Hij heeft wel gelijk met zn mening over de jureerbare opdrachten. Floris die nog nog net niet met de tong op zn tenen loopt, krijgt bonuspunten voor zn gracieuze rijstijl bij dat stokpaardje loopen.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:40 schreef Sjaak-V het volgende:
Freak heeft een lichte Floris obsessie volgens mij haha maar verder waardeer ik zijn input. Vind het altijd wel leuk hier om verschillende meningen te lezen. Iedereen heeft zijn voorkeuren die hij of zij leuk vind of waar je juist een hekel aan hebt.
Borg krijg je natuurlijk wel terug als je eruit wordt gestemd lijkt me of een blessure (waardoor je wel moet stoppen )quote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:30 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Je bent sowieso je borg kwijt dat gebeurd normaal als je binnen 3 maanden stopt. Weet niet precies om hoeveel het gaat, maar denk normaal minimaal 1500, maar ook afhankelijk van financiele situatie.
Zoveel geldquote:Op zaterdag 29 maart 2025 20:30 schreef Sjaak-V het volgende:
[..]
Je bent sowieso je borg kwijt dat gebeurd normaal als je binnen 3 maanden stopt. Weet niet precies om hoeveel het gaat, maar denk normaal minimaal 1500, maar ook afhankelijk van financiele situatie.
quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Als je een beetje begrijpend kon lezen, had je begrepen dat ik geen fan ben van Esther. Ben jij familie van Amber of heb je gewoon geen mensenkennis?
Ja, want het maakt de makers echt heel veel uit wie er wint. Dat is heel belangrijk voor ze.quote:Op zaterdag 29 maart 2025 19:25 schreef Cirilico het volgende:
En Floris krijgt uiteraard geheel onverwachts gratis 50 punten toebedeeld.
Kijkcijfertechnisch maakt het wel uit.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:13 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Ja, want het maakt de makers echt heel veel uit wie er wint. Dat is heel belangrijk voor ze.
Nou was wel duidelijk dat ze van de laatste plaats af moesten met gratis 50 punten en een spel waarvan duidelijk was dat ze 250 zouden binnen harken, al kon dat mis gaan maar dat ze daar goed in waren was een feit.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:13 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Ja, want het maakt de makers echt heel veel uit wie er wint. Dat is heel belangrijk voor ze.
Ze sturen misschien wel iets, maar het maakt echt geen zak uit wie er wint. Daar komt nog bij dat ze een enorme rechtzaak aan hun broek krijgen als er vals wordt gespeeld door de makers. Het gaat wel om 100.000 euro namelijk.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Kijkcijfertechnisch maakt het wel uit.
Net zoals bepaalde mensen veel meer in beeld komen dan anderen. En dat karakters uitvergroot in beeld komen. Zoals conflicten heel veel aandacht krijgen. Alle gezellige momenten zijn veel minder interessant
Net zoals ze mensen zichzelf voor paal zetten met stokpaardjes en verkleedkleding, onrust veroorzaken met soms te weinig eten etc
Dus ja ik denk dat de FEBO wel stuurt
Waarom zouden ze in vredesnaam van die laatste plaats afmoeten? Jullie zien echt spoken. Enorme complottheorieen hier. Mensen die serieus denken dat er bepaalde deelnemers worden voorgetrokken. LOL. Het zal de makers een rotzorg zijn. Maar ik merk dat zowel in Big brother als ook hier mensen denken dat de makers voorkeuren hebben. Dat is in al die jaren sinds 1999 nog NOOIT bewezen. Als dat zo zou zijn en uit zou komen, zou dat programma meteen niet meer kunnen. Dus nee, dat gebeurt niet. Het maakt de maker echt NIETS uit wie er wint.quote:Op zondag 30 maart 2025 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou was wel duidelijk dat ze van de laatste plaats af moesten met gratis 50 punten en een spel waarvan duidelijk was dat ze 250 zouden binnen harken, al kon dat mis gaan maar dat ze daar goed in waren was een feit.
Tenzij het Emma betreft uiteraard...quote:Op zondag 30 maart 2025 03:15 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Ze sturen misschien wel iets, maar het maakt echt geen zak uit wie er wint. Daar komt nog bij dat ze een enorme rechtzaak aan hun broek krijgen als er vals wordt gespeeld door de makers. Het gaat wel om 100.000 euro namelijk.
Dus gooi die complottheorietjes overboord. Die slaan helemaal nergens op.
Ik haat juist die complot theorieën, dat het winnende nummer van de kluis op afstand gestuurd is en dat alles fake is. Het is soms nooit goed. Er is een boel gezeik blijkbaar en daar doen ze imo wel wat aan zoals met de enveloppen die in een willekeurige brievenbus moesten en dan nog hoor je "doorgestoken kaart"quote:Op zondag 30 maart 2025 03:19 schreef eensteen25 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze in vredesnaam van die laatste plaats afmoeten? Jullie zien echt spoken. Enorme complottheorieen hier. Mensen die serieus denken dat er bepaalde deelnemers worden voorgetrokken. LOL. Het zal de makers een rotzorg zijn. Maar ik merk dat zowel in Big brother als ook hier mensen denken dat de makers voorkeuren hebben. Dat is in al die jaren sinds 1999 nog NOOIT bewezen. Als dat zo zou zijn en uit zou komen, zou dat programma meteen niet meer kunnen. Dus nee, dat gebeurt niet. Het maakt de maker echt NIETS uit wie er wint.
Natuurlijk niet. El che baalde van zijn bondje en wilde ze terugpakken. Was vrij logisch. Maar sommige mensen, zoals jij, zoeken overal iets achter. Slaat echt nergens op. Er werken zoveel mensen aan zo'n programma en dan zou zoiets altijd uitkomen. En dan is het programma verleden tijd. Dus nee, zoiets gebeurt niet. En waarom ook. Wat maakt het de makers uit? Helemaal niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 03:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik haat juist die complot theorieën, dat het winnende nummer van de kluis op afstand gestuurd is en dat alles fake is. Het is soms nooit goed. Er is een boel gezeik blijkbaar en daar doen ze imo wel wat aan zoals met de enveloppen die in een willekeurige brievenbus moesten en dan nog hoor je "doorgestoken kaart"![]()
Maar er is wel degelijk sturing, bv dat er ineens een spel gespeeld werd op de slaapkamer met Elche waar hij alle antwoorden expres fout gaf. Dat was apart en opgezet, het geeft niet hoor het is en blijft een tv programma. Ik heb wel een hekel aan dat alles gescript zou zijn want daar geloof ik niet in.
Maar ik vind je wel leuk Jente
LOL... En nog een complottheorie. Dat ik de tweelingzus van Emma benquote:
De winnende code staat achterop de cheque die in de kluis zit. Dit hebben ze meermaals laten zien.quote:Op zondag 30 maart 2025 04:18 schreef spapaars het volgende:
Het is onbetrouwbaar.
De kandidaten typen het nummer in, en dat nummer verschijnt automatisch op het scherm.
De stem komt vanuit de febo, dat het de ene keer langer duurt dan de andere keer met juist of onjuist bewijst dat.
Ze hoeven alleen maar op een rode of groene knop te drukken, en bij groen gaat de deur open.
Kan het niet bewijzen, maar dit is niet waterdicht.
Vooral de laatste keer met dat wisselende nummer tussen de kandidaten, was ook toevallig het juiste nummer.
Het zal ook nooit bij de eerste pogingen goed zijn, dat is ook heel toevallig.
Tja het is maar hoe jij denkt dat het gaat er staan toch nummers op die sleutel, maar goed denk dat we niet hoeven te discusseren hierover. Want daar komen we nooit uit. Ik ben iemand die wel gelooft in het spel dat het er eerlijk aan toe gaat. Alleen op tv zal er wel wat dingen worden uitvergroot ect. Ruzies en bommetjes droppen.quote:Op zondag 30 maart 2025 04:18 schreef spapaars het volgende:
Het is onbetrouwbaar.
De kandidaten typen het nummer in, en dat nummer verschijnt automatisch op het scherm.
De stem komt vanuit de febo, dat het de ene keer langer duurt dan de andere keer met juist of onjuist bewijst dat.
Ze hoeven alleen maar op een rode of groene knop te drukken, en bij groen gaat de deur open.
Kan het niet bewijzen, maar dit is niet waterdicht.
Vooral de laatste keer met dat wisselende nummer tussen de kandidaten, was ook toevallig het juiste nummer.
Het zal ook nooit bij de eerste pogingen goed zijn, dat is ook heel toevallig.
Waarom heeft hij dan die ton nog niet gewonnen? Zoveel geluk heeft hij niet.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:21 schreef Cirilico het volgende:
Mijn enige complottheorie is dat Floris geholpen wordt. Hij heeft constant geluk. Zelfs de bondgenoten hebben dat vaker geroepen. En zelfs Emma insinueerde laatst dat ze het verdacht beginnen te vinden.
Het is gewoon heel raar om uit het niets 50 punten weg te geven terwijl dat niet werd aangekondigd en terwijl de activiteit verdiend was door de gehele groep. De oneerlijkheid ervan moet iig objectief vast te stellen zijn.
Omdat je niet helemaal kunt sturen wie de juiste code kiest. Zeker niet als hij niet uit het bondje is gekozen. Tot de vorige cyclus mochten ze namelijk eerst beide een willekeurige code kiezen. Als ze al zouden influisteren welke de juiste is, kan nog de andere, die uit het bondje is gekozen, die code kiezen.quote:Op zondag 30 maart 2025 12:57 schreef DilanoNirvana het volgende:
Waarom heeft hij dan die ton nog niet gewonnen? Zoveel geluk heeft hij niet.
Ze tikken het nummer zelf in, dat komt ook op het dan nog onzichtbare scherm, en dan beslist de febo met een ja of nee (theoretisch)quote:Op zondag 30 maart 2025 08:13 schreef 5thencounter het volgende:
Ik heb nog een leuke, omdat iedereen hier zo gek is op complotjes.. de winnende code wordt op het bordje in de kluis geprogrammeerd op het moment dat de favoriet aan zijn 3e of 4e poging bezig is..
Er zijn nogal wat varianten, een ervan de ongevraagde aanreiken van de eerste gratis startcodes door Jan..( die wel weet welke de winnende code is..) dat later is veranderd in Welke Code Wil Je..quote:Op zondag 30 maart 2025 13:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze tikken het nummer zelf in, dat komt ook op het dan nog onzichtbare scherm, en dan beslist de febo met een ja of nee (theoretisch)
De ruzie met Emma is weer gesust, dus Floris moet persoonlijk budget hebben om zijn verloofde te kunnen bellen, zodat die weer het vuurtje op kan stoken.quote:Op zondag 30 maart 2025 15:12 schreef KapiteinChris het volgende:
Zo grappig om te lezen dat mensen hier echt denken dat de FEBO specifiek opdrachten bedenkt zodat Floris 250 punten kan pakken, hij en El Che zijn gewoon goed in veel dingen, pikken dingen snel op en zijn bereid om te leren/aan zwakheden te werken, ja dan maakt je gewoon een goede kans om iets goed te doen. Daarbij is het wel vaker voor gevallen dat een bondje later in de cyclus meer punten pakt dan voorheen en vice versa. Dat gezegd hebben die 50 punten voor dat infantiele gedoe sloeg nergens op, voorheen deden ze toch gewoon 50 euro boodschappen tegoed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |