ik krijg al voor de derde keer een aankondiging van een brief die 20 maart zou komen, toen 22 en nu weer dat hij vandaag komt.quote:Op woensdag 26 maart 2025 08:49 schreef Ama het volgende:
PostNL app: Het is shopseizoen dus je post kan een dag later zijn.
Wat is dit nou voor kut excuus dan.
ben je een masochist of een sadistquote:
een slap excuus waarom de briefpost later komtquote:
Nou was het alleen een probleem omdat ik achter iemand reed die zich eraan hieldquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Boks.
Ik reed laatst in hartje Amsterdam en daar mag je nu dus nog maar 30
Echt optimaal rijgenot daar joh![]()
![]()
![]()
@:Rival
Ach, jou tolereren we ook. Beetje dankbaarheid daarvoor zou ook niet misstaanquote:Op woensdag 26 maart 2025 08:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stop met deze zwakbegaafde onzin aub.
Ze hebben blijkbaar geen feestdag die ze de schuld kunnen geven van hun eigen falenquote:
Dat woordje we is een beetje sneutje de peutje.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, jou tolereren we ook. Beetje dankbaarheid daarvoor zou ook niet misstaan
Ik had dit nog kunnen begrijpen als iedereen net z'n vakantiegeld heeft gehad ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar geen feestdag die ze de schuld kunnen geven van hun eigen falen
kinderbijslag?quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik had dit nog kunnen begrijpen als iedereen net z'n vakantiegeld heeft gehad ofzo.
quote:
Dat is als vieze seks met een opblaaspop vs een warme levende pratende vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2025 09:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Fabrieksworstebroodjes: ¤ 1,39 per 4
Brabantsche worstebroodjes van bakkerij "keilekker": ¤ 7,19 per 4
We gaan nu zien waarom dat verschil zo groot is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |