Laten we hopen dat de SCIFS die recent zijn geweest, met de input van Grusch het publieke verhaal ook weer een stap verder gaan helpen!quote:Op zaterdag 19 april 2025 00:15 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nieuwe hearing binnenkort.
Met hulp van Grusch.
[ x ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:57 schreef alpeko het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het lang verwachte interview van Harald Malmgren door Jesse Michels. Die laatste heb ik hoger zitten dan Ross Coulthart. Stukje context voor degenen die Harald Malmgren niet kennen. Hij overleed op 13 februari dit jaar. Dit bijna 4 uur durende interview is van vlak daarvoor.
Malmgren was adviseur van de presidenten John F. Kennedy, Lyndon B. Johnson, Richard Nixon en Gerald Ford. Heeft een academische achtergrond in natuurkunde. Absoluut geen nobody dus. Iemand met veel aanzien. Heeft o.a. papers geschreven over thermonucleaire oorlogsvoering.Wilde het net posten. Vind Malmgrem erg interessant, op Twitter deelde hij al een tijdje UAP zaken waar hij mee te maken heeft gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iemand met een enorme staat van dienst die vlak voor zijn dood een boekje open doet over UFO's. Maakt nieuwsgierig, ga het zeker kijken.Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
quote:Op woensdag 23 april 2025 09:57 schreef alpeko het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Het lang verwachte interview van Harald Malmgren door Jesse Michels. Die laatste heb ik hoger zitten dan Ross Coulthart. Stukje context voor degenen die Harald Malmgren niet kennen. Hij overleed op 13 februari dit jaar. Dit bijna 4 uur durende interview is van vlak daarvoor.
Malmgren was adviseur van de presidenten John F. Kennedy, Lyndon B. Johnson, Richard Nixon en Gerald Ford. Heeft een academische achtergrond in natuurkunde. Absoluut geen nobody dus. Iemand met veel aanzien. Heeft o.a. papers geschreven over thermonucleaire oorlogsvoering.Vanavond eens even op mijn gemak bekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan we weer, marked for deletion op Wikipedia. Kennelijk kwam hij te dichtbij.
https://en.wikipedia.org/wiki/Harald_Malmgren
Ik weet dus echt niet meer wat ik er van moet denken. Aan de ene kant is het zo ontzettend "far out" en aan de andere kant heeft de persoon in kwestie wel een staat van dienst. Het zal m'n vriendin niet overtuigen allemaal. En mij eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 23 april 2025 11:07 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Wilde het net posten. Vind Malmgrem erg interessant, op Twitter deelde hij al een tijdje UAP zaken waar hij mee te maken heeft gehad.
Iemand met een enorme staat van dienst die vlak voor zijn dood een boekje open doet over UFO's. Maakt nieuwsgierig, ga het zeker kijken.
Snap ik maar dat zal zijn doel ook niet zijn. Ik denk dat zijn doel vooral was om de weg verder te plaveien. Wel jammer dat ie daar dan nu pas mee komt.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
Het zal m'n vriendin niet overtuigen allemaal. En mij eigenlijk ook niet.
Dat had Musk ook tot ie gek werdquote:Op woensdag 23 april 2025 14:23 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik weet dus echt niet meer wat ik er van moet denken. Aan de ene kant is het zo ontzettend "far out" en aan de andere kant heeft de persoon in kwestie wel een staat van dienst. Het zal m'n vriendin niet overtuigen allemaal. En mij eigenlijk ook niet.
Jammer, maar ook begrijpelijk. Hij was 89 en wilde niet alles meenemen in zijn graf.quote:Op woensdag 23 april 2025 14:59 schreef alpeko het volgende:
[..]
Snap ik maar dat zal zijn doel ook niet zijn. Ik denk dat zijn doel vooral was om de weg verder te plaveien. Wel jammer dat ie daar dan nu pas mee komt.
Hmm, inderdaad een heel ding blijkbaar op Wikipedia..quote:Op woensdag 23 april 2025 12:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Gaan we weer, marked for deletion op Wikipedia. Kennelijk kwam hij te dichtbij.
https://en.wikipedia.org/wiki/Harald_Malmgren
Ja, vraag ik me ook af. Kunnen ze niet zien wie z'n pagina verwijderd heeft?quote:Op donderdag 24 april 2025 00:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
En die van Christopher Mellon is zojuist verwijderd lees ik. Wtf, waarom.
Ze vermoeden dat Guerilla Scepticism er achter zit. Maar dit heeft niets met scepticisme te maken. Het is vandalisme.quote:Op donderdag 24 april 2025 00:20 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad een heel ding blijkbaar op Wikipedia..
Die van zijn dochter Pippa staat ook op de nominatie om verwijdert te worden.
En die van Christopher Mellon is zojuist verwijderd lees ik. Wtf, waarom.
Het is allemaal door dezelfde Wikipedia admin verwijderd. Chetsford is zijn username daar.quote:Op donderdag 24 april 2025 09:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me ook af. Kunnen ze niet zien wie z'n pagina verwijderd heeft?
Ik merk dat ik het prettig vind om dit soort filmpjes even door AI te laten samenvatten, scheelt weer 10 minuten kijken.quote:
Mogelijk dus nieuwe UAP wetgeving, nice.quote:Luis Elizondo is onlangs in Washington D.C. geweest voor een reeks belangrijke vergaderingen die een week duurden. Hij was daar met collega's zoals Chris Mellon, verschillende advocaten, admiraal Tim Gaudette en Mike Gold van NASA. Het hoofddoel van deze bijeenkomsten was het houden van **geclassificeerde briefings** ("classified briefings") met leden van het Amerikaanse Huis van Afgevaardigden, gevolgd door vergelijkbare vergaderingen in de Senaat.
Het doel van deze vergaderingen is niet alleen het uitwisselen van informatie, maar om de overheid beter te laten functioneren. Specifiek gaat het om discussies op geheim niveau tussen vertegenwoordigers van de wetgevende macht (het Congres) en de uitvoerende macht (de 'executive branch').
De vertegenwoordigers van het Congres die bij deze vergaderingen betrokken zijn, omvatten Congreslid Luna, die deel uitmaakt van een speciale taskforce voor transparantie en waarheid, en wiens agenda onderwerpen zoals de JFK-dossiers, de MLK-moord en UAP (ongeïdentificeerde luchtfenomenen) bevat. UAP staat hoog op haar lijst van prioriteiten. Andere deelnemende Congresleden zijn Eric Burlison en Tim Burchett.
Aan de zijde van de uitvoerende macht waren er personen van de **Federal Bureau of Investigation (FBI)**, het **Department of Defense (DoD)**, en de **inlichtingsgemeenschap** aanwezig. De specifieke organisaties binnen het DoD worden niet genoemd om individuen te beschermen, maar er wordt wel een speciale dank uitgesproken aan US Space Command (USSPACECOM), een 'combatant command' dat verantwoordelijk is voor de ruimte en uitstekend werk levert. Ook de FBI krijgt lof voor hun onderzoekswerk naar dit onderwerp.
Het **belangrijkste aspect** van deze vergaderingen is dat elementen van de uitvoerende macht (FBI, DoD, inlichtingsgemeenschap) en de wetgevende macht (leden van het Congres) voor het eerst samen een **geclassificeerde discussie** hebben over wat zij weten over het UAP-onderwerp, inclusief de nieuwste informatie en onderzoeksresultaten.
Luis Elizondo benadrukt dat de drijfveer achter deze inspanningen het verlangen is om de **waarheid aan het Amerikaanse volk te openbaren**, iets wat volgens hem al veel te lang geheim wordt gehouden. Hij beschrijft het als gezond verstand dat de twee takken van de overheid samenkomen voor een doordacht gesprek over dit onderwerp. Waar in het verleden vaak sprake was van "obfuscation" (verduistering/ontwijkend antwoorden) en ontkenningen, zijn er nu elementen in de uitvoerende macht die zich vrijwillig aanmelden om dit gesprek te voeren.
Hoewel er bureaucratische uitdagingen zijn, zoals het verschil in beveiligingsmachtigingen (security clearances) tussen de uitvoerende en wetgevende macht, en het feit dat de uitvoerende macht deze machtigingen controleert, wordt er hard gewerkt om ervoor te zorgen dat de juiste mensen de juiste informatie op het juiste moment krijgen. De hoop is dat deze briefings het Congres zullen helpen om de juiste plaatsen te vinden waar informatie mogelijk is achtergehouden en om specifieke gegevens op te vragen.
Er zijn ook geruchten over **nieuwe wetgeving** ("new legislation winkling"), wat als een positieve ontwikkeling wordt gezien. Vele mensen, zowel binnen als buiten de overheid, werken namens het Amerikaanse volk om de overheid effectiever en efficiënter te laten werken op dit gebied. De Congresleden die betrokken zijn, worden beschreven als onbevreesd in hun zoektocht naar de waarheid, gedreven door de wens om hun kiezers te dienen.
Ten slotte wordt vermeld dat er ook een bredere inspanning gaande is om UAP-onderzoek te integreren tussen federale wetshandhaving (zoals de FBI) en wetshandhaving op staats-, lokaal en stammenniveau, wat wordt gezien als een "force multiplier". Elizondo is optimistisch over de huidige situatie en beschouwt het als een opmerkelijke tijd, mogelijk zelfs historisch, waarin de overheid elementen bevat die de onthulling van de waarheid steunen.
quote:“Fundamentally, this comes from - and is secondary to - what we've been told is the biggest question, which is, ‘Is humanity alone?’ The answer is no, and the secrecy that has been defended is at the cost of, in my mind, human dignity, freedom, and progress.”
quote:Immaculate Constellation
De klokkenluider Matthew Brown, die voorheen werkte bij het Department of Defense en het State Department en over top secret veiligheidsmachtiging beschikte, is publiekelijk naar voren gekomen om te getuigen over een vermeend Ongeclassificeerd Speciaal Toegangsprogramma (uSAP) genaamd 'IMMACULATE CONSTELLATION'. Dit programma zou belast zijn met het volgen van geavanceerde vaartuigen van zowel menselijke als niet-menselijke oorsprong. Brown heeft een rapport over dit programma ingediend bij de Congressional Record in november 2024.
Grote zwarte driehoek nabij Russische schepen
Volgens Brown werd IMMACULATE CONSTELLATION opgericht na de publieke onthulling van het Pentagon's UAP-programma AATIP in 2017. Brown ontdekte details over dit programma in een rapport gevonden op het Joint Worldwide Intelligence Communications System (JWICS), een beveiligd netwerk voor gevoelige informatie binnen de inlichtingengemeenschap. Dit rapport bevond zich in een bestand met de titel "2018 Schriever Wargames". Een slide in het rapport bevatte het gezicht van Lue Elizondo, die eerder AATIP leidde. Het rapport beschrijft een inzamelingsincident in de Stille Oceaan bij Kamtsjatka, waarbij een grote zwarte driehoek verscheen boven meerdere Russische marine-inlichtingenschepen.
Geheimhouding
Brown beschrijft het huidige geheimhoudingsapparaat als een "parallelle realiteit" die doordringend is en ieder aspect van de samenleving heeft gecorrumpeerd om de belangen van een zeer elite selecte groep te dienen. Hij meent dat deze geheimhouding ten koste gaat van wetenschap, technologie en de fundamentele realiteit dat de mensheid wordt bezocht door niet-menselijke intelligentie.
Bedoel je dit:quote:Op donderdag 1 mei 2025 19:41 schreef Discombobulate het volgende:
Op dit moment is er weer een briefing.
Dat ging inderdaad erg snel, lijkt inderdaad snel duidelijk wat de verklaring kan zijn. Zonde dat hij nu al 2x een zo makkelijk te weerleggen foto in zijn presentaties gebruikt. Ik vind het vooral slordig, onnodig. Het geeft nog geen twijfel aan zijn geloofwaardigheid wat mij betreft.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:13 schreef Discombobulate het volgende:
@:Brave_Sir_Robin,
Heb je de foto van Lue gezien? En het verhaal daarachter van mensen dat op Reddit te lezen is? Het spijt me heel erg, maar Lue is echt totaal z'n geloofwaardigheid kwijt nu. Heel jammer, want steeds krijg ik meer en meer afkeer van dit onderwerp, wat in het begin zo goed was.
Ik zag het op twitter langskomen inderdaad. Wat een flater inderdaad. En niet de eerste keer.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:13 schreef Discombobulate het volgende:
@:Brave_Sir_Robin,
Heb je de foto van Lue gezien? En het verhaal daarachter van mensen dat op Reddit te lezen is? Het spijt me heel erg, maar Lue is echt totaal z'n geloofwaardigheid kwijt nu. Heel jammer, want steeds krijg ik meer en meer afkeer van dit onderwerp, wat in het begin zo goed was.
Nou zekerste weten wel.quote:Op vrijdag 2 mei 2025 13:54 schreef NoFoksGiven het volgende:
Het geeft nog geen twijfel aan zijn geloofwaardigheid wat mij betreft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |