SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie je welquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb je ook karaoke?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo ik heb een cocktail en kom jullie irriteren![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:46 schreef maily het volgende:
[..]
Ben wel beetje teut aan. Was 'n leuke vermoeiende dag.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Een knuffel?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe gaan we dit 'aanvliegen' jussie![]()
Mag niet meer hequote:Op donderdag 27 maart 2025 20:57 schreef maily het volgende:
[..]
Ja joh. Dinsdag weer een nieuwe ronde![]()
Gewoon 3,5. Niet zo bescheiden.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat is het al wel een week (of twee)![]()
Ik vertelde aan kitten dat Loretta Schrijver vandaag is overleden.
Haar reactie: hoe laat
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
daar is ze weerquote:
de mooiste
de liefste
de leukste![]()
GRIJSJE THE BESTquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is ze weer
de mooiste
de liefste
de leukste![]()
![]()
![]()
![]()
1
2
3
4
5
6
7
8#!/usr/bin/env python3
class object:
def __init__(self):
print("Of je worst lust?")
if __name__ == '__main__':
lekker = object()
Ik ben bang dat alleen @gebrokenglas deze nerd "humor" zal begrijpen![]()
![]()
Zelluf ookquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar is ze weer
de mooiste
de liefste
de leukste![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Jaaa beter dan afgelopen dagenmet jou?
Mooi zo!
Ja hier is het prima. Mini-ToT heeft een geweldig leuk verjaardagsfeestje van een klasgenootje gehad en heeft daarna met Mini-ToTdinnetje gespeeld hier.
Zelf heb ik lekker gesport en ben weer op het dakterras bezig geweest. Gewoon een lekker dagje!Alleen Mini-ToT naar bed brengen wordt steeds moeilijker; het manneke is super dol op me, en wil niet dat ik hem alleen achter laat in zijn bedje. Hij wil in min armen in slaap vallen, maar daar beginnen we maar niet aan!
![]()
![]()
Als mensen zo graag willen winnen
waarom doen ze dan zelf niet meer hun best
of is het te veel moeite
Aawh wat fijn dat die zo'n leuk feestje heeft gehadquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]Mooi zo!
Ja hier is het prima. Mini-ToT heeft een geweldig leuk verjaardagsfeestje van een klasgenootje gehad en heeft daarna met Mini-ToTdinnetje gespeeld hier.
Zelf heb ik lekker gesport en ben weer op het dakterras bezig geweest. Gewoon een lekker dagje!Alleen Mini-ToT naar bed brengen wordt steeds moeilijker; het manneke is super dol op me, en wil niet dat ik hem alleen achter laat in zijn bedje. Hij wil in min armen in slaap vallen, maar daar beginnen we maar niet aan!
![]()
Oeh dat is wel minder, maar ook fijn dat die zo graag bij jou is![]()
![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aawh wat fijn dat die zo'n leuk feestje heeft gehad![]()
Oeh dat is wel minder, maar ook fijn dat die zo graag bij jou isZeker!
Manneke was weer lekker bezig: stak zijn hoofd steeds lachend onder de kraan tijdens het tanden poetsen!
![]()
![]()
Oh is het weer zo laat?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite
GejankWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Best wel eigkquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite![]()
![]()
Ik ga deze maand zeker winnen, maar ik heb pas maandag tijd. Dat is toch wel voldoende om te winnen?quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite![]()
Hahahaha wat een miniquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Manneke was weer lekker bezig: stak zijn hoofd steeds lachend onder de kraan tijdens het tanden poetsen!
![]()
![]()
Ik win het levenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als je snachts post dan welquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga deze maand zeker winnen, maar ik heb pas maandag tijd. Dat is toch wel voldoende om te winnen?![]()
ja echtquote:
ow boehoe
jus heeft al te vaak gewonnen
wij kunnen niet winnen
beter je best doen ...( dat woord laten we maar even weg)
Nee onzin, belachelijk dat 1 iemand er tijd en moeite in steekt om te winnen. Dat zouden ze moeten verbieden! Alsof Olympische sporters iedere dag bezig zijn met training en whatever. Nee die zitten ook gewoon lekker te lanterfanten voor die ene dag.quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
of is het te veel moeite
En hoi
Lach met een schone bips![]()
Kut*quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja echt
ow boehoe
jus heeft al te vaak gewonnen
wij kunnen niet winnen
beter je best doen ...( dat woord laten we maar even weg)Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
LYLTquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee onzin, belachelijk dat 1 iemand er tijd en moeite in steekt om te winnen. Dat zouden ze moeten verbieden! Alsof Olympische sporters iedere dag bezig zijn met training en whatever. Nee die zitten ook gewoon lekker te lanterfanten voor die ene dag.
En hoi
Ja ik zat weer te videobellen met de nieuwe mevrouw ToT en die heeft alles meegekregen!quote:Zij helemaal bezorgd van dat hij verkouden zou worden en dat ik zijn haar moest föhnen enzo.
Ik scheer m'n kop kaal, ik heb geen föhn!
Gewoon handdoek er over en klaar!
![]()
![]()
Hey lekker dingquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee onzin, belachelijk dat 1 iemand er tijd en moeite in steekt om te winnen. Dat zouden ze moeten verbieden! Alsof Olympische sporters iedere dag bezig zijn met training en whatever. Nee die zitten ook gewoon lekker te lanterfanten voor die ene dag.
En hoi![]()
![]()
Is het normaal dat elke maand dit onderwerp terugkomt?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op donderdag 27 maart 2025 21:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En hoiHee man!
![]()
Wie nietquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
's nachts zit mario hier en ik ben een beetje bang voor hemWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee pas als er iemand te vaak wintquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:07 schreef Moeraskat het volgende:
Is het normaal dat elke maand dit onderwerp terugkomt?![]()
Wat is te vaakquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee pas als er iemand te vaak wintWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh dat heb ik met ggquote:Op donderdag 27 maart 2025 21:08 schreef devzero het volgende:
[..]
's nachts zit mario hier en ik ben een beetje bang voor hem![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: