abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218242550
Net nog een ufo voorbij zien vliegen. Het was bolvormig en zilverachtig van kleur, geen vliegtuig, satelliet of drone. Het vloog met een hoge snelheid hierlangs. De voortbeweging op zich was apart en niet vergelijkbaar met een vliegtuig of drone, het leek alsof het door ruimte gleed, moeiteloos, en het maakte geen geluid. Het vloog helaas te snel om mijn camera te pakken en het te filmen.
pi_218248088
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 19:24 schreef ejtleeditnA het volgende:
Net nog een ufo voorbij zien vliegen. Het was bolvormig en zilverachtig van kleur, geen vliegtuig, satelliet of drone. Het vloog met een hoge snelheid hierlangs. De voortbeweging op zich was apart en niet vergelijkbaar met een vliegtuig of drone, het leek alsof het door ruimte gleed, moeiteloos, en het maakte geen geluid. Het vloog helaas te snel om mijn camera te pakken en het te filmen.
Waar is dit geweest?
Altijd benieuwd naar dit soort berichten. Heb je dit ook ergens anders gemeld?
I want to believe...
pi_218248551
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 10:09 schreef NoFoksGiven het volgende:

[..]
Waar is dit geweest?
Altijd benieuwd naar dit soort berichten. Heb je dit ook ergens anders gemeld?
Gelderland, en nee, niet gemeld, zie het nut daarvan niet in. Een jaar geleden zag ik nog een duidelijk zichtbare sigaarvormige ufo voorbijvliegen, ook overdag. Dat heb ik toen wel met mijn telefoon kunnen filmen, maar je ziet die sigaarvorm een beetje als ik helemaal inzoom. Met het blote oog was het veel duidelijker zichtbaar. Op YouTube zijn er betere filmpjes te vinden van dit type.
pi_218248614
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 juli 2025 11:03 schreef ejtleeditnA het volgende:

[..]
Gelderland, en nee, niet gemeld, zie het nut daarvan niet in. Een jaar geleden zag ik nog een duidelijk zichtbare sigaarvormige ufo voorbijvliegen, ook overdag. Dat heb ik toen wel met mijn telefoon kunnen filmen, maar je ziet die sigaarvorm een beetje als ik helemaal inzoom. Met het blote oog was het veel duidelijker zichtbaar. Op YouTube zijn er betere filmpjes te vinden van dit type.
Gaaf. Hier ook gld. benieuwd welke regio jij dan dingen hebt gezien.
Dat is een van de problemen, telefoons zijn niet gemaakt voor lange afstand en inzoomen, dat wordt nooit wat.
I want to believe...
  donderdag 24 juli 2025 @ 21:53:55 #130
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_218313596
Interview van Diana Pasulka met NY Times opinieschrijver:

What if the Government Believes in U.F.O.s More Than You Do?

twitter
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')