De hele dag? Drink veel water, maar denk dat ik het daarnaast lekker bij een goede kop koffie en thee houdt. Ben wel op zoek naar wat afwisseling...quote:
Nou ik zit er haast aan te denken, die reclames word ik echt niet goed van.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef Innisdemon het volgende:
Youtube reclame?
Heb je geen premium?
Ik hoor er inderdaad maar weinig mensen positief over, maar toch door al die reclames raak je nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:12 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
en
OUD / Air Up
Dementor in OUD / Air Up
ik vind het grote flauwekul
wij kijken geen tv dus zien gelukkig geen reclames.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:16 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
Ik hoor er inderdaad maar weinig mensen positief over, maar toch door al die reclames raak je nieuwsgierig.
Misschien moet ik het toch maar bij mijn kop koffie en thee houden. Iemand daar dan aanraders voor, ter afwisseling?
Ook geen Youtube? Ik merk dat daar vooral veel reclame van hun in zitten.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:17 schreef maily het volgende:
[..]
wij kijken geen tv dus zien gelukkig geen reclames.
pak een keer chocolademelk of pers een sinaasappel uit.
zie ik ook geen reclame; ublockoriginquote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:18 schreef mhofstede95 het volgende:
[..]
Ook geen Youtube? Ik merk dat daar vooral veel reclame van hun in zitten.
Of een citroen door de helft snijden, een pepermuntje op de opengesneden kant leggen en daar dan een zakdoek omheen doen. Daar kan je dan op sabbelen.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat je ook serieus kan doen als je toch water met smaak wil: gember, sinaasappel/citroenschillen, citroenmelisse, pepermunttakjes etc in je water doen.
Ik had premium maar 13.99 per maand om reclame vrij te kijken op Youtube gaat me echt te ver. (met een muziekdienst die op niets trekt)quote:Op dinsdag 25 maart 2025 14:06 schreef Innisdemon het volgende:
Youtube reclame?
Heb je geen premium?
Teveel werk (en water) om schoon te houden ook gok ik zo.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:29 schreef Prego het volgende:
Prularia dat binnen de kortste tijd weer weggedonderd wordt omdat een ander product hip is om «de moeilijke drinker » (x 53256) aan het water te krijgen.
Ja zou idd ook nooit meer voor een plastic fles kiezenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:30 schreef Mortaxx het volgende:
Is allemaal gericht op kinderen. Net als die Stanley cups. Wat een geldverspilling. En ook nog eens vol microplastics
Daarom hebben @:flippingcoin en ik een merkloze stalen fles voor in de gym
Net als die plastic bakjes voor eten. Die gooide ik iedere drie maanden weg omdat er aanslag in kwamquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja zou idd ook nooit meer voor een plastic fles kiezen
Ik heb zelf een Waterdropquote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Net als die plastic bakjes voor eten. Die gooide ik iedere drie maanden weg omdat er aanslag in kwam
Nu gewoon glazen @:aberkullie hierbij een tip
Ja. ik snap je helemaal.quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik had premium maar 13.99 per maand om reclame vrij te kijken op Youtube gaat me echt te ver. (met een muziekdienst die op niets trekt)
Vroeger had je apart een abonnement reclame vrij voor 6.99 dat vond ik echt nog te doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |