SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
geen skyr gehaald dus dan maar pannenkoeken voor ontbijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
geen skyr gehaald dus dan maar pannenkoeken voor ontbijt![]()
![]()
Dat! Alleen hun naam zal eeuwig blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ongelooflijk healleen de ekte gaan nooit anoniem
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gib mir punckt, Hund!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kreeg ie weer niet genoeg punckten?
UserT![]()
![]()
Hehe neequote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kreeg ie weer niet genoeg punckten?Werewolf![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nagenoeg geen spierpijn, dus de GT was de oplossingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog spierpijn of begint het te wennen?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kreeg ie weer niet genoeg punckten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lig lekker in bed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sinds wanneer ben jij zo grof gebektquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet over 4 minuten een horde studenten binnenlaten
Succesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ik moet over 4 minuten een horde studenten binnenlaten![]()
![]()
germquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ik moet over 4 minuten een horde studenten binnenlatenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga denk ik de hele dag gamenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of aan m’n studie..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En de was doen.
Ik wil proberen vandaag niet te weken want ik heb al zowat drie weken aan overuren staan dit jaar.
Ok even rustig aan jijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil proberen vandaag niet te weken want ik heb al zowat drie weken aan overuren staan dit jaar.![]()
Morgen en overmorgen ook dienst dus dan hoop ik gewoon te kunnen doen wat ik deze week al af wilde maken.
Zit jij al op kantoor?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou vandaag ook niet gaan weken als ik er al 3 zou hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil proberen vandaag niet te weken want ik heb al zowat drie weken aan overuren staan dit jaar.![]()
![]()
Ik sta niet ingeroosterd voor vandaag. Maar heb zoveel werk liggen dat ik op m’n vrije dag niet kan ontspannen ivm de stapel werk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou vandaag ook niet gaan weken als ik er al 3 zou hebben.
En ik vind m’n werk ook heel leuk + ik ben overloyaal.dus ik werk dan vaak nog thuis of doe een extra dienst. Maar ik merk dat ik dat minder moet doen omdat ik echt continu ermee bezig ben.
Oké ambtenaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Chiiiiiillll....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sta niet ingeroosterd voor vandaag. Maar heb zoveel werk liggen dat ik op m’n vrije dag niet kan ontspannen ivm de stapel werk.
En ik vind m’n werk ook heel leuk + ik ben overloyaal.dus ik werk dan vaak nog thuis of doe een extra dienst. Maar ik merk dat ik dat minder moet doen omdat ik echt continu ermee bezig ben.
![]()
![]()
Kusjekroelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga zo Disney dreamlight spelen. Kitten heeft dat spel gehad een jaar of zo geleden. En ik heb het van de week voor mezelf eens opgestart. Best grappigquote:![]()
Dus ik ga dat zometeen doen en mezelf er lekker in verliezen
Niks mis met ambtenaren hoor, wees maar niet bangquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis met ambtenaren hoor, wees maar niet bang![]()
Wat ga je vandaag voor me koken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe niet zo gereserveerd…quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe niet zo gereserveerd…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel met biefstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier is dat AGV
Neeeeeheeequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo koppig jijquote:
Ik prefereer designkatquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ontbijtgranenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Net als SpecialKquote:
JustinKWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Jullie zijn mijn internet liefjes
yoga klaar![]()
vergeten andere yogamat uit opslag te halen
moet ik morgen alsnog die bende in
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ach ik laat me droppen en dan loop ik naar huis, heb ik meteen mijn stapjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik moet eigenlijk naar de sportschool voor mijn sessie met de stairmaster maar ik ben nog op zoek naar motivatie dus ik vind smoesjesHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
speel een dom tuinspelletje en ze hebben nu trivia dus ik zoek maar op wat ze nu in godsnaam vragen want weet ik veel hoe een japanese yew eruit ziet
(blijkbaar als voorgaand plaatje, mijn oma had er een)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
is iemand goed in klachten verwoorden zodat het niet agressief overkomt? (tekst)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
chatgptquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
is iemand goed in klachten verwoorden zodat het niet agressief overkomt? (tekst)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zijn jullie serieus?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ben je zelfquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben wel weegschaalquote:
Ik sta elke week op een weegschaalquote:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Voorzichtig met Kittiequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik sta elke week op een weegschaal![]()
![]()
ik 3x per weekquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik sta elke week op een weegschaalHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
goals enzo
vanochtend zei de weegschaal 65 dus ik heb mijn doel behaald
volgende week alle pasta en pizza eten dus daarna weer terug bij af
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom zo vaak?quote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
omdat 1 meeting geen meting isquote:
dus we nemen het gemiddelde van 3 verschillende dagen van de week
dat is dan het gewicht van die weekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
en ook omvang metingen, die zeggen soms meer dan de kilo'sHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
is iemand goed in klachten verwoorden zodat het niet agressief overkomt? (tekst)
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:24 schreef JustinK het volgende:
En soms moet er gewoon ff gevoeld wordenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
in mijn geval borst buik en billenquote:
bij justin moet je maar kijken waar hij blij van wordt
dudje wil altijd borst en bicep en kuitenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik denk dat Jus maar van 1 ding blij wordtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in mijn geval borst buik en billen
bij justin moet je maar kijken waar hij blij van wordt
dudje wil altijd borst en bicep en kuiten
en daar ben je 2 minuten druk mee
Ik word van veel meer dingen blijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Jus maar van 1 ding blij wordt
en daar ben je 2 minuten druk mee![]()
![]()
wwel graag met glory holequote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zal jou eens in een hokje stoppenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
zal ik zo arretjescake gaan maken
en foto's sturen naar @Kissingbird?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Naja dan is 2 minuten ook weer zo voorbijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien valt het live wel tegen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Naja dan is 2 minuten ook weer zo voorbij![]()
![]()
![]()
Ik zou alles doen om die vogel gek te makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
en foto's sturen naar @:Kissingbird?![]()
![]()
![]()
Jup en dan kom je die straks maar even brengenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:38 schreef greysbones het volgende:
en foto's sturen naar @:Kissingbird?![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup en dan kom je die straks maar even brengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:39 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik zou alles doen om die vogel gek te maken![]()
#doeslief
oke was draait
lunch ontdooit
haar in staart
ik ga maar eens die cardio doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar niet teveel bolken, anders ben ik bang dat ik straks bolk typ tussen de documentatie van het werk.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
bolks zijn als bastogne, je kunt er niet echt genoeg van krijgenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
Maar niet teveel bolken, anders ben ik bang dat ik straks bolk typ tussen de documentatie van het werk.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat moet nietquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:40 schreef StevenHyde het volgende:
Maar niet teveel bolken, anders ben ik bang dat ik straks bolk typ tussen de documentatie van het werk.![]()
![]()
123quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:39 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup en dan kom je die straks maar even brengen
chatgpt maar eens vragen om de ultieme bolk strategieHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Goede slogan iddquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
bolks zijn als bastogne, je kunt er niet echt genoeg van krijgen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Mag je weer van dudje?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
chatgpt maar eens vragen om de ultieme bolk strategie![]()
tis gewoon knap
dat ik 123 in 2 topics tegelijk kan posten en dat het ook nog zinnig is dat ik het post
Het gaat zo af en toe ook weleens misquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
tis gewoon knap
dat ik 123 in 2 topics tegelijk kan posten en dat het ook nog zinnig is dat ik het post![]()
![]()
Ja dan heb je betere dingen te doenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee maar ik ben op vakantie volgende week![]()
JIJ vindt het zinnig om 'daar' het topic te vervuilenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:43 schreef greysbones het volgende:
tis gewoon knap
dat ik 123 in 2 topics tegelijk kan posten en dat het ook nog zinnig is dat ik het post
met jou jaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Het gaat zo af en toe ook weleens mis
jammer johquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan word ik heeel errug depri![]()
heb greysarretjescake nodig
mijn posts zijn kwalitief uitmuntendquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
JIJ vindt het zinnig om 'daar' het topic te vervuilen
Dat geloof ik meteenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ZOOO Lekkervooral als greys hem voor je maakt
En dat Greys dat zou makenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef StevenHyde het volgende:
Dacht zonder te googlen iets met rendieren en een oude manowkeeej
Jij hebt ook fanta
Uhuquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
mijn posts zijn kwalitief uitmuntend![]()
In je koppie wel ja
haha een verknipt brein zo nu en danquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
En dat Greys dat zou makenowkeeej
Jij hebt ook fantaBastognekoeken koekoek jonguh!sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hey Sinthoe maakt u het? Enige verbetering?
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:46 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Klaas leuk je te zien hoe het het met jou?quote:
Nee gaat nog steeds niet beter:')![]()
ALLEMAAL op FOK!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:47 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
haha een verknipt brein zo nu en dan
Komende dagen misschien lekker genieten van het mooie weer buiten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee gaat nog steeds niet beterBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ow balen man, wat is nu het plan?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee gaat nog steeds niet beter![]()
Ben zelf gelukkig half 4 vrij. Eerst een kinderverjaardag van mijn neefje en daarna langs de Chinees eten halen en dan eten bij mijn ouders om hun 51e trouwdag te vieren
gezelquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:50 schreef StevenHyde het volgende:
Ben zelf gelukkig half 4 vrij. Eerst een kinderverjaardag van mijn neefje en daarna langs de Chinees eten halen en dan eten bij mijn ouders om hun 51e trouwdag te vieren
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Ik maak regelmatig wel een wandeling maar eigenlijk werkt dat niet echt.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:48 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Komende dagen misschien lekker genieten van het mooie weer buiten?Plan voor vandaag is werken in de kringloop. En hopen dat ik dat een beetje volhoud.quote::')![]()
wat maakt dat jij je zo blijft voelen?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik maak regelmatig wel een wandeling maar eigenlijk werkt dat niet echt.
[..]
Plan voor vandaag is werken in de kringloop. En hopen dat ik dat een beetje volhoud.
weet je dit ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heerlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 10:52 schreef greysbones het volgende:
gelukkig is die gekke vogel even foetsie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: