SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee joh heeft totaal geen nut? het is niet dat ie ergens op een verlaten industrie terrein staat.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je de auto voortaan op een andere plek neerzetten?
En of ik hem hier voor de deur parkeer of een straat verder met woonhuizen al om.
Dat gaat geen verschil maken? Ik had btw als ik zelf wat gehoord had hier voor de deur niet eens wakker geworden.
Laat staan uit mijn nest ervoor gaan om half 3 nachts me aankleden en dan gaan kijken.
Dit deden ze binnen 5 min nl.
Tis midden in een fucking woonwijk.....Do what you love, love what you do!![]()
Omg de mijne 10.974quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:47 schreef gebrokenglas het volgende: [..] Mijn stappenteller meldt 10794 stappen. Het is nogal veel maar we hebben vanmiddag een rondje gelopen tijdens de pauze.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, is ook zo. Niks aan te doen inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:48 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh heeft totaal geen nut? het is niet dat ie ergens op een verlaten industrie terrein staat.
En of ik hem hier voor de deur parkeer of een straat verder met woonhuizen al om.
Dat gaat geen verschil maken? Ik had btw als ik zelf wat gehoord had hier voor de deur niet eens wakker geworden.
Laat staan uit mijn nest ervoor gaan om half 3 nachts me aankleden en dan gaan kijken.
Dit deden ze binnen 5 min nl.
Tis midden in een fucking woonwijk.....How can I make this topic about me?![]()
Die van mij nu 4147, Gister 6711. Maar ben nog niet klaar met waggelenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Nice. Bij mij staat dagelijkse doel op 8030 stappen. Dat heeft ie zelf verzonnen....quote:How can I make this topic about me?![]()
ik hoop zo dat ze scherpe beelden hebben nog ervan.quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is ook zo. Niks aan te doen inderdaad.
zal ze even aan de publieke schandpaal nagelen dan nog op de locale Facebook.
heb er wel berichtje over gezet van dat mensen ff op moeten letten hier in de buurt. zal ook wel gelezen worden.Do what you love, love what you do!![]()
400 kcal dan mag je 7 bastogne koeken en kruimels van de vorigequote:
Well, life can be a riot
Mijn doel is 10.000quote:Op donderdag 27 maart 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nice. Bij mij staat dagelijkse doel op 8030 stappen. Dat heeft ie zelf verzonnen....![]()
Dan haal je vast nog wel wat voor je naar bed gaatquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Die van mij nu 4147, Gister 6711. Maar ben nog niet klaar met waggelen
Die van mij ip 6000 maar kan ik binnenkort wel ff aanpassenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nice. Bij mij staat dagelijkse doel op 8030 stappen. Dat heeft ie zelf verzonnen....
Heb die koekjes niet in huisquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
400 kcal dan mag je 7 bastogne koeken en kruimels van de vorige"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ook naar 10.000 zettenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die van mij ip 6000 maar kan ik binnenkort wel ff aanpassen![]()
![]()
Mijn doel is 5k. Ik hoop eigenlijk vandaag wel de 7500 te halenquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:50 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dan haal je vast nog wel wat voor je naar bed gaatLangzaam opbouwen en kijken of ik richting de 10 kan werken weer.
Well, life can be a riot
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Moet wel lukken toch.. of twee keer per dag een ommetje maken van 20 a 30 minquote:Op donderdag 27 maart 2025 18:52 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Mijn doel is 5k. Ik hoop eigenlijk vandaag wel de 7500 te halenLangzaam opbouwen en kijken of ik richting de 10 kan werken weer.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Forum Opties Forumhop: Hop naar: