SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Kissingbird
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Prima TT! Was zelf bezig met tt gevlogen vogel, maar tuurlijk te traag.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
Prima TT! Was zelf bezig met tt gevlogen vogel, maar tuurlijk te traag.![]()
![]()
Geen idee. Als ik het wist zou ik er nog wat aan kunnen doen...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat maakt dat jij je zo blijft voelen?
weet je dit ?:')![]()
Als je je eigen naam ziet?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nope voel me gewoon niet aangesproken![]()
![]()
In de OP stomme vogelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Er staat vogel niet kissingbird!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat zie ik nu net pas! krijg je dus idd geen mention van!quote:
@greysbones
Bekijk deze YouTube-videoSmile, it's free therapy.![]()
Ja dat zei ik trage vogelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja dat zie ik nu net pas! krijg je dus idd geen mention van!
@:greysbones
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
die knikker moet ook eerst van links naar rechts in die holle ruimte daarbovenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
Het duurt allemaal net ff wat langer bij gekke vogels
Ik heb 3 uurtjes geslapen maarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:59 schreef JustinK het volgende:
Het duurt allemaal net ff wat langer bij gekke vogels
Smile, it's free therapy.![]()
Ja heeft ff tijd nodigquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die knikker moet ook eerst van links naar rechts in die holle ruimte daarboven![]()
![]()
knikker is vandaag wat langzamerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die knikker moet ook eerst van links naar rechts in die holle ruimte daarboven
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: