SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Als je een paar seconden te kort komt... de raggende manne hebben ook nog een liedje wat in het thema pastquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga nog 7 liedjes draaien; de doorgeschoven nummers draai ik de volgende keer wel![]()
Ronan Keating - When You Say Nothing At All
Onderweg: mijn favoriete nummer met Nothing in de titel en een zeer passend slot, door jullie bedacht
Waar is dit fout gegaan?quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarschuw tijdig voor Ronan Keating graag.
Liedje van 10 seconden zeker?quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:19 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als je een paar seconden te kort komt... de raggende manne hebben ook nog een liedje wat in het thema past
Ik zou het in de slaapkamer proberenquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
DJ11, dank voor de muziek tot nu toe.
Ik ga nu mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
Welterusten Meltingquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:22 schreef Melting het volgende:
DJ11, dank voor de muziek tot nu toe.
Ik ga nu mijn bed opzoeken.
Fijne avond nog allemaal.
quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Bonnie Tyler na haar nog net niet voltooide testosteron kuur…
Ik wist dat, en als Bonnie het gezongen had, had het ook perfect gepast.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik zat net op te zoeken wie dit heeft geschreven omdat het zo Jim Steinman-achtig klinkt. Wat dus ook blijkt te kloppen. Alleen Meatloaf ontbreekt nog.
Het bandje van de schoonzoon van Meatloaf heeft ook een liedje wat binnen het thema pastquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Ik zat net op te zoeken wie dit heeft geschreven omdat het zo Jim Steinman-achtig klinkt. Wat dus ook blijkt te kloppen. Alleen Meatloaf ontbreekt nog.
De schoonzoon van Meatloaf? Ik wist niet eens dat -ie kinderen hadquote:Op woensdag 26 maart 2025 21:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het bandje van de schoonzoon van Meatloaf heeft ook een liedje wat binnen het thema past
Grappig feitje over bovenstaande song:quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
quote:It reached number two on the US Billboard Hot 100 for three weeks (behind "Total Eclipse of the Heart" by Bonnie Tyler, giving Steinman a consecutive peak of two songs).
De gitarist van Anthrax is met zijn dochter getrouwd.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:27 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De schoonzoon van Meatloaf? Ik wist niet eens dat -ie kinderen had
Dat was niet te missen.quote:Op woensdag 26 maart 2025 21:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]![]()
Past ook prima bij haar stem. En die Steinman heeft het toch maar mooi geflikt als songwriter. Een hele reeks hits achter z'n naam.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |