Dat zou bizar zijn! Interessant om te weten via welke weg (via wie) hij dat heeft vernomen!quote:Op zondag 25 mei 2025 00:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Burlison heeft gehoord dat de tictac geavanceerde nieuwe technologie van Lockheed Martin is..
[ x ]
Inderdaad..niet perse slecht....maar dan met name benieuwd naar welke organisatie wel ' full transparancy ' aanbiedt.quote:
quote:De ESA-baas reageerde dat zijn organisatie wellicht meer aandacht zou moeten schenken aan de onverklaarbare fenomenen boven onze hoofden.
„Ufo’s zijn natuurlijk iets dat heel actueel is en ook veel discussie oproept. Om eerlijk te zijn doen we er niet zoveel mee. Misschien moeten we hier meer aandacht aan besteden. Dit is een onderwerp waar je misschien meer in moet investeren om er echt dieper op in te kunnen gaan.”
Europa loopt mijlenver achter. En daar lijkt geen verandering in te komen.quote:Want, zo vertelt hij, ook de Europese ruimtevaartorganisatie krijgt regelmatig mailtjes en brieven over opmerkelijke waarnemingen.
Die worden ook verzameld, en bovendien is er een ’centraal coördinatiekantoor’ en nauw contact met de Amerikaanse evenknie NASA over dit onderwerp. „Maar we hebben hier geen groot team op zitten.”
Wel interssant dat hij zegt dat er een 'centraal coördinatiekantoor' is en nauw contact met NASA over dit onderwerp. NASA hield zich hier niet mee bezig toch? (behoudens het laatste onderzoeksteam, dat onderzocht hoe het onderzocht moet worden...of heb ik die uitkomst gemist?)quote:Op vrijdag 30 mei 2025 11:50 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[ x ]
ESA-topman Josef Aschbacher hint op meer aandacht voor ufo’s
[..]
[..]
Europa loopt mijlenver achter. En daar lijkt geen verandering in te komen.
Wat ik raar aan het verhaal vind is dat er gezegd wordt dat een aandrijfsysteem gelijk aan Tic Tic wordt geplaatst in conventioneel uitziende vliegtuigen. Maar volgens mij heb je met zo'n aandrijfsysteem juist onconventioneel uitziende vaartuigen nodig gezien de zwaartekracht werking / G-krachten op die vaartuigen wanneer je gekke bewegingen gaat maken zoals de Tic Tac. M.a.w. ik vraag me af "vliegtuigveugels" uberhaupt bestand zijn tegen dat soort krachten. Een UFO heb ik ook nog nooit op afbeeldingen gezien met vleugels, dat zal een reden hebben niet waar?quote:Op zondag 25 mei 2025 00:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Burlison heeft gehoord dat de tictac geavanceerde nieuwe technologie van Lockheed Martin is..
[ x ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |