SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kom dan?quote:
Heb een ‘milde’ en een ‘pro’ versie.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Van de spijkermatpolitiequote:Op donderdag 27 maart 2025 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom dan?
Heb een ‘milde’ en een ‘pro’ versie.Trust nobody![]()
Oké maar niet naar m’n blootje kijkenquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom dan?
Heb een ‘milde’ en een ‘pro’ versie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had alleen: hier post Muis dronken
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Trek ik me niks van aanquote:I'm surrounded by morons!
Ik garandeer niksquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oké maar niet naar m’n blootje kijkenI'm surrounded by morons!
moet kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had alleen: hier post Muis dronkenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
16 euro voor een matje.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
niks mis mee. enne nu?quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had alleen: hier post Muis dronkenDo what you love, love what you do!![]()
Insert dat ene tettenplaatjequote:I'm surrounded by morons!
Sinds wanneer?quote:I'm surrounded by morons!
Je mag m’n blote enkel zien en dat is hetquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou zegquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag m’n blote enkel zien en dat is hetI'm surrounded by morons!
beetje preuts welquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je mag m’n blote enkel zien en dat is hetDo what you love, love what you do!![]()
Is toch de milde versiequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
BaudetThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jonkiequote:I'm surrounded by morons!
Kom vechten dan…quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom vechten dan…Weet waar je aan begintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds wanneer is plezier stout? Oh wacht sinds CalvijnTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds wanneer is plezier stout? Oh wacht sinds Calvijn
de priester zou dit niet goed keuren.quote:
Lol ik protestant dan ofzo. Maar heb hier mening over en neem dat niet heel erg nauw. sterker nog ben het er niet mee eens,. maar ok ik zal de volgende Calvijn niet zijn wss.
en bovendien. gebeurt aan de maat en dat hypocriet gedoe ben ik het nog minder mee eens.
Zie het goeie denk ik altijd maar.Do what you love, love what you do!![]()
Ik laat me gewoon verrassenquote:
Pastoor bedoel jequote:Op donderdag 27 maart 2025 23:45 schreef kree het volgende:
[..]
de priester zou dit niet goed keuren.
Lol ik protestant dan ofzo. Maar heb hier mening over en neem dat niet heel erg nauw. sterker nog ben het er niet mee eens,. maar ok ik zal de volgende Calvijn niet zijn wss.
en bovendien. gebeurt aan de maat en dat hypocriet gedoe ben ik het nog minder mee eens.
Zie het goeie denk ik altijd maar.
Die zou het allemaal niet boeienTrotste mama van Ambar
Niet huilonquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ja ofzo ben niet zo thuis in katholieke dingen. maar ok weet en er zijn altijd de meer normale en extreme versies in. is ook met protestant.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Pastoor bedoel je
Die zou het allemaal niet boeienDo what you love, love what you do!![]()
7quote:I'm surrounded by morons!
How’s it hangin’?quote:I'm surrounded by morons!
Jezus zou volgens de huidige standaarden van de kerk een groot bonk zonde zijn dus.Trotste mama van Ambar
quote:
Hee, heb je al een reis geboekt?I'm surrounded by morons!
als nog hoor musicals gedaan bij katholieke kerk. christelijke dan. en vond ik onwijs leuk? zag eigenlijk niet heel veel anders in de gene die meededen of jeugd tussen dan protestant of katholieke ?
kweet niet ging om gewoon iets leuks met elkaar maken en maakte wel een succes eigenlijk. dat is het idee. niet verschil zoeken maar dingen waarin gelijk wellicht. zo denk ik erover.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga zo maar eens richting bed.I'm surrounded by morons!
Leuk weetje voor het slapen gaan: like a virgin van Madonna wordt tegenwoordig wel eens in kerken gezongen
Trotste mama van Ambar
nou zou willen dat je het deed, denk niet dat je van mij commentaar krijgt nl. want snap het wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga deze rabbithole niet inDo what you love, love what you do!![]()
Lok iemand je konijnenhol in danquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed ik ga deze rabbithole niet inI'm surrounded by morons!
Dank uquote:
hmm soms is het hier lastig serieus nemen van wie of wat zegt, moet ik zeggen wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Met alcohol op moet je mij niet serieus nemenTrotste mama van Ambar
vertellen de waarheid is wel mijn ervaring, enne onderschat mij niet want weet hetquote:Op donderdag 27 maart 2025 23:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Met alcohol op moet je mij niet serieus nemen
Do what you love, love what you do!![]()
Dat is ook geen lol aan als iedereen gaat slapenTrotste mama van Ambar
@kree blijft vastquote:Op vrijdag 28 maart 2025 00:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat is ook geen lol aan als iedereen gaat slapenTrust nobody![]()
Uiteindelijk is't bij 6000 gebleven +-quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet wel lukken toch.. of twee keer per dag een ommetje maken van 20 a 30 minWell, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Heb vandaag voor 't eerst m'n gitaar versterker aan m'n computer gehangen (heb een Boss Katana) en ein-de-lijk écht even gekeken naar wat goede sounds om in te programmeren en ben nu wel tevreden.
M'n Strat + een Tubescreamer en een compressor, my goooodddd
Well, life can be a riot
Waarom kunnen we niet 24/7 per dag dronken zijn?Trotste mama van Ambar
Nu jij nog MuisAls je echt zo dronken bent
Well, life can be a riot
Boel liedje
Well, life can be a riot
Dit is normaal gesproken het moment in de avond om een man te verleidenTrotste mama van Ambar
Als je iets zoekt om je worst in te steken, dan heb ik de plekTrotste mama van Ambar
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Welterusten Zeester.Well, life can be a riot
TrustenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja jaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ookThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3736 / +96 / +0 / 10126 / 11183
2. _UserName_ / 1225 / +15 / +0 / 1303 / 1686
3. KoningWouter / 1101 / +58 / +1 / 4120 / 4682
4. KillemWieft / 905 / +3 / +23 / 697 / 1053
5. Dr.Mikey / 800 / +38 / +6 / 1169 / 1502
6. Moeraskat / 689 / +29 / +0 / 4200 / 4557
7. gebrokenglas / 592 / +127 / +0 / 2510 / 2868
8. HappyCharly / 508 / +4 / +8 / 2135 / 2406
9. kree / 505 / +1 / +0 / 2127 / 2432
10. loveislikeakiss / 485 / +45 / +0 / 1634 / 1938
11. devzero / 469 / +24 / +0 / 428 / 547
12. Bally-b / 454 / +1 / +0 / 71 / 137
13. hemarookworst / 452 / +21 / +10 / 1714 / 2040
14. sp3c / 450 / +36 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 432 / +13 / +0 / 2211 / 2590
16. mario390 / 416 / +40 / +0 / 236 / 374
17. ToT / 311 / +22 / +0 / 2132 / 2303
18. loveyoulongtime / 306 / +9 / +0 / 1419 / 1596
19. Pinnenmutske / 305 / +14 / +0 / 614 / 812
20. Grotetijd / 286 / +14 / +3 / 1402 / 1603SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Omdat je wat anders aan het doen was
Je moet vaker in de nacht en vroege ochtend komen is niet veel meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dr Mikey 131 punten vannacht gehaaldquote:
Ik klets gewoon door hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee zijn ze altijd nur deze nacht niet verdoriequote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:04 schreef Dotteke het volgende:
Omdat je wat anders aan het doen was
Je moet vaker in de nacht en vroege ochtend komen is niet veel meer![]()
![]()
Is de laatste tijd echt niet druk hoor in de nacht en vroege ochtendquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zijn ze altijd nur deze nacht niet verdorie
Alleen je moet opletten en er zij nWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh GGquote:
Ik heb een lekker bak koffie al naast mij staanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:08 schreef mario390 het volgende:
geht kafeekoken hoor ik moet punten om dat ik niet postete
doet me dat niet an![]()
Kijk je nog een BB?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goeie vraag, waar was jij toenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:09 schreef mario390 het volgende:
waarom komen julie nu om 5 00 erder was je 2 uren niet
Je hebt toch een abo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee en je snap ik ok niet je telt niet me maar kunt me blocken snap ik niet
heb nog geen punt door jou![]()
Stoute Dot
Een gebroken nacht voor jou zo te zienquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Mutskequote:
Ja. Daar weet jij alles van.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een gebroken nacht voor jou zo te zien
How can I make this topic about me?![]()
Ja was vannacht hier ook ellende, maar.. zo hebben we wel wat aan de dagquote:
Elke gebruiker kan bolken. Dotteke dus ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:14 schreef mario390 het volgende:
nee en je snap ik ok niet je telt niet me maar kunt me blocken snap ik niet
heb nog geen punt door jou
Dotteke wordt niet in de score getoond. Dat is het enige verschil met de andere gebruikers.How can I make this topic about me?![]()
Het was hier 2 uur stil, waar was je toenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:21 schreef mario390 het volgende:
dat werd niks nu en julie zijn schuld komt om 6 00 en laat me allein
Ik was er al toen jij binnen kwam dus niet zo mopperen heWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke gebruiker kan bolken. Dotteke dus ook.
Dotteke wordt niet in de score getoond. Dat is het enige verschil met de andere gebruikers.Werewolf![]()
Gelukkig maar Mutskequote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Gelukkig heb ik nu weer goeie nachten na al die ellende.
![]()
![]()
Hoe is het met jou lijst, nog naar gekeken van de week?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Elke gebruiker kan bolken. Dotteke dus ook.
Dotteke wordt niet in de score getoond. Dat is het enige verschil met de andere gebruikers.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat ga je inkopen? De winkels zijn toch nog niet open, of ga je internetshoppen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, niet gekeken nog. Maar ik draai m even uit. Even verversen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met jou lijst, nog naar gekeken van de week?How can I make this topic about me?![]()
julie zallen inkopen gaanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat ga je inkopen? De winkels zijn toch nog niet open, of ga je internetshoppen?![]()
De winkels zijn nog dichtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voordeel dat blind kan lezen en typenquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel dat blind kan lezen en typen
Ja ik doe blind typen.
Ik ook, wel handig als je in een vergadering zit, je kan de mensen aan kijken en toch je notulen makenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
blind bolken...quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, wel handig als je in een vergadering zit, je kan de mensen aan kijken en toch je notulen makenHow can I make this topic about me?![]()
Nou morgennacht dus.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:30 schreef mario390 het volgende:
ik had nur en kutpost zeten moeten en kutpunt maken of 2 ...How can I make this topic about me?![]()
Gewoon Bolk was genoeg geweest om 2.10 uurquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:30 schreef mario390 het volgende:
ik had nur en kutpost zeten moeten en kutpunt maken of 2 ...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Zin in koffie maar nog geen zin om op te staan. Ai. Wat nu?aub
Ja ik kan je er niet een toeschuiven helaas. Kan je een viritueel koppie geven maar dan houdt het op.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmm. Nouja toch bedanktquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik kan je er niet een toeschuiven helaas. Kan je een viritueel koppie geven maar dan houdt het op.
Ogen dicht en visualiseer maar dat deze koffiequote:heerlijk je tong streelt en dan langzaam naar beneden glijdt, de lekkere warmte van je koffie je slokdarm verwarmt en zijn warmte je maag verwarmt en al je smaakpuppllen in werking zeg
![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ogen dicht en visualiseer maar dat deze koffieheerlijk je tong streelt en dan langzaam naar beneden glijdt, de lekkere warmte van je koffie je slokdarm verwarmt en zijn warmte je maag verwarmt en al je smaakpuppllen in werking zeg
![]()
* gebrokenglas geniet met volle teugen.....How can I make this topic about me?![]()
Voel je hem glijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 05:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]![]()
* gebrokenglas geniet met volle teugen.....
Nou dan mag je nu het volgende slokje pakken, ogen dicht en hoppaaaa lekker naar binnen laten glijden die koffiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik hoop niet dat GG ergens anders aan het lezen was toen hij koffie aan het drinken was en zich verslikt heeft. Hij is in een keer zo stil
Hier is gelukkig geen mistWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom was ze boos dan?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O jee, feestje gehad?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:09 schreef mario390 het volgende:
ben zondag oochtend schmutzig naar huis gekomen
en messe kunnt ik niet gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En hoe kwam je dan smerig?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:12 schreef mario390 het volgende:
zaterdag nacht yep feestje gewezen over 20 kilometer van meWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach so en misschien ook een paar keer gevallen? Maar het is je eigen huis waar je thuis komt. Waarom is mutti dan boosquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:14 schreef mario390 het volgende:
willt te voet nach huis lopen was ook op akkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was even douchen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoop niet dat GG ergens anders aan het lezen was toen hij koffie aan het drinken was en zich verslikt heeft. Hij is in een keer zo stilHow can I make this topic about me?![]()
SLaap lekkerquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:16 schreef mario390 het volgende:
ik moet nu slapen middag zo om 12 00 moet ik met papiere naar gemeinde kreg ik heizgeld
de meid unten erdgeschoss moest wischen om dat ik dreck opquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach so en misschien ook een paar keer gevallen? Maar het is je eigen huis waar je thuis komt. Waarom is mutti dan boos
schuhe had![]()
Dat moet ook gebeuren hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Ik ben nu beneden, klaarmaken voor vertrek naar kantoor.quote:How can I make this topic about me?![]()
Geld voor de stookkosten?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:16 schreef mario390 het volgende:
ik moet nu slapen middag zo om 12 00 moet ik met papiere naar gemeinde kreg ik heizgeldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A zo je had een spoor achter gelatenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
de meid unten erdgeschoss moest wischen om dat ik dreck op
schuhe had
Moet je ver reizen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:18 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik ben nu beneden, klaarmaken voor vertrek naar kantoor.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat valt wel mee. En op vrijdag is het heel rustig op de weg.quote:How can I make this topic about me?![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat valt wel mee. En op vrijdag is het heel rustig op de weg.
Mijn dochter heeft gisteren bijna een uur in de file gestaan door een ongeluk.
Ellende altijd, was een botsing met 6 auto'sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Och, dat is ellende inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Mijn dochter heeft gisteren bijna een uur in de file gestaan door een ongeluk.
Ellende altijd, was een botsing met 6 auto'sHow can I make this topic about me?![]()
Je, maar nog erger voor de betrokkenen van dat ongevalquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je, maar nog erger voor de betrokkenen van dat ongeval
Ik had een keer een cursus in het zuiden van het land. De avond ervoor er vlakbij (20 km verderop) in een hotel overnacht om niet 's ochtends 3 uur te hoeven reizen... Was er een ongeluk gebeurd ofzo, ruim een uur in een stilstaande file gestaan, en was ik alsnog te laat op de cursus.![]()
Nouja daar doe je niets aan.How can I make this topic about me?![]()
Nee, helaas niet. Kon je daar maar wat aan doen, dan waren er heel wat minder slachtoffersquote:Op vrijdag 28 maart 2025 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Ik had een keer een cursus in het zuiden van het land. De avond ervoor er vlakbij (20 km verderop) in een hotel overnacht om niet 's ochtends 3 uur te hoeven reizen... Was er een ongeluk gebeurd ofzo, ruim een uur in een stilstaande file gestaan, en was ik alsnog te laat op de cursus.![]()
Nouja daar doe je niets aan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh UN
Klopt geen even geen DTS zin meer en was ook druk eldersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en er is hier ook niet zo heel veel meer te doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee de vroege ochtenden zijn heel rustig. Nu nog rustiger want de kleine is dusdanig aangekomen dat we haar in de nacht niet wakker hoeven te maken voor de voeding
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
O dat is lekker. Dus van 2 naar 0 voedingen in de nachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat niet helemaal. Als ze in de nacht komt geven we gewoon, vannacht kwam ze 2 uur en ik werd 6.15 wakker en kwam ze ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:00 schreef Dotteke het volgende:
O dat is lekker. Dus van 2 naar 0 voedingen in de nachtTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Netjes. Voor haar ook even wennen weer. En dit weekend gaatquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet helemaal. Als ze in de nacht komt geven we gewoon, vannacht kwam ze 2 uur en ik werd 6.15 wakker en kwam ze ook.
De
Klok een uur vooruit dan is ze 7.15
Uur wakkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oja, uurtje gratisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Netjes. Voor haar ook even wennen weer. En dit weekend gaat
De
Klok een uur vooruit dan is ze 7.15
Uur wakker
Och ze komt er zelf al aan lopen voor d'r fles?quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat niet helemaal. Als ze in de nacht komt geven we gewoon, vannacht kwam ze 2 uur en ik werd 6.15 wakker en kwam ze ook.
Nog even en ze snuffelt zelf in de keukenkastjes: "Pa, is er nog wat te vreten?"Môgguh luitjes!
![]()
Je bent wel snel met haar eten geven en verschonen altijd Heeft ze altijd zo snel haar flesje leeg?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is net hoe je het bekijkt. De dag is een uurtje minder maar je bent een uurtje "later" wakker. Dus gratis uurtjequote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Hee ToTquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ze komt er zelf al aan lopen voor d'r fles?
Nog even en ze snuffelt zelf in de keukenkastjes: "Pa, is er nog wat te vreten?"Môgguh luitjes!
Ze hield wel net zelf de fles vast, dus er zit vaart in
Mijn wekker gaat gewoon om dezelfde tijd dus mijn lijf slaapt minderquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:11 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Is net hoe je het bekijkt. De dag is een uurtje minder maar je bent een uurtje "later" wakker. Dus gratis uurtjeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
60ml 15-20 minuten, luier is met 5 minuten schoon en in de (vroege) ochtend en nacht leg ik haar weer in bed, overdag oud ik haar op mijn borst of iig bij mequote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent wel snel met haar eten geven en verschonen altijd Heeft ze altijd zo snel haar flesje leeg?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Mooi man!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:12 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Hee ToT
Ze hield wel net zelf de fles vast, dus er zit vaart in![]()
![]()
Een paar jaar geleden zag ik in een restaurant 2 mensen eten die een tweeling hadden: opgerolde handdoek op de borst van de baby's fles er op en maar laten drinken terwijl zijzelf ook aan het eten waren!![]()
![]()
Dat klopt. Ik bekijk het zo als ze bv 1u de fles heeft gehad zou ze bv 5 uur weer komen maar dat wordt 6 uur, dus uurtje gratisquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat gewoon om dezelfde tijd dus mijn lijf slaapt minderTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik had Jyske ook op de borst gister tijdens het eten. Ging nog vrij makkelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:14 schreef ToT het volgende:
Een paar jaar geleden zag ik in een restaurant 2 mensen eten die een tweeling hadden: opgerolde handdoek op de borst van de baby's fles er op en maar laten drinken terwijl zijzelf ook aan het eten waren!
Vanmiddag de pc setup veranderen hier.. maak alleen maar gebruik van het 2e scherm eigenlijk.. dus die ff switchen met waar de laptop staat, da hoef ik niet scheef te kijken steedsTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Nee ik bedoel dat de baby's nog in de wandelwagen lagen met een opgerolde handdoek op hun borst met daar de fles weer op!quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik had Jyske ook op de borst gister tijdens het eten. Ging nog vrij makkelijk
Sorry, niet duidelijk uitgelegd.![]()
![]()
Ooh, zo. Ja ideaal. Een beetje als het touwtje aan de schommel en pa zit 10 meter verderop met een fles pil er aan te trekkenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat de baby's nog in de wandelwagen lagen met een opgerolde handdoek op hun borst met daar de fles weer op!
Sorry, niet duidelijk uitgelegd.
Hey ToTquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Och ze komt er zelf al aan lopen voor d'r fles?
Ben eens kijken voor kinderopvang (gewoon inlezen) maar zie al dat ik geen kinderopvangtoeslag krijg. Dan wordt een dagdeel in de week al erg duur op maandbasis (12¤/uur, 5.5 uur per dagdeel=66 per dagdeel)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3736 / +96 / +0 / 10126 / 11183
2. _UserName_ / 1240 / +15 / +15 / 1310 / 1699
3. KoningWouter / 1101 / +58 / +1 / 4120 / 4682
4. Dr.Mikey / 925 / +38 / +131 / 1169 / 1502
5. KillemWieft / 905 / +3 / +23 / 697 / 1053
6. Moeraskat / 689 / +29 / +0 / 4200 / 4557
7. gebrokenglas / 615 / +127 / +23 / 2526 / 2890
8. HappyCharly / 508 / +4 / +8 / 2135 / 2406
9. kree / 505 / +1 / +0 / 2127 / 2432
10. loveislikeakiss / 486 / +45 / +1 / 1636 / 1940
11. devzero / 469 / +24 / +0 / 428 / 547
12. Bally-b / 454 / +1 / +0 / 71 / 137
13. hemarookworst / 452 / +21 / +10 / 1714 / 2040
14. sp3c / 450 / +36 / +0 / 642 / 800
15. Lovely / 432 / +13 / +0 / 2211 / 2590
16. mario390 / 425 / +40 / +9 / 255 / 402
17. ToT / 312 / +22 / +1 / 2134 / 2307
18. loveyoulongtime / 306 / +9 / +0 / 1419 / 1596
19. Pinnenmutske / 305 / +14 / +0 / 620 / 819
20. Grotetijd / 286 / +14 / +3 / 1402 / 1603SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Waarom zou je dat ook doen, kindje is altijd beter af bij papa en mama of papa en mamaquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:29 schreef _UserName_ het volgende:
Ben eens kijken voor kinderopvang (gewoon inlezen) maar zie al dat ik geen kinderopvangtoeslag krijg. Dan wordt een dagdeel in de week al erg duur op maandbasis (12¤/uur, 5.5 uur per dagdeel=66 per dagdeel)
Jullie hebben de luxe om vrijwilligers werk te doen dat kan je naar eigen belang indelen toch?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt, maar een dagdeel rust in huis is ook wel prettig. Daarbij vinden we het belangrijk dat de kleine al vroeg leert omgaan met andere kindjes, plus de extra onafhankelijke ogen kunnen dingen waarmerken die wij als ouders misschien niet zien omdat we haar elke dag zien. Ze is natuurlijk enigs kind dus wat social skills op vroege leeftijd is niks mis meequote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je dat ook doen, kindje is altijd beter af bij papa en mama of papa en mama
Jullie hebben de luxe om vrijwilligers werk te doen dat kan je naar eigen belang indelen toch?Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ieder zijn mening daarover. Maar ik ben het hier absoluut niet mee eensquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:35 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, maar een dagdeel rust in huis is ook wel prettig. Daarbij vinden we het belangrijk dat de kleine al vroeg leert omgaan met andere kindjes, plus de extra onafhankelijke ogen kunnen dingen waarmerken die wij als ouders misschien niet zien omdat we haar elke dag zien. Ze is natuurlijk enigs kind dus wat social skills op vroege leeftijd is niks mis mee
Maar goed is jou kind niet de mijneWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Paulquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:19 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ooh, zo. Ja ideaal. Een beetje als het touwtje aan de schommel en pa zit 10 meter verderop met een fles pil er aan te trekkenZelfs nog luier dan dat!
![]()
![]()
Hey Moonquote:
Fijn te horen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:45 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja stukken beter![]()
Hoe is het met Dot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor jou gewoon Hoi Dot of Hoi Dottekequote:
hoi mmmmmm........... DDDD.mmmmmmmmmmm. DOTTEKEquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou gewoon Hoi Dot of Hoi Dotteke
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik snap zijn gedachtegang wel wat betreft social skills enzo en zeer zeker het observeren van dingen die de ouders niet opvallen, maar over 2 - 3 jaar kan het ook nog prima. Daarbij heb ikzelf er bij de opvang (waar Mini-ToT later naar toe is gegaan) er op gehamerd dat ze hem moesten observeren wat betreft zijn ontwikkeling qua taal en sociale interactie aangezien ik echt al autistische kenmerken in hem zag, maar pas na driekwart jaar gingen ze er een keer wat mee doen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ieder zijn mening daarover. Maar ik ben het hier absoluut niet mee eens
Maar goed is jou kind niet de mijne
1 dagdeeltje per week zal niet zo erg zijn om bij papa en mama weg te zijn, maar zelf zou ik er ook niet voor kiezen.
Serieus, met die opvang, telkens als ik hem ophaalde, vroeg ik: "En, hoe is het vandaag met hem gegaan? Zijn er nog dingen opgevallen?"
- "Huh? Geen idee, hij heeft buiten in z'n eentje wat rond zitten rijden op een autootje en binnen heeft hij de hele tijd in z'n eentje in de hoek heen en weer zitten rijden met een speelgoedautootje. Ja hij was lekker rustig, hij viel verder niet op of zo."![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik ben er ook geen voorstander van hoor. ALs je beide moet werken om je levensonderhoud te moet bekostigen is het een ander verhaal. Maar dan nog denk ik als je met zijn tweeen werkt dan allebei iets minder gaan werken.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik snap zijn gedachtegang wel wat betreft social skills enzo en zeer zeker het observeren van dingen die de ouders niet opvallen, maar over 2 - 3 jaar kan het ook nog prima. Daarbij heb ikzelf er bij de opvang (war Mini-ToT later naar toe is gegaan) er op gehamerd dat ze hem moesten observeren wat betreft zijn ontwikkeling qua taal en sociale interactie aangezien ik echt al autistische kenmerken in hem zag, maar pas na driekwart jaar gingen ze er een keer wat mee doen.
1 dagdeeltje per week zal niet zo erg zijn om bij papa en mama weg te zijn, maar zelf zou ik er ook niet voor kiezen.
Snap tegenwoordig toch de mensen niet, ze willen ouders worden maar wel me time houden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALles went zelfs een ventquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:50 schreef Paul het volgende:
MAAA dooo maaaaaaaa doooooo maaaaaaa dotteke
moet ff wennen
quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:50 schreef Moonlight het volgende:
[..]Nee, heeft geen zin, is iets wat helaas nooit meer overgaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
He bah vervelend, doe lekker rustig aan als dat kanquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heeft geen zin, is iets wat helaas nooit meer overgaat![]()
![]()
Ik moet soms lachen om mijn eigen lijf.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
He bah vervelend, doe lekker rustig aan als dat kan
Links kan ik niet door lopen en om wat reachts zit kan ik bijna niet zitten en moet ik lopen
Ingewikkeld , snap dat je daar om moet lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moet soms lachen om mijn eigen lijf.
Links kan ik niet door lopen en om wat reachts zit kan ik bijna niet zitten en moet ik lopenmaar wel echt vervelend!
![]()
Tis toch erg ook hequote:
Ja is het ook. Maar verander er ook niets aan. Heb vanmorgen al drie keer een rondje gelopen. Maar dan kan ik ook niet ver door links, dus ik strompel maar een beetje zodat rechts toch beweging krijgtquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:55 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ingewikkeld , snap dat je daar om moet lachenmaar wel echt vervelend!
![]()
Je moet het ook niet zien dan lig je ook in een deuk
Dus een beetje achter het huis en in de paden zien ze mij ook niet![]()
Nu ben ik wel benieuwd en wil ik het zienquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja is het ook. Maar verander er ook niets aan. Heb vanmorgen al drie keer een rondje gelopen. Maar dan kan ik ook niet ver door links, dus ik strompel maar een beetje zodat rechts toch beweging krijgt![]()
Je moet het ook niet zien dan lig je ook in een deuk
Dus een beetje achter het huis en in de paden zien ze mij ook niet![]()
![]()
![]()
Er is niets mooier dan leedvermaakquote:Op vrijdag 28 maart 2025 07:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd en wil ik het zien
Gefelii !quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:00 schreef ToT het volgende:
Oh een goeie vriend van me is trouwens gisteren ook weer papa geworden!![]()
![]()
O leuk, gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:00 schreef ToT het volgende:
Oh een goeie vriend van me is trouwens gisteren ook weer papa geworden!
Ging het maar zo hardquote:
Ach er zijn ergere dingen zijn er bij die helemaal niet meer lopen kunnen.quote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:12 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, frustrerend !Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is zo, maar maakt het niet minder vervelendquote:Op vrijdag 28 maart 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach er zijn ergere dingen zijn er bij die helemaal niet meer lopen kunnen.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: