SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
DEZE MAN SNAPT DE ASSIGNMENT
Mijn TT was "waar we NIET zwemmen in Bacardi Lemon"
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
In de jungle van de stad ben jij een tijger in de kroeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
That's what she saidquote:Well, life can be a riot
Je staat achter de bar van avonds laat tot morgens vroeg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had niet veel trek voor de tweedag dezelfde kliekjes is nooit zo een pretje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vreet jullie allemaal opquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de jungle van de stad ben jij een tijger in de kroeg.
Do what you love, love what you do!![]()
Ik weet allesquote:Well, life can be a riot
SuccesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@klaasweetallesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het staatse nieuws is trouwens ook niet objectief hierin. echt. zou mijn TV abo op moeten zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
dat meer politie op de stoep ben ik wel voorstander van weer dan.Do what you love, love what you do!![]()
Moet je je beter wassenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:00 schreef kree het volgende:
"week van de lentekriebels". nou begint alweer goedWell, life can be a riot
dat kun je doen, maar het nieuws kun je dan volgen via npoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:02 schreef kree het volgende:
het staatse nieuws is trouwens ook niet objectief hierin. echt. zou mijn TV abo op moeten zeggen.
How can I make this topic about me?![]()
weet ik maar irriteer me nu alweer aan het niet objectieve ervan.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat kun je doen, maar het nieuws kun je dan volgen via npoDo what you love, love what you do!![]()
durf het haast stemmingsmakerij te noemen eigenlijk.
laat die kinderen met rust joh ipv als ze als een tool te gebruiken voor wat welke groepering ook weer denkt.Do what you love, love what you do!![]()
Kan je beter canal + nemen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was er nog nieuws?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik maar irriteer me nu alweer aan het niet objectieve ervan.How can I make this topic about me?![]()
Ik kijk die onzin echt al jaren niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huilen in 3, 2, 1 ...quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:58 schreef kree het volgende:
nou ff het staatsnieuws kijken hoorzo terug.
![]()
Alleen die live persconferenties tijdens Corona toen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nou beetje pro IBQTO enzo dingen. was de headline.quote:
tweede. mensen die zich aan het asflat plakken en half NL plat leggen. die had ik sowieso met 400 bar vanaf gespoten al ipv een sproeistraaltje en ze afvoeren op brancards enzo.
fuck die lui. ze werken blijkbaar zelf niet ofzo. maar ok. ik heb mening hierover en die zal niet iedereen hier van harte aannemen.
Kut maatschappij.Do what you love, love what you do!![]()
Wel op Harvard gezeten.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke, duidelijkquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:08 schreef kree het volgende:
[..]
nou beetje pro IBQTO enzo dingen. was de headline.
tweede. mensen die zich aan het asflat plakken en half NL plat leggen. die had ik sowieso met 400 bar vanaf gespoten al ipv een sproeistraaltje en ze afvoeren op brancards enzo.
fuck die lui. ze werken blijkbaar zelf niet ofzo. maar ok. ik heb mening hierover en die zal niet iedereen hier van harte aannemen.
Kut maatschappij.
How can I make this topic about me?![]()
Hij heeft nog gelijk ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik wil nog ff wat zeggen over dat LHBT eigenlijk. gewoon niet aanvallend maar waarom ik denk waarom dit ellende is.
mag wel denk?Do what you love, love what you do!![]()
Nee, ik dacht van kwart over.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:14 schreef maily het volgende:
[..]
@:JustinK
Of is die meer van kwart voor?How can I make this topic about me?![]()
Je mag alles zeggen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:12 schreef kree het volgende:
ik wil nog ff wat zeggen over dat LHBT eigenlijk. gewoon niet aanvallend maar waarom ik denk waarom dit ellende is.
mag wel denk?
Of het verstandig is is een 2e.Well, life can be a riot
weet je wat mij betreft de ellende is met dat LHBT gebeuren, het is miet eens dat de meeste mensen (iig die ik ken) het er zo mee oneens zijn dat ze ander idee hebben?
Wat het erg maakt is dat ze het onwijs willen uitdragen enzo, wtf. doe normaal en doe je eigen ding en van mij zal je geen last hebben dan.,
Waar ijk me aan irriteer, ze moeten het uitdragen enzo en ook op scholen brengen als normaal?
Totaal ben ik het er niet mee eens dat? Ik ben voor uitleggen wat en hoe.
En wat normaal is, laat dat lekker zelf iedereen zelf besluiten ipv campagne van het staatsnieuws enzo.
zo niet eens ben ik het met dat eerste punt van NOS, maarja wat wil je of verwacht je alweer he?
toch al weinig vertrouwen in dat het nog objectief is.Do what you love, love what you do!![]()
waarom niet meer?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:16 schreef mario390 het volgende:
vis gemakt , mutti kokt vanaf zaterdag niet meerHow can I make this topic about me?![]()
nouja dat weet ik, maar zeg ff wat ik denk.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je mag alles zeggen.
Of het verstandig is is een 2e.
En oke als anderen het niet mee eens zijn ook prima? even goede vrienden.
maar moet wel ff gezegd worden.Do what you love, love what you do!![]()
O jee.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:16 schreef mario390 het volgende:
vis gemakt , mutti kokt vanaf zaterdag niet meer
Dat wordt honger lijden ...![]()
Wacht, ging dat over het item dat er een groepering is die tégen de Week van de Lentekriebels is, omdat kids zouden leren masturberen...?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:05 schreef kree het volgende:
durf het haast stemmingsmakerij te noemen eigenlijk.
laat die kinderen met rust joh ipv als ze als een tool te gebruiken voor wat welke groepering ook weer denkt.
De NOS heeft daar toch geen aandeel in? Die brengt het item.
Laat de kinderen vooral WEL leren over hoe het werkt, en vooral condooms te gebruiken?! En de anticonceptiepil?
Dat die rare club ertegen is, wat heeft de NOS ermee te maken dan? Of met het organiseren van de Week van de Lentekriebels?
Hoezo, stemmingmakerij? Als dit het brengen van feiten is?
Of... begrijp ik je nou verkeerd.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:17 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat weet ik, maar zeg ff wat ik denk.
En oke als anderen het niet mee eens zijn ook prima? even goede vrienden.
maar moet wel ff gezegd worden.![]()
![]()
De poging van afgelopen weekend bij F1 was weer bedroevendquote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
aannames daar ging het over idd. maar ben het niet eens hoe de NOS dat brengt?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht, ging dat over het item dat er een groepering is die tégen de Week van de Lentekriebels is, omdat kids zouden leren masturberen...?
De NOS heeft daar toch geen aandeel in? Die brengt het item.
Laat de kinderen vooral WEL leren over hoe het werkt, en vooral condooms te gebruiken?! En de anticonceptiepil?
Dat die rare club ertegen is, wat heeft de NOS ermee te maken dan? Of met het organiseren van de Week van de Lentekriebels?
Hoezo, stemmingmakerij? Als dit het brengen van feiten is?
Of... begrijp ik je nou verkeerd.
kijk wat mij betreft rukken kinderen zich rot he enzo, laat ff duidelijk wezen. ijk denk eigenlijk dat het niet meer als normaal is.
Maar ik irriteer me gewoon aan dat "sausje|" wat erover is dat alls LHBT gewoon onwijs oke is?
Je beïnvloedt er kinderen mee meer wss als wat nodig is.Do what you love, love what you do!![]()
En dan zit je als geboren jongen in de klas als meisje. En dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:16 schreef kree het volgende:
weet je wat mij betreft de ellende is met dat LHBT gebeuren, het is miet eens dat de meeste mensen (iig die ik ken) het er zo mee oneens zijn dat ze ander idee hebben?
Wat het erg maakt is dat ze het onwijs willen uitdragen enzo, wtf. doe normaal en doe je eigen ding en van mij zal je geen last hebben dan.,
Waar ijk me aan irriteer, ze moeten het uitdragen enzo en ook op scholen brengen als normaal?
Totaal ben ik het er niet mee eens dat? Ik ben voor uitleggen wat en hoe.
Dan heeft de juf of meester netjes uitgelegd dat dat kan.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee ik snap dat he. en snap ook dat sommige idd mss anders zijn. en daar moet wel begrip voor zijn. Daar ben ik het me eens.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan zit je als geboren jongen in de klas als meisje. En dan?
Dan heeft de juf of meester netjes uitgelegd dat dat kan.
maar het gaat nu zover dat ze het promoten om zo anders te zijn. en dat zeg je tegen kinderen he?
die zijn al beïnvloedbaar. en denk je praat ze ideeën aan die mss helemaal niet zo zijn.
maar voorspel mijn woorden, over 20 jaar komen we hier op van terugDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb het item vanmorgen gezien, hoe had de NOS het moeten brengen dan...?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef kree het volgende:
[..]
aannames daar ging het over idd. maar ben het niet eens hoe de NOS dat brengt?
Anders dan dat het gezegd werd?En ook daar moeten kinderen weten wat ze doen want wat er van kan komen.... hadden we het vanmiddag ook nog over.quote:kijk wat mij betreft rukken kinderen zich rot he enzo, laat ff duidelijk wezen. ijk denk eigenlijk dat het niet meer als normaal is.
En nee, ik bedoel niet dat je blind kan worden van masturberen, natuurlijk
En jij bent tegen de genderdiscussie, dus?quote:Maar ik irriteer me gewoon aan dat "sausje|" wat erover is dat alls LHBT gewoon onwijs oke is?
Je beïnvloedt er kinderen mee meer wss als wat nodig is.
Is dat ook weer duidelijk.
Je zal goede vriendjes zijn met nog iemand hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja sorry ik weet wel mss heb ik dan andere mening over. maar zeg het omdat ik echt denk het is gewoon niet goed. en daarom ook ff a publiek hier.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Mijn motto:
Leven en Laten Leven.
Laat iedereen zo zijn zoals ze zelf willen zijn.
.
Kijk er langsheen als je het niet wil zien, maar ik veroordeel niemand.
Ik zou willen dat meer mensen er zo tegen aan kijken.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nee ik ben helemaal niet tegen de discussie. ik zeg alleen mijn mening erover.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik heb het item vanmorgen gezien, hoe had de NOS het moeten brengen dan...?
Anders dan dat het gezegd werd?
[..]
En ook daar moeten kinderen weten wat ze doen want wat er van kan komen.... hadden we het vanmiddag ook nog over.
En nee, ik bedoel niet dat je blind kan worden van masturberen, natuurlijk
[..]
En jij bent tegen de genderdiscussie, dus?
Is dat ook weer duidelijk.
Je zal goede vriendjes zijn met nog iemand hier.
Hoe het nieuws het brengt. (in mijn ogen dus). ja er was weer een organisatie die tegen is om het te hebben over LHBT, dat is wat ze zeggen en er was een organisatie die was er weer tegen en ouders maken zich zorgen erover balblabla.
hoe niet komt dit overeen met wat ik van iedereen hoor?
die zijn het er echt niet mee eens nl. ik zie het als promotie van, en daar ben ik het niet mee eens.
objectief moet zijn beide kanten maar dit is wat de staat wil.Do what you love, love what you do!![]()
Zeg het dan ook ff en plein publique?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
ja sorry ik weet wel mss heb ik dan andere mening over. maar zeg het omdat ik echt denk het is gewoon niet goed. en daarom ook ff a publiek hier.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja nouja je kunt me haten erom, maar zeg gewoon wat ik ervan denk. Enne nee ik ben het gewoon niet mee eens hoe ze het brengen.quote:
LOL. ben niet boos ofzo. maar dat mag ik denk ik wel gewoon zeggen toch?
Ik zie andere manier voor me...Do what you love, love what you do!![]()
Dus jij valt over het woordje 'weer'.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ben helemaal niet tegen de discussie. ik zeg alleen mijn mening erover.
Hoe het nieuws het brengt. (in mijn ogen dus). ja er was weer een organisatie die tegen is om het te hebben over LHBT, dat is wat ze zeggen en er was een organisatie die was er weer tegen en ouders maken zich zorgen erover balblabla.
Ik denk dat dit gewoon gigantisch klopt, want er zijn veel meer discussies geweest tegen dergelijke initiatieven.
En ja, zowel de Lentekriebels, als de LHBTIQA0+-groeperingen en wat daarmee gepaard gaat.
Of een geslachtsverandering.
Met ene T. Baudet voorop?
Er is een term voor toch? Oeh.
Woke?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ja tegen woke dus.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:30 schreef Sally het volgende:
[..]
Dus jij valt over het woordje 'weer'.
Ik denk dat dit gewoon gigantisch klopt, want er zijn veel meer discussies geweest tegen dergelijke initiatieven.
En ja, zowel de Lentekriebels, als de LHBTIQA0+-groeperingen en wat daarmee gepaard gaat.
Of een geslachtsverandering.
Met ene T. Baudet voorop?
Er is een term voor toch? Oeh.
Woke?
althans niet het idee erover want snap wel en ben ik het nog mee eens dat mss vroeger iedereen geacht werd zelfde te zijn en anders raar.
Dat is niet mijn punt.
Mijn punt is dat "woke" soort gepromoot wordt. enne wie beter als kinderen, die weten dat toch niet joh op basisschool leeftijd. mss vallen ze wel meer op zelfde geslacht of willen anders zijn. Maar oke ook kinderen zien dit. en denken het is normaal om anders te zijn.
wat het is opzich, maar ik hou niet zo van het promoten ervan in die zin.
Snap je dat wat ik bedoel nu?Do what you love, love what you do!![]()
je mag altijd met iets minder slaapverwekkends komen he? ik hou je niet tegen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ga je solliciteren bij de NOS?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:27 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ben helemaal niet tegen de discussie. ik zeg alleen mijn mening erover.
hoe niet komt dit overeen met wat ik van iedereen hoor?
die zijn het er echt niet mee eens nl. ik zie het als promotie van, en daar ben ik het niet mee eens.
objectief moet zijn beide kanten maar dit is wat de staat wil.![]()
![]()
Precies.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef Sally het volgende:
[..]
En dan zit je als geboren jongen in de klas als meisje. En dan?
Dan heeft de juf of meester netjes uitgelegd dat dat kan.
We leven in 2025.
Een vriend van mij doet ook vet verbolgen over de regenboogvlaggen die je her en der ziet hangen, en de non-binaire types die bij First Dates langskomen en hij noemt alles en iedereen "woke gekkies"
Maar tijden veranderen, dit is nu "van deze tijd" en iedereen mag zijn zoals hij/zij/het/de/en wil. Zolang het niet opgedrongen word. En dat word het niet, maar het is logisch dat iets als een NOS of RTL of VRT of RAI UNO of wat dan ook er verslag over doet, want dat hoort bij deze tijd.
@kreeWell, life can be a riot
ja maak er maar weer grap van.quote:
nou maar nee ben het niet eens met hoe NOS nieuws brengt ook?
Als dat je vraag was
Do what you love, love what you do!![]()
Deze vrouw hequote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:26 schreef Sally het volgende:
Mijn motto:
Leven en Laten Leven.
.
Ik zou willen dat meer mensen er zo tegen aan kijken.
Well, life can be a riot
Dat schreef je, dat je het er niet mee eens bentquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
ja maak er maar weer grap van.
nou maar nee ben het niet eens met hoe NOS nieuws brengt ook?
Als dat je vraag was![]()
![]()
Wok gekkiesquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies.
We leven in 2025.
Een vriend van mij doet ook vet verbolgen over de regenboogvlaggen die je her en der ziet hangen, en de non-binaire types die bij First Dates langskomen en hij noemt alles en iedereen "woke gekkies"
Maar tijden veranderen, dit is nu "van deze tijd" en iedereen mag zijn zoals hij/zij/het/de/en wil. Zolang het niet opgedrongen word. En dat word het niet, maar het is logisch dat iets als een NOS of RTL of VRT of RAI UNO of wat dan ook er verslag over doet, want dat hoort bij deze tijd.
@:Kree
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
wat eigenlijk niet anders is als ik zeg alleen in andere woorden.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Geldt dat ook voor Adolf Hitlerquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:26 schreef Sally het volgende:
Mijn motto:
Leven en Laten Leven.
.
Ik zou willen dat meer mensen er zo tegen aan kijken.
:')![]()
quote:Ja kut zooi
![]()
Mensen die van tauge houden en zo
Well, life can be a riot
Lekker manquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Ja kut zooi
![]()
Mensen die van tauge houden en zo![]()
![]()
Dan moeten ze wel een paar extra fte eindredacteurs aannemenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nou ja.... Mensen vonden Adolf ook een schattige baby, en vonden 't ook best een prima schilder.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor Adolf Hitler
Maar daarna eh.....
Well, life can be a riot
Tau Gay
Nou ik vind dat we iedereen in hun waarden moeten laten en iedereen mag zijn wie ze willen zijn.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dat hoort erbijquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef Grotetijd het volgende:
[..]Ja kut zooi
![]()
Mensen die van tauge houden en zoUw ADH vitamine Worst
Je had het in éérste instantie over hoe objectief Het Staatsnieuws was.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
ja tegen woke dus.
althans niet het idee erover want snap wel en ben ik het nog mee eens dat mss vroeger iedereen geacht werd zelfde te zijn en anders raar.
Dat is niet mijn punt.
Mijn punt is dat "woke" soort gepromoot wordt. enne wie beter als kinderen, die weten dat toch niet joh op basisschool leeftijd. mss vallen ze wel meer op zelfde geslacht of willen anders zijn. Maar oke ook kinderen zien dit. en denken het is normaal om anders te zijn.
wat het is opzich, maar ik hou niet zo van het promoten ervan in die zin.
Snap je dat wat ik bedoel nu?
Nu is de Staatscourant wel iets anders, maar ik snapte waar je heen wilde.
Maar dan vraag ik: waarom is het item over De Week Van De Lentekriebels, en de groepering die ertegen was, niet objectief.
Ik heb een zelfde item gezien.
Maar ik kan helaas(?) niet verder discussiëren(?).
Andere dingen te doen.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik hou van wokken. Maar kan niet tegen knapperige/knisperige groenten zoals Taugé.quote:
Raar want ik hou heel erg van Broccoli wat ook knapperig is, maar dat is toch anders dan Taugé.
Dat doet echt KGGTT in je mond
Well, life can be a riot
Toch die Wok gekkies.quote:Well, life can be a riot
bedenk eens? waarom komen die typjes langs op tv?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Precies.
We leven in 2025.
@:Kree
Is het doorsnee van bevolking? tuurlijk niet het is indoctrinatie van de staats omroep.
en zo lijkt het normaal, in het echt is het mss 1% als al is van hele bevolking.
meeste zijn het er sowieso niet zo mee eens, nu heb ik nog van ben er oke mee maart ga er niet drama over maken want dat irriteert me
niet dat mensen zo zijn of homo of weet ik veel want beoordeel ik ze niet op.
Dat kleine groepje die blijkbaar hele wereld mee krijgt om het er steeds maar over te moeten hebben
die irriteren mij.Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou van wokken juist om de knapperige groentenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik hou van wokken. Maar kan niet tegen knapperige/knisperige groenten zoals Taugé.
Raar want ik hou heel erg van Broccoli wat ook knapperig is, maar dat is toch anders dan Taugé.
Dat doet echt KGGTT in je mondUw ADH vitamine Worst
Hij kon best aardig schilderen. Heeft een tijd postkaarten geschilderd en die via een tussenhandelaar verkochtquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou ja.... Mensen vonden Adolf ook een schattige baby, en vonden 't ook best een prima schilder.
Maar daarna eh.....:')![]()
Ok ik verwacht wel dat je vanaf nu minstens 24 uur wakker blijft en hier blijft postenquote:Uw ADH vitamine Worst
Nu komt toch een beetje de "wij kijken op Zondag geen TV" conservatieve christengekkie de hoek om kijken bij je hoor, sorryquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:40 schreef kree het volgende:
[..]
bedenk eens? waarom komen die typjes langs op tv?
Is het doorsnee van bevolking? tuurlijk niet het is indoctrinatie van de staats omroep.
en zo lijkt het normaal, in het echt is het mss 1% als al is van hele bevolking.
meeste zijn het er sowieso niet zo mee eens, nu heb ik nog van ben er oke mee maart ga er niet drama over maken want dat irriteert me
niet dat mensen zo zijn of homo of weet ik veel want beoordeel ik ze niet op.
Dat kleine groepje die blijkbaar hele wereld mee krijgt om het er steeds maar over te moeten hebben
die irriteren mij.
Het is niet de doorsnee van de bevolking, maar zij hebben net als wij gewoon een stem, zijn mensen. Onafhankelijk van wát ze zijn of waar ze voor staan. Maar het is juist GOED dat mensen ook de niet hetero mensen gewoon een kans bied. Er is nog veel onbegrip voor de LHBTIQA+ (dit vind ik wel een lastige) community.
En tuurlijk er word wel eens lollig gedaan "hihaho als je geen man of vrouw bent dan ben je misschien wel een Samsung Ecobubble Wasmachine" maar daar kunnen ze zélf ook om lachen, die mensen hebben heel veel zelfspot Kree.Well, life can be a riot
* staatsnieuws niet objectief dusquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Je had het in éérste instantie over hoe objectief Het Staatsnieuws was.
Nu is de Staatscourant wel iets anders, maar ik snapte waar je heen wilde.
Maar dan vraag ik: waarom is het item over De Week Van De Lentekriebels, en de groepering die ertegen was, niet objectief.
Ik heb een zelfde item gezien.
Maar ik kan helaas(?) niet verder discussiëren(?).
Andere dingen te doen.
enne weet je wat ik hoor voor het eerst over de week van de lentekriebels nu. Kan me niet herinneren ooit niet op basisschool of later dat het er over ging.
Ja op voortgezet onderwijs. condoom paal. hihihihihi
Waarom moet een organisatie zich er weer mee bemoeien en zeggen we moeten meer LHBT zijn want is goed ofzo. Enne andere die er tegen in gaan is slecht>?
Dikke lul dit zou niet eens in het nieuws moeten komen. maar ze zullen er een motief voor hebben wss.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ok ik verwacht wel dat je vanaf nu minstens 24 uur wakker blijft en hier blijft posten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ojee gaat het werr over Trumpquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: