Ja ik ben wel een sukkel natuurlijk. Zoals in de klacht vermeld volledig mijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:45 schreef Mortaxx het volgende:
Waarom zouden ze dat doen als er zoveel sukkels zijn die het laten doorlopen
Gr gr iemand met geen enkele streamingdienst
Ze zouden daar ook eens meer controle op moeten doen. Die werkgevers.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:46 schreef Fushia2 het volgende:
Je streamingsdiensten niet betalen met de company card
Ik reis continu, heb Netflix nodig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zouden daar ook eens meer controle op moeten doen. Die werkgevers.
Geen illegale en gratis alles-onder-één-dak streamingsdienst gebruikenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:46 schreef Fushia2 het volgende:
Je streamingsdiensten niet betalen met de company card
Dit, 7 proxies en geen hond die je kan vindenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Geen illegale en gratis alles-onder-één-dak streamingsdienst gebruikenbeetje zorgvuldig omgaan met de centen van de baas.
Mij weten ze toch wel te vinden, dus ik probeer het niet eens meer. Alles open en bloot!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dit, 7 proxies en geen hond die je kan vinden
Maar...........heb je nu wel of niet YT Premium?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op een bepaald moment was ik geabonneerd op Netflix, Prime, NLZIET (ja, als Belg kijk ik graag naar Nederlandse programma’s), YouTube Premium, HBO Max... en jawel, ook nog op Disney+.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had premium maar 13.99 per maand om reclame vrij te kijken op Youtube gaat me echt te ver. (met een muziekdienst die op niets trekt)
Vroeger had je apart een abonnement reclame vrij voor 6.99 dat vond ik echt nog te doen.
HOAX!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:37 schreef Invisibli het volgende:
ik heb een abonnement op het toiletpapier, binnenkort eens stopzetten want ik gebruik de trui van mijn vriendin altijd.
Wel ik heb nu op het moment van schrijven nog lopen maar heb die ook maar terug afgeslotenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:44 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Maar...........heb je nu wel of niet YT Premium?
[..]
Heb gevraagd aan het neefje van @Nova om de OP te verbeterenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 19:12 schreef Näsenbar het volgende:
GOAT @:capuchon_jongen doet weer eens voor hoe je een goede OP schrijft.
Meerdere alinea's, interpunctie, goed lopende zinnen en afsluiten met een samenvatting.
Chapeau.
En hoef je ook nooit naar buiten a niffoquote:Op dinsdag 25 maart 2025 22:27 schreef Hogwarts het volgende:
Ik heb Netflix, Disney+, Hulu, Amazon Prime, Youtube premium, iQIYI, MAX, Discovery+, Tencent Video, Videoland, Youku, Paramount, Mango, Vidio, Crunchyroll, Apple TV+, ZEE5, Sony, STARZ, Bilibili, Hayu, Videoplay, Acorn TV, Philo, Roku, ESPN, Pluto TV.
Zo mis je nooit wat
Ik heb abbo op:quote:Op woensdag 26 maart 2025 12:04 schreef C.L.Werner het volgende:
Ik heb abbo op:
Grindr premium
Playboy channel
Spice channel
Al jazeera
Tinder
Netflix
Hbo max
Disney+
Apple
Hulu
Nl ziet
Videoland
NPO plus
KPN mobiel
Ziggo
Champions League & Formule 1
Uitvaart verzekering
Inboedel en aansprakelijkheidsverzekering
Reisverzekering
Brood abbonement
Abbo justeat
Abbo marley spoon
Auto verzekering
ANWB abbo gold member
Fiets verzekering KING
Wehkamp rekeningen op afbetaling super chill
Maar je betaalt nooit a zemmelquote:Op woensdag 26 maart 2025 13:13 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
[..]
Ik heb abbo op:
je moeder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop