SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
duurde lang
moest je eerst helikopteren @JustinKThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal jou eens helikopterenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:39 schreef greysbones het volgende:
duurde lang
moest je eerst helikopteren @:Justink![]()
![]()
Nou @Moeraskat er is reactie.
Had er nog een bericht uit gegooid:
(hij noemde mij in eerste instantie "huilie")
Ik gooide dit er uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen kwam hij metSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de chat gearchiveerd en gedempt, he-le-maal klaar mee. "gedragsregels" dit lijkt mij toch verdomme gewoon common sense of niet!?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ook goedquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Goed goed![]()
En met mij suikerbommetje?![]()
![]()
Hey goedemorgen Loverly, deze natte poes durf ik wel op t werk te bekijken
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
dit klinkt net zo fout als de post van Jusquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
Hey goedemorgen Loverly, deze natte poes durf ik wel op t werk te bekijkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hallo StevenHydequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:44 schreef StevenHyde het volgende:
Hey goedemorgen Loverly, deze natte poes durf ik wel op t werk te bekijken![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Zellufquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dit klinkt net zo fout als de post van Jus![]()
Ik wou er eerst nog wat bij zetten en het gifje in een spoiler doen![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:46 schreef Lovely het volgende:
Ik wou er eerst nog wat bij zetten en het gifje in een spoiler doen![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: