Ik in principe ook, maar mocht Jolien er naast zitten dan probeer ik haar eruit te stemmen;)quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het Jane sharice wordt
stem ik op Sharice
Zo zou het moeten zijn, Jordy.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Matti vraagt zich af hoe de sfeer is op het feest. Jordy zegt als mensen eruit zijn ze anders erna kijken hij gelooft niet dat er mensen met wrok. Nou jordy je gaat schrikken hoe zuur sommige mensen zijn.
Zei jane gister ook he. Ze ging ze kapot makenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
Als blikken konden doden was heel het kartel dood nu
Niet allemaal, een paar axel en elsa vooral. De rest niet zo wat ik mee kreeg via mijn dochter.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn, Jordy.
Maar twas een zwakzinnige cast vol wrok
Gelukkig niet allemaal.....quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef maxelu het volgende:
[..]
Zo zou het moeten zijn, Jordy.
Maar twas een zwakzinnige cast vol wrok
Niet meer kijken dan. Spellen gewonnen kijkers die hem wel leuk vinden en op hem stemmen. En tuurlijk ook die hem niet leuk vinden maar in de minderheid zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:22 schreef spapaars het volgende:
Jordy rechtsreeks naar de finale gebracht, ben deze soap moe.
Die blijft er in van schrik als ze vrijdag zou mogen blijvenquote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
aah de echte reden waarom Sharice zo zuur is
ze denkt geen kans te maken tegenover Jane
de anti-stemmen gaan haar weer laten winnen van janequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
Ja daar had ze het gister al over buiten met kartel dat het eigenlijk niet eerlijk was tegenover jane te staan.quote:Op woensdag 26 maart 2025 10:23 schreef greysbones het volgende:
Maakt voor beide niet uit, uitstel van executiequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die blijft er in van schrik als ze vrijdag zou mogen blijven
ze had toen geen keus hequote:Op woensdag 26 maart 2025 10:26 schreef Joyce-43 het volgende:
jij zou je vriendje er toch ook niet op gooien Sharice had jij MIlena genomineerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |