quote:Op woensdag 26 maart 2025 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vast wel een nerdje en/of stalker die daar zo achter kan komen als die een beetje zijn best doet. Of misschien wel van zo eentje die hier dagelijks meeleest en ons allemaal kent en een heel profiel heeft aangemaakt maar hier nooit post. Of de AIVD die ook altijd hier zich vermaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van mij is standaard opgeladen. Niet alleen handig voor een sneeuwstorm des doods, maar überhaupt wel als ik eens dat ding nodig denk te hebben.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:08 schreef Ama het volgende:
Ik hoop wel even dat ze een paar uur van tevoren waarschuwen zodat ik mijn powerbank nog goed kan opladen.
Wel interessantquote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kunsthal.nl/n(...)-berkers-lebensborn/
Weer een gezellige tentoonstelling waar ik naartoe wil.
Gezellige KSC kunsthalmeet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:23 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kunsthal.nl/n(...)-berkers-lebensborn/
Weer een gezellige tentoonstelling waar ik naartoe wil.
Oh.quote:Horrorfilm 'The Strangers: Chapter 2' verschijnt in september 2025 in de bioscopen, in plaats van 'Saw XI'.
quote:
quote:De releasedatum van Saw XI is voorlopig geschrapt vanwege meningsverschillen tussen Lionsgate en de producenten van de franchise.
Dit is niet mijn kink vriend.quote:Op woensdag 26 maart 2025 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan krijg je wel een riem om anders zijn we je weer kwijt.
Had er ook wel zin in. Blijf het vermakelijke films vinden en ik hou van die smerigheid.quote:
Gvdquote:Op woensdag 26 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil je best vervelen hoor. Welke hobby van mij vind je het saaist?
uit welke kan ik allemaal kiezen?quote:Op woensdag 26 maart 2025 15:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil je best vervelen hoor. Welke hobby van mij vind je het saaist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |