SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je ook karaoke?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik heb een cocktail en kom jullie irriteren![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ben wel beetje teut aan. Was 'n leuke vermoeiende dag.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een knuffel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe gaan we dit 'aanvliegen' jussie![]()
Mag niet meer hequote:Op donderdag 27 maart 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja joh. Dinsdag weer een nieuwe ronde![]()
Gewoon 3,5. Niet zo bescheiden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is het al wel een week (of twee)![]()
Ik vertelde aan kitten dat Loretta Schrijver vandaag is overleden.
Haar reactie: hoe laat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
daar is ze weerquote:
de mooiste
de liefste
de leukste![]()
GRIJSJE THE BESTquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is ze weer
de mooiste
de liefste
de leukste![]()
![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8#!/usr/bin/env python3
class object:
def __init__(self):
print("Of je worst lust?")
if __name__ == '__main__':
lekker = object()
Ik ben bang dat alleen @gebrokenglas deze nerd "humor" zal begrijpen![]()
![]()
Zelluf ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is ze weer
de mooiste
de liefste
de leukste![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa beter dan afgelopen dagenmet jou?
Mooi zo!
Ja hier is het prima. Mini-ToT heeft een geweldig leuk verjaardagsfeestje van een klasgenootje gehad en heeft daarna met Mini-ToTdinnetje gespeeld hier.
Zelf heb ik lekker gesport en ben weer op het dakterras bezig geweest. Gewoon een lekker dagje!Alleen Mini-ToT naar bed brengen wordt steeds moeilijker; het manneke is super dol op me, en wil niet dat ik hem alleen achter laat in zijn bedje. Hij wil in min armen in slaap vallen, maar daar beginnen we maar niet aan!
![]()
![]()
Als mensen zo graag willen winnen
waarom doen ze dan zelf niet meer hun best
of is het te veel moeite
Aawh wat fijn dat die zo'n leuk feestje heeft gehadquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi zo!
Ja hier is het prima. Mini-ToT heeft een geweldig leuk verjaardagsfeestje van een klasgenootje gehad en heeft daarna met Mini-ToTdinnetje gespeeld hier.
Zelf heb ik lekker gesport en ben weer op het dakterras bezig geweest. Gewoon een lekker dagje!Alleen Mini-ToT naar bed brengen wordt steeds moeilijker; het manneke is super dol op me, en wil niet dat ik hem alleen achter laat in zijn bedje. Hij wil in min armen in slaap vallen, maar daar beginnen we maar niet aan!
![]()
Oeh dat is wel minder, maar ook fijn dat die zo graag bij jou is![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aawh wat fijn dat die zo'n leuk feestje heeft gehad![]()
Oeh dat is wel minder, maar ook fijn dat die zo graag bij jou isZeker!
Manneke was weer lekker bezig: stak zijn hoofd steeds lachend onder de kraan tijdens het tanden poetsen!
![]()
![]()
Oh is het weer zo laat?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite
GejankWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Best wel eigkquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite![]()
![]()
Ik ga deze maand zeker winnen, maar ik heb pas maandag tijd. Dat is toch wel voldoende om te winnen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite![]()
Hahahaha wat een miniquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Manneke was weer lekker bezig: stak zijn hoofd steeds lachend onder de kraan tijdens het tanden poetsen!
![]()
![]()
Ik win het levenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je snachts post dan welquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga deze maand zeker winnen, maar ik heb pas maandag tijd. Dat is toch wel voldoende om te winnen?![]()
ja echtquote:
ow boehoe
jus heeft al te vaak gewonnen
wij kunnen niet winnen
beter je best doen ...( dat woord laten we maar even weg)
Nee onzin, belachelijk dat 1 iemand er tijd en moeite in steekt om te winnen. Dat zouden ze moeten verbieden! Alsof Olympische sporters iedere dag bezig zijn met training en whatever. Nee die zitten ook gewoon lekker te lanterfanten voor die ene dag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite
En hoi
Lach met een schone bips![]()
Kut*quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt
ow boehoe
jus heeft al te vaak gewonnen
wij kunnen niet winnen
beter je best doen ...( dat woord laten we maar even weg)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
LYLTquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee onzin, belachelijk dat 1 iemand er tijd en moeite in steekt om te winnen. Dat zouden ze moeten verbieden! Alsof Olympische sporters iedere dag bezig zijn met training en whatever. Nee die zitten ook gewoon lekker te lanterfanten voor die ene dag.
En hoi
Ja ik zat weer te videobellen met de nieuwe mevrouw ToT en die heeft alles meegekregen!quote:Zij helemaal bezorgd van dat hij verkouden zou worden en dat ik zijn haar moest föhnen enzo.
Ik scheer m'n kop kaal, ik heb geen föhn!
Gewoon handdoek er over en klaar!
![]()
![]()
Hey lekker dingquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee onzin, belachelijk dat 1 iemand er tijd en moeite in steekt om te winnen. Dat zouden ze moeten verbieden! Alsof Olympische sporters iedere dag bezig zijn met training en whatever. Nee die zitten ook gewoon lekker te lanterfanten voor die ene dag.
En hoi![]()
![]()
Is het normaal dat elke maand dit onderwerp terugkomt?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoiHee man!
![]()
Wie nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
's nachts zit mario hier en ik ben een beetje bang voor hemWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee pas als er iemand te vaak wintquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Is het normaal dat elke maand dit onderwerp terugkomt?![]()
Wat is te vaakquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee pas als er iemand te vaak wintWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat heb ik met ggquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
's nachts zit mario hier en ik ben een beetje bang voor hem![]()
![]()
Die wilde me ooit auf meinem fressen hauen. Dus ik begrijp je wel.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
's nachts zit mario hier en ik ben een beetje bang voor hemLach met een schone bips![]()
Newkidsquote:Op donderdag 27 maart 2025 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou daar maar voor betalen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
En hallo!!Smile, it's free therapy.![]()
er is altijd wel iemand die wat vindt jaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Is het normaal dat elke maand dit onderwerp terugkomt?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ach die paar iemanden die winnen, who cares?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee pas als er iemand te vaak wintLach met een schone bips![]()
Wat fijn dat je weer hebt gevideobeldquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zat weer te videobellen met de nieuwe mevrouw ToT en die heeft alles meegekregen!Zij helemaal bezorgd van dat hij verkouden zou worden en dat ik zijn haar moest föhnen enzo.
Ik scheer m'n kop kaal, ik heb geen föhn!
Gewoon handdoek er over en klaar!
![]()
gaat alles oke tussen jullie?
![]()
Ja echt helemaal geweldig!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Wat fijn dat je weer hebt gevideobeld![]()
gaat alles oke tussen jullie?
![]()
![]()
Meedoen is belangrijker dan.. ehh.. weet niet meer hoe die gingquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ach die paar iemanden die winnen, who cares?![]()
Lekker slachtofferhulp bellen
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lyltquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoi![]()
![]()
Verliezenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan.. ehh.. weet niet meer hoe die gingWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hoor.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Is het normaal dat elke maand dit onderwerp terugkomt?![]()
Naar linksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Toch maar een psycholoog inhuren voor dit topicTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
dan moet Jus geridderd wordenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bij nader inzien zou DTS een olympische sport moeten worden
en Dotteke
Ik wel, maar om DTS nou in te delen bij de paralympics?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Meedoen is belangrijker dan.. ehh.. weet niet meer hoe die gingLach met een schone bips![]()
De kalender op de wc heb ik alvast op april gezet. Ben het plaatje van maart zat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Vertel mij leugens, kleine lieve leugensTrotste mama van Ambar
Engnek zwaardvechtenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Drijfhout hamburgertentquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Vertel mij leugens, kleine lieve leugens![]()
Kinderen gedraag je!
Dat is wat ze zeggen als we samen zijnTrotste mama van Ambar
zou doenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik wel, maar om DTS nou in te delen bij de paralympics?
Wat nu weerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Terecht welquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
@:Kissingbird
ik zet een TR bij jou![]()
ik ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
![]()
Net als darten en klaverjassen!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
Bij nader inzien zou DTS een olympische sport moeten worden![]()
Het kloppen van onze harten is het enige geluidTrotste mama van Ambar
quote:![]()
![]()
![]()
ze doet heeeeeeel vervelend tegen mij in de COSThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:14 schreef greysbones het volgende:
doe maar! heel veel graag
Smile, it's free therapy.![]()
Ja dat ook nog!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze doet heeeeeeel vervelend tegen mij in de COS![]()
Oeh hier TR op gezetquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:16 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ze doet heeeeeeel vervelend tegen mij in de COS![]()
Zou jij ook kunnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wil @:SwJ even in de COS moddenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Daar is DTS niks bijquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien wil @:SwJ even in de COS modden
KAK!!! zocht mijn modbreak knop voor al die TR's.... Vergeten dat die weg is.Lach met een schone bips![]()
Dan neem je mij in je armen en dan vallen we op de grondTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als ik geen note krijg kom ik je opzoekuh![]()
![]()
Maar je kunt vast nog alles zienquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
KAK!!! zocht mijn modbreak knop voor al die TR's.... Vergeten dat die weg is.![]()
Misschien kan ze wel wat hulp gebruikenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Romantischquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan neem je mij in je armen en dan vallen we op de grondWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
hadden ze ook beter aan mij kunnen gevenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
KAK!!! zocht mijn modbreak knop voor al die TR's.... Vergeten dat die weg is.
Ik heb bijna weekendquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:18 schreef MizzezAmy het volgende:
![]()
Klaar met vergaderen.
Maar nu, weekend![]()
![]()
![]()
Daarom ook, het moet ALLEMAAL olympisch worden!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben slecht in voetballen, maar dat is helaas ook geen reden om het af te schaffen.
Oké veel plezier!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
trap er niet in hoor @Moonlightquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]En dan maken we er een leuke middag van
![]()
![]()
arretjescake ga je niet krijgenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Meh, denk niet. Ik was ooit tofquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
hadden ze ook beter aan mij kunnen geven
Dacht ik alquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
trap er niet in hoor @:Moonlight
arretjescake ga je niet krijgen![]()
![]()
Weekend beste end!quote:
Maar moet nog eerst 1,5 uur naar huis rijden
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
ik ben het nog steedsquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meh, denk niet. Ik was ooit tof
TSSS Ik wil een kans om er het liefst.. 2 terug te winnenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
trap er niet in hoor @:Moonlight
arretjescake ga je niet krijgen
neeennnnquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
TSSS Ik wil een kans om er het liefst.. 2 terug te winnen
ik wil eerst die arretjescakeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:![]()
ik heb een weddenschap verloren moet een arretjes cake voor greysie maken
tofquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moeje heel nie wille zijn.
jawellusThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Koekjes zijn op hier in de winkelquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
neeennnn
ik wil eerst die arretjescake
En voor mij tochquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
dikke doeiquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Koekjes zijn op hier in de winkel
das heel nie waar![]()
is goedquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup die maak ik graag voor je Moon
![]()
Kom maar ophalen![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]jup die maak ik graag voor je Moon
![]()
Kom maar ophalen
Nietes, jij bent leuker als je vals bentquote:![]()
Ik blijf tofTot in het einde der tijden. Ligt allemaal vast
En daarbij ooit zal de hele wereld blauw zijn
Smeltwater, wereld 1 grote oceaan.
Misschien dat het verhaal van kapitein Ortega toch waar kan zijn.Lach met een schone bips![]()
Heeft zij je zonnebril t eerst gevonden?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Schatje, toen ik je leerde kennen was er vrede op aardeTrotste mama van Ambar
jawelquote:
het zijn de goedkoopste biscuitjes die er zijn
die hebben ze altijd
en anders zijn er nog wel van verkade
die kun je ook gebruiken
of ronde die kun je ook gebruikenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
euhhhquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nietes, jij bent leuker als je vals bent![]()
Misschien dat het verhaal van kapitein Ortega toch waar kan zijn.
gaat het wel helemaal goed met je
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef maily het volgende:
[..]
Heeft zij je zonnebril t eerst gevonden?ga je mond spoelen!
Fiets of auto?.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weekend beste end!
Maar moet nog eerst 1,5 uur naar huis rijden![]()
![]()
is veel te duur kan ik nie betaluhquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
het zijn de goedkoopste biscuitjes die er zijn
die hebben ze altijd
en anders zijn er nog wel van verkade
die kun je ook gebruiken
of ronde die kun je ook gebruiken
nooit toch ?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
gaat het wel helemaal goed met je
Eigenlijk wel, welkom in snorkelland. In de diepe zee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
euhhh
gaat het wel helemaal goed met jeLach met een schone bips![]()
liegbeestquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
is veel te duur kan ik nie betaluhThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
heeft @sp3c je aangestokenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, welkom in snorkelland. In de diepe zee.
met de blauwe ziekte?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee TBC heerst nu, zit in mijn hersenen denk ik.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft @:Sp3c je aangestoken
met de blauwe ziekte?Lach met een schone bips![]()
Auto, 1,5 uur fietsen doe ik niet nog even na een werkdag van 9 tot 21 uurquote:
Maar goed, ik vertrek
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
aah daar zat toch al niet veelquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee TBC heerst nu, zit in mijn hersenen denk ik.
(inkopertje)Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
naar welk landquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Auto, 1,5 uur fietsen doe ik niet nog even na een werkdag van 9 tot 21 uur
Maar goed, ik vertrek
Travel safequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Auto, 1,5 uur fietsen doe ik niet nog even na een werkdag van 9 tot 21 uur
Maar goed, ik vertrek![]()
![]()
Huh?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah daar zat toch al niet veel
(inkopertje)![]()
Inkopertjequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah daar zat toch al niet veel
(inkopertje)
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3736 / +231 / +96 / 10109 / 11166
2. _UserName_ / 1225 / +114 / +15 / 1303 / 1686
3. KoningWouter / 1100 / +14 / +58 / 4120 / 4681
4. KillemWieft / 882 / +51 / +3 / 696 / 1050
5. Dr.Mikey / 794 / +17 / +38 / 1161 / 1489
6. Moeraskat / 687 / +8 / +27 / 4130 / 4487
7. gebrokenglas / 592 / +19 / +127 / 2509 / 2867
8. kree / 504 / +0 / +0 / 2087 / 2390
9. HappyCharly / 500 / +130 / +4 / 2081 / 2349
10. loveislikeakiss / 485 / +49 / +45 / 1634 / 1938
11. devzero / 469 / +10 / +24 / 423 / 542
12. Bally-b / 454 / +0 / +1 / 71 / 137
13. sp3c / 450 / +14 / +36 / 642 / 800
14. hemarookworst / 442 / +22 / +21 / 1705 / 2026
15. Lovely / 432 / +37 / +13 / 2211 / 2590
16. mario390 / 416 / +1 / +40 / 236 / 374
17. ToT / 311 / +13 / +22 / 2120 / 2291
18. Pinnenmutske / 305 / +1 / +14 / 612 / 810
19. loveyoulongtime / 297 / +0 / +0 / 1359 / 1531
20. Grotetijd / 283 / +3 / +14 / 1400 / 1598SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb nu ook weekendquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Weekend beste end!
Maar moet nog eerst 1,5 uur naar huis rijden![]()
Maar moet nog eerst 35 minuten naar huis fietsen![]()
![]()
Lekker!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend![]()
Maar moet nog eerst 35 minuten naar huis fietsen
Morgen dus vrij?Trust nobody![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nietes, jij bent leuker als je vals bent![]()
Misschien dat het verhaal van kapitein Ortega toch waar kan zijn.
Trust nobody![]()
Ja, we gaan morgen met een groepje naar een festival in Atlanta.quote:
Niet speciaal voor dat festival naar Atlanta, we waren uitgenodigd en toevallig is er morgen een soort van festival daar![]()
![]()
geen idee waarom ik nu een hippy festival in mijn hoofd hebquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we gaan morgen met een groepje naar een festival in Atlanta.
Ik doe iedere dag 11km op de opgevoerde E-Bike heen en logischerwijs terug ook. Voor deze fiets deed ik op crossbike zonder accu. Qua tijd scheelt het niks, qua gewicht welquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nu ook weekend![]()
Maar moet nog eerst 35 minuten naar huis fietsenBest beetje aangekomen
met je naam eropquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
DIT is echt een stoot onder de gordel !!!!! mucho much !! kannie
je bent gewoon een fatbikerquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag 11km op de opgevoerde E-Bike heen en logischerwijs terug ook. Voor deze fiets deed ik op crossbike zonder accu. Qua tijd scheelt het niks, qua gewicht welBest beetje aangekomen
Is van alles wat. Kunst, muziek, theater, prulletjes, en veel drankquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee waarom ik nu een hippy festival in mijn hoofd heb![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Is van alles wat. Kunst, muziek, theater, prulletjes, en veel drank![]()
klinkt leukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Neen, heb normale E-Bike met een yamaha motor en heb Badass kastje (ja zo heet ie echt) die de begrenzer uitschakelt erover heen geplaatst. Dus moet wel echt trappen nog.quote:Lach met een schone bips![]()
Ik voel me nog te jong voor een e-bikequote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik doe iedere dag 11km op de opgevoerde E-Bike heen en logischerwijs terug ook. Voor deze fiets deed ik op crossbike zonder accu. Qua tijd scheelt het niks, qua gewicht welBest beetje aangekomen
Zo erg ver is het ook weer niet en de heuvels vallen (op een paar na) wel mee
![]()
potato potatoquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Neen, heb normale E-Bike met een yamaha motor en heb Badass kastje (ja zo heet ie echt) die de begrenzer uitschakelt erover heen geplaatst. Dus moet wel echt trappen nog.
tweede cocktail?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Je brengt de boem boem in mijn hart![]()
Ik heb wel 3x Tiffany geluisterd in de laatste 20 minTrotste mama van Ambar
Lidl schijnt met een waanzinnig goede e-mountainbike te komen. Wel ¤1899 of zo, niet bepaald een Lidl-prijsje!![]()
![]()
gewoon ff naar Duitslandquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Lidl schijnt met een waanzinnig goede e-mountainbike te komen. Wel ¤1899 of zo, niet bepaald een Lidl-prijsje!
BauhausThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
beetje ver fietsen, maar andersquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Is van alles wat. Kunst, muziek, theater, prulletjes, en veel drank![]()
![]()
Tof!quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, we gaan morgen met een groepje naar een festival in Atlanta.
Niet speciaal voor dat festival naar Atlanta, we waren uitgenodigd en toevallig is er morgen een soort van festival daarTrust nobody![]()
Oeh een e-bike aanschaffen voor mijn 1,2 km naar werkTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon ff naar Duitsland
BauhausBauhaus!
Bekijk deze YouTube-video![]()
Wat is goed, Haibike een duits merk had extreem goede pre-corona voor rond de 2500,- Nu zijn alle E-bikes veel duurder. Nog steeds, dus wat krijg je dan? Wat voor schakelsysteem? Tandwielen en accu?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:39 schreef ToT het volgende:
Lidl schijnt met een waanzinnig goede e-mountainbike te komen. Wel ¤1899 of zo, niet bepaald een Lidl-prijsje!Lach met een schone bips![]()
jij heet vast Thierryquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
Ik heb wel een e-bike, maar de accu slingert ergens in huis rond.![]()
![]()
Ik zat tussen het sporten door ff wat naar het nieuws te kijken en zag dit voorbij komen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:41 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat is goed, Haibike een duits merk had extreem goede pre-corona voor rond de 2500,- Nu zijn alle E-bikes veel duurder. Nog steeds, dus wat krijg je dan? Wat voor schakelsysteem? Tandwielen en accu?
Deze bike schijnt een soort turbo--start te hebben waarbij je niet hoeft te peddelen.
Meer weet ik er niet van!![]()
![]()
jaaaaaquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:43 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hebben ze al heel lang hoor
maar is toch leuk!!!
partypooperThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oh excuuuuuse me for factcheckingquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
jaaaaa
maar is toch leuk!!!
partypooper
ben je factchecker bij FB?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oh excuuuuuse me for factchecking
dat zijn de beste he
Nee alleen insta en tiktok. De enige betrouwbare social media tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je factchecker bij FB?
dat zijn de beste heLach met een schone bips![]()
dan tiktokquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee alleen insta en tiktok. De enige betrouwbare social media tegenwoordig.
daar zijn de dokters echte dokters![]()
![]()
![]()
Fatchecker denk ik eerderquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben je factchecker bij FB?
dat zijn de beste he
Is wel waar, ik had poos terug een eksteroog onder mijn voet en heb daar de oplossing gevonden. Loop nu met een kunstbeen, probleem voorgoed wegquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan tiktok
daar zijn de dokters echte dokters![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is wel waar, ik had poos terug een eksteroog onder mijn voet en heb daar de oplossing gevonden. Loop nu met een kunstbeen, probleem voorgoed weg![]()
![]()
toppers daarThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Sowieso, nu nog iets voor de andere voet verzinnen. Dan de armen en snel ben ik meer robot dan mens.quote:Lach met een schone bips![]()
je kunt live gaan op tiktokquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sowieso, nu nog iets voor de andere voet verzinnen. Dan de armen en snel ben ik meer robot dan mens.
en vragen of iedereen je wil helpen
misschien willen ze je ook wel sponsoren
want denk dat je dan minstens naar amerika moetThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Doe je ook aan dirty dancing?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de tijd van mijn leven met jouLach met een schone bips![]()
Ja 2e afgestorven been door eksteroog gaat de verzekering hier zeker niet gelovenquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt live gaan op tiktok
en vragen of iedereen je wil helpen
misschien willen ze je ook wel sponsoren
want denk dat je dan minstens naar amerika moet
misschien heeft ze eerst een beetje Grease nodigquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe je ook aan dirty dancing?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb mij zo nog nooit gevoeldquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Doe je ook aan dirty dancing?
Ik zweer het, het is de waarheid
En ik heb het allemaal aan jouw te dankenTrotste mama van Ambar
Geen rochel beschikbaar. *error*quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien heeft ze eerst een beetje Grease nodigLach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: