensoren (radar, IR/optische camera) en is gelogd, maar Wiggins weet niet wat er daarna met de data is gebeurd.
quote:Borland zag in 2012 op Langley AFB van dichtbij een enorme zwarte driehoek (±30 meter breed) die geruisloos hing, zijn telefoon verstoorde en vervolgens verticaal wegversnelde zonder enige aandrijving.
Via zijn SAP-toegang ontdekte hij later dat er “legacy”-programma’s bestaan rond gecrashte vaartuigen en reverse-engineering, wat hem doelwit maakte van jarenlange represailles (intrekking clearance, dossiermanipulatie, werkblokkades).
Hij is bereid in een beveiligde setting namen, locaties en programma’s te delen, maar zegt dat huidige kanalen zoals AARO en de Inspecteur-Generaal niet betrouwbaar functioneren.
Top weer.quote:Op dinsdag 9 september 2025 20:36 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Eerstehand getuigenissen van vandaag:
[ afbeelding ]
Jeffrey Nuccetelli
[..]
[ afbeelding ]
Chief Wiggins
[..]
[ afbeelding ]
Dylan Borland
[..]
Ik wil deze integraal nog terugkijken, met Coulthartquote:Op dinsdag 9 september 2025 21:02 schreef Discombobulate het volgende:
Is het ergens (terug) te kijken?
Hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik ervan overtuigd raak dat het zoiets moet zijn inderdaad..quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Klinkt ook nog niet zo onlogisch. Een groot ballonachtig voorwerp (die snel lijkt te vliegen door parallax effect) die uiteen spat en naar beneden stort? Alleen je kan niet goed diepte zien dus het lijkt in dezelfde lijn te blijven vliegen.
[ x ]
Hopelijk werkt twitterlinkje. Snap niet waarom dat al zo lang niet goed lukt hier..
Met commentaar van Coulthard, dat ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 9 september 2025 21:11 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Ik wil deze integraal nog terugkijken, met Coulthart
Bekijk deze YouTube-video
Hangt af van de context. Luna bond er gelijk conclusies aan, dat was inderdaad wel erg voorbarig.quote:Op woensdag 10 september 2025 14:50 schreef Perox het volgende:
Ik vind het zo dom om dan met zo'n filmpje te komen op zo'n hearing. "Elizondo dom" zou ik bijna willen beweren!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |