SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf![]()
geen skyr gehaald dus dan maar pannenkoeken voor ontbijtHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
geen skyr gehaald dus dan maar pannenkoeken voor ontbijt![]()
![]()
Dat! Alleen hun naam zal eeuwig blijvenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
[..]
ongelooflijk healleen de ekte gaan nooit anoniem
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Gib mir punckt, Hund!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kreeg ie weer niet genoeg punckten?
UserT![]()
![]()
Hehe neequote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kreeg ie weer niet genoeg punckten?Werewolf![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nagenoeg geen spierpijn, dus de GT was de oplossingquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:47 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nog spierpijn of begint het te wennen?
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Echt?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:39 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
kreeg ie weer niet genoeg punckten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik lig lekker in bed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Sinds wanneer ben jij zo grof gebektquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik moet over 4 minuten een horde studenten binnenlaten
Succesquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ik moet over 4 minuten een horde studenten binnenlaten![]()
![]()
germquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:56 schreef Fogel het volgende:
Ik moet over 4 minuten een horde studenten binnenlatenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik ga denk ik de hele dag gamenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Of aan m’n studie..Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En de was doen.
Ik wil proberen vandaag niet te weken want ik heb al zowat drie weken aan overuren staan dit jaar.
Ok even rustig aan jijquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil proberen vandaag niet te weken want ik heb al zowat drie weken aan overuren staan dit jaar.![]()
Morgen en overmorgen ook dienst dus dan hoop ik gewoon te kunnen doen wat ik deze week al af wilde maken.
Zit jij al op kantoor?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zou vandaag ook niet gaan weken als ik er al 3 zou hebben.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:06 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil proberen vandaag niet te weken want ik heb al zowat drie weken aan overuren staan dit jaar.![]()
![]()
Ik sta niet ingeroosterd voor vandaag. Maar heb zoveel werk liggen dat ik op m’n vrije dag niet kan ontspannen ivm de stapel werk.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou vandaag ook niet gaan weken als ik er al 3 zou hebben.
En ik vind m’n werk ook heel leuk + ik ben overloyaal.dus ik werk dan vaak nog thuis of doe een extra dienst. Maar ik merk dat ik dat minder moet doen omdat ik echt continu ermee bezig ben.
Oké ambtenaarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Chiiiiiillll....quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik sta niet ingeroosterd voor vandaag. Maar heb zoveel werk liggen dat ik op m’n vrije dag niet kan ontspannen ivm de stapel werk.
En ik vind m’n werk ook heel leuk + ik ben overloyaal.dus ik werk dan vaak nog thuis of doe een extra dienst. Maar ik merk dat ik dat minder moet doen omdat ik echt continu ermee bezig ben.
![]()
![]()
Kusjekroelquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ga zo Disney dreamlight spelen. Kitten heeft dat spel gehad een jaar of zo geleden. En ik heb het van de week voor mezelf eens opgestart. Best grappigquote:![]()
Dus ik ga dat zometeen doen en mezelf er lekker in verliezen
Niks mis met ambtenaren hoor, wees maar niet bangquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Die moeten er ook zijnquote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niks mis met ambtenaren hoor, wees maar niet bang![]()
Wat ga je vandaag voor me koken?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Doe niet zo gereserveerd…quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 09:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe niet zo gereserveerd…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel met biefstukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier is dat AGV
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: