Werkelijk alles wordt uit de kast gehaald om te voorkomen dat het linkse establishment weggestemd gaat worden.quote:
Dat is helemaal een opmerkelijk figuur.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De rechterlijke macht is verworden tot een soort Iraanse Raad van Hoeders die beslist wie er mee mag doen aan de verkiezingen.
Probeert ie weer populariteit terug te winnen bij z'n volgers nadat ie ruzie met ze had over de werking van vaccins?quote:Op maandag 31 maart 2025 14:03 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://pbs.twimg.com/med(...)rmat=jpg&name=medium.
Oh, joh. Ik volg Wierd niet en hij heeft me ook geblokkeerd.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Probeert ie weer populariteit terug te winnen bij z'n volgers nadat ie ruzie met ze had over de werking van vaccins?
Dat zou ik als een compliment beschouwen.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Oh, joh. Ik volg Wierd niet en hij heeft me ook geblokkeerd.
Witteboordencriminaliteit moet wel leuk blijven natuurlijk!quote:Op maandag 31 maart 2025 14:06 schreef Szura het volgende:
Ach extreemrechts dat altijd keihard wil optreden behalve als het de eigen club betreft
VVD'ers zijn het allerergst ja. Die hebben de corruptie zo'n beetje uitgevonden.quote:Op maandag 31 maart 2025 14:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Witteboordencriminaliteit moet wel leuk blijven natuurlijk!
De altijd belastingontduikende en als ondernemers uitbuitende VVD weet hier ook alles van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Antifa
Er lopen er hier een paar rond waarvan je blij mag zijn dat ze zich vrijwillig opsluiten op hun zolderkamer.quote:Op maandag 31 maart 2025 13:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is helemaal een opmerkelijk figuur.
Veel plezier!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Slowdivegod.
Ja deze tour wel.
Ja, al heb ik het idee dat deze persoon helaas soms nog buiten komt.quote:Op maandag 31 maart 2025 15:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er lopen er hier een paar rond waarvan je blij mag zijn dat ze zich vrijwillig opsluiten op hun zolderkamer.
Prima show vorig jaar!quote:Op maandag 31 maart 2025 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Slowdivegod.
Ja deze tour wel.
Jaloers. Hoe was het?quote:Op maandag 31 maart 2025 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen Slowdivegod.
Ja deze tour wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |