Als Max zelf al aangeeft dat de wagen extreem lastig te besturen is (afgelopen raceweekend), dan kun je daar nu al wel van uitgaan hoor..quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:26 schreef Elan het volgende:
Als Yuki nu ook weer faalt mogen we concluderen dat de RB in feite een tractor is en Max een freak of nature.
Ik heb deze letterlijke woorden ergens anders al gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:26 schreef Elan het volgende:
Als Yuki nu ook weer faalt mogen we concluderen dat de RB in feite een tractor is en Max een freak of nature.
Het was een bewuste keus van RBR om de auto sneller te maken door instabiliteit. In 22 liep dat ding op rails, maar experimenteerde Ferrari toch een paar keer met nieuwe settings? Leclerc was een keer verrassend snel in (meen ik) Miami, maar crashte ook gelijk. In vloeiende bochten is de RBR nu heel grillig, in start stop bochten loopt ie harder. Die imbalans is steeds erger geworden en nu doorgeslagenquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:18 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, als je de film terugdraait zie je dat Max mid '23 al aan het klagen was dat de auto zeer moeilijk te rijden was. Alleen nam niemand dat serieus omdat die alles won. Maar de auto is eigenlijk al jaren ieder jaar moeilijker geworden om mee te rijden en de window kleiner om hem optimaal te krijgen.
Wat dat betreft had Singapore '23 al de wake-up call moeten zijn, dat als ze de setup niet perfect krijgen er ook geen enkele basissnelheid is om op terug te vallen.
Max IS precies dat. Die haalt echt het onmogelijke uit die wagen.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:26 schreef Elan het volgende:
Woorden zijn altijd letterlijkquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb deze letterlijke woorden ergens anders al gezien.
Daar heb je in het ViaPlay-topic nooit zoveel moeite mee.quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb deze letterlijke woorden ergens anders al gezien.
Lawson zat op 7 tienden van Verstappen. Als Tsunoda (na een paar races) net zo snel is, dan is dat eigenlijk al indrukwekkend. Omdat het hele veld relatief dicht op elkaar zit, zal dit helaas voor hem weinig punten opleveren en kan aan het einde van het seizoen al snel geconcludeerd worden dat ook Tsunoda gefaald heeftquote:Op donderdag 27 maart 2025 10:26 schreef Elan het volgende:
Wie post dit?quote:Op donderdag 27 maart 2025 10:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max roert zich een beetje
[ afbeelding ]
Giedo vd Garde, staat er.quote:
Oh ja, helemaal overheen gekekenquote:
Niet te letterlijk nemen.quote:
Red bull heeft naar mijn inschatting betere capaciteit om door te ontwikkelen. Tevens kan het zijn dat de racing bulls vanwege de makkelijke bestuurbaarheid een lagere peak performance hebben dan de red bull.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:11 schreef alpeko het volgende:
Misschien zeg ik iets geks maar zou Verstappen niet beter naar de Racing Bulls kunnen gaan?
Lawson en Hadjar in de Red Bull en Yuki en Max in de Racing Bulls.
Dat snap ik natuurlijk. Maar Hadjar was bij de Q in China maar 5 tienden langzamer dan Piastri. Max had in de Racing Bull op pole gestaan als we er vanuit gaan dat Max toch zeker wel een halve seconde sneller is. Racepace van die auto is dan weer een ander verhaal.quote:Op donderdag 27 maart 2025 11:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Red bull heeft naar mijn inschatting betere capaciteit om door te ontwikkelen. Tevens kan het zijn dat de racing bulls vanwege de makkelijke bestuurbaarheid een peak performance hebben dan de red bull.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |