quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Brabantsquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Uit welke soorten love language kunnen we kiezen?
Wat veel romantiek. Kuch.quote:
Met z’n allen in een warm badquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:10 schreef Joop_W het volgende:
De love language van dit topic is samen tijd doorbrengen!
Ik gun het deze 2quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat we wel afsluiten met één succesvolle mets
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Na die homo met die hond heb ik daar een ander beeld van gekregen
Ja, dus.quote:
Godsamme Alpquote:
Brabant he.quote:
boulderen is leuk als datequote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:17 schreef Sapstengel het volgende:
Suppen en padellen
Misschien ook nog even boulderen proberen
Er staat in de gids dat morgen een nieuw seizoen begint, maar dat klopt dus niet?quote:
Ik begin morgen met een eigen date, dacht komen toch alleen maar herhalingen dus woendag komt wel goed uitquote:
We hopen op een mets!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik begin morgen met een eigen date, dacht komen toch alleen maar herhalingen dus woendag komt wel goed uit
Verder gewoon weer terug naar de podcasts denk ik.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik begin morgen met een eigen date, dacht komen toch alleen maar herhalingen dus woendag komt wel goed uit
Verder gewoon weer terug naar de podcasts denk ik.
quote:
Misschien herhalingen. Staat gewoon nog de hele week op de agenda.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er staat in de gids dat morgen een nieuw seizoen begint, maar dat klopt dus niet?
Britse series.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er staat in de gids dat morgen een nieuw seizoen begint, maar dat klopt dus niet?
deed verkeerde quote, zie editquote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oja zet wel ff stream aan op Youtube, goed idee.
Het is geen first date meer, maar inmiddels het "we willen elkaar nog wel een keertje zien" stadium. Maarja, volle agenda of de afstand kan altijd nog.quote:
quote:
Gaat zichzelf opnieuw ontdekken en foto's maken van kinderen met hongerbuikjes voor de insta.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 20:40 schreef RipCity het volgende:
Barman Victor, met de helderblauwe ogen, neemt afscheid van First Dates
https://www.ad.nl/show/ba(...)irst-dates~a743acf4/
de gesprekken zijn zo much funner dan first dates, britten lijken meer pit te hebbenquote:Op woensdag 26 maart 2025 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Altijd leuk als er Geordie's of Cockney types opduiken…
Dat accent word je ook niet vrolijk van, wel een mooie vrouw.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:49 schreef MadMaster het volgende:
Kristina, Oostblok, kickt op Engelsen…
Dat is het niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
de gesprekken zijn zo much funner dan first dates, britten lijken meer pit te hebben
of ze laten in nl iedereen toe en in uk niet.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het niet.
First Dates NL = 50% autisme of socially awkward
First Dates UK = normale spontane mensen
De excentrieke types zijn in de UK aardig aanwezig…quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het niet.
Het stuk trash in Engeland.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De excentrieke types zijn in de UK aardig aanwezig…
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:55 schreef Felagund het volgende:
Morgan Freeman en Tina Turner op een date?
quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:39 schreef MadMaster het volgende:
De Witte Tina Turner.
Samen met de wannabee Billy Ocean…
wel veel minder druk dan een nederlandse first datequote:Op woensdag 26 maart 2025 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is het niet.
In de UK is dat geen trash.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het stuk trash in Engeland.
Dat mag ik van @:coco nooit zeggen.
In ieder geval luxer dan dat Nederlandse drive-through date restaurant…quote:Op woensdag 26 maart 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal wel een heel duur restaurant zijn dus
Het is wel wat explicieter ja. Al kan het aan deze date liggen.quote:
https://www.paternosterch(...)HHRQPNKEQgU96BAglEAQquote:Op woensdag 26 maart 2025 20:04 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
zal wel een heel duur restaurant zijn dus
Zou er niet voor naar Engeland gaan, maar stukje trash is wel fijn.quote:Op woensdag 26 maart 2025 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het stuk trash in Engeland.
Dat mag ik van @:coco nooit zeggen.
Ik kijk net een kwartiertje.quote:
Mooi toch, die hele optocht aan outfits, ladingen make-up en semi anabolen types…quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kijk net een kwartiertje.
Ik moet wel lachen. Elke vrouw sexy en kleding voor een date.
Bij ons zitten ze in jeans en sneakers. En of heel veel kleuren.
Ik vind een zwarte sexy outfit wel leuk voor een date. Die dikke nepwimpers en plamuur denk ik dan even weg.quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi toch, die hele optocht aan outfits, ladingen make-up en semi anabolen types…
Die in het grijze pak?quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:07 schreef Felagund het volgende:
Deze man heeft een hele lieve uitstraling.
Nee, die oudere man die nu al weg is (met een beetje een zwerverslook).quote:Op donderdag 27 maart 2025 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die in het grijze pak?
Met de bimbo in het rood?
Die nu al vreemd wil gaan?
https://www.ad.nl/show/om(...)groenteman~a3febdd8/quote:De bekende BNNVara-programma’s First Dates en Van Roosmalen & Groenteman zullen vanaf volgend jaar minder frequent te zien zijn. De omroep en de overkoepelende NPO hebben gezamenlijk besloten dat er voortaan minder afleveringen van deze titels worden gemaakt in het kader van de bezuinigingen op de publieke omroep.
Die kans is wel enorm jaquote:Op maandag 12 mei 2025 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/om(...)groenteman~a3febdd8/
Ach, beter af en toe ons FIRST DATES BAD dan dat het helemaal stopt.quote:Op maandag 12 mei 2025 18:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/om(...)groenteman~a3febdd8/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |